Vores verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Vores verden

Her kan vi udfolde vores selvopfundende karakterer

Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email



Seneste emner
» I just want to run away - Jac & Adi
Happy birthday..? - Davin, Jac og Adilene  - Page 2 EmptySøn Mar 25, 2012 11:48 pm af Ida

» Som Altid - Jay & Lia
Happy birthday..? - Davin, Jac og Adilene  - Page 2 EmptySøn Mar 25, 2012 10:39 pm af Ida

» Are you serious? - Adi & Lia
Happy birthday..? - Davin, Jac og Adilene  - Page 2 EmptyTors Mar 22, 2012 12:01 pm af Ida

» the meaning of life. - Cali og Skye
Happy birthday..? - Davin, Jac og Adilene  - Page 2 EmptyTors Mar 22, 2012 9:23 am af Ida

» Happybirthday Lia og Jayden
Happy birthday..? - Davin, Jac og Adilene  - Page 2 EmptyLør Maj 07, 2011 10:17 am af Ida

» Just for fun.. - lia og jayden
Happy birthday..? - Davin, Jac og Adilene  - Page 2 EmptyTors Maj 05, 2011 6:12 pm af Ida

» something you should know - Adi og Lia
Happy birthday..? - Davin, Jac og Adilene  - Page 2 EmptyTors Maj 05, 2011 5:57 pm af Ida

» As before?
Happy birthday..? - Davin, Jac og Adilene  - Page 2 EmptyTors Maj 05, 2011 11:17 am af Eli

» See you again. - Jac, Adi, Davin & Troye
Happy birthday..? - Davin, Jac og Adilene  - Page 2 EmptyTirs Maj 03, 2011 12:54 am af Ida


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Happy birthday..? - Davin, Jac og Adilene

2 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down  Besked [Side 2 af 3]

Ida

Ida

”Alt dårligt kan fører til noget bedre, så at gøre det hele om kan muligvis gøre det hele værre..” mumlede han og kiggede lidt rundt og hævede det ene bryn over det han sagde, da det ikke undrede ham, ”Hvad gør man ikke for at have det lidt sjovt med skyggen i familien..” mumlede han som var det ingenting, og kiggede så ligefrem for sig imens han lyttede til det hans far sagde, ”Det virkede ikke sådan… efter alle de gange jeg prøvede..” Og var så tavs i rimelig lang tid da han ikke lige vidste hvad andet han skulle sige, han rynkede brynene lidt, og kiggede ned jorden imens han overvejede hvor længe det her i grunden tog, han havde ingen anelse, men det måtte tiden jo vise. Han kiggede ned på søen imens han stod derved siden af ham og kiggede så op på ham da han begyndte at starte ud med noget som han ikke lige havde regnet med at hører, ”Faktisk første gang…” sagde han så og brummede lidt, selvom han ikke syntes hans far kunne være specielt heldig hvis han havde den her samtale med ham, syntes faktisk slet ikke det passede ind et eller andet sted, men det var der ikke så meget at sige til. Han tog en dyb indånding og fugtede læberne lidt, ”Jeg holder os af dig, og mor.. jeg elsker jer, hvilket er klart nok i sig selv da i er mine forældre selvom i ikke lige havde det store oversyn på mig… så ændre det ikke at, i er mine forældre og jeg elsker jer…” sagde han så og kiggede lidt frem for sig og fugtede læberne en smule, imens han tænkte over det hele og havde forsat blikket vendt imod søen uden rigtig at vide om der var mere han skulle sige. ”For resten er der en ting der faktisk plager mig mest… jeg ved bare ikke helt hvordan det skal beskrives…” sagde han så for at lede samtalen over på noget andet i stedet for de hele tiden skulle snakke omkring hans forældres fejl.

http://VieLaMort.com

Eli

Eli
Admin

Han smilede skævt "og selvom vi synes du har dine fejl, og prøver at rette op på dem, konstant og hele tiden skal fortælle dig hvordan du i hvert fald ikke skal opfører dig, så elsker vi også dig.." sagde han og grinede en lille smugle, hvor efter at han slap grebet omkring Jac, og lagde endnu en gang hænder ned i lommerne, og betragtede den blanke sø, måske at de bare skulle gå hjem til sig selv nu? Efter at han havde fået på plads at de skulle ses noget ofter, eller i hvert fald få banket ind i hoved på Jac, at hvis han havde problemer, skulle han bare ringe til ham. Han vente dog langsomt hoved da Jac begyndte på et helt nyt samtale emne "plager dig?... Prøv at beskriv det så godt du kan.. noget med hende pigen Adilene?" sagde han lettere drillende, og smilede skævt, men at han ventede på sin søns svar, uden at vide at han faktisk havde ramt det sted som hans søn gerne ville snakke med ham om. Men hvordan skulle en gammel mand som ham dog også vide sådan noget fra? Han sukkede stille, og ventede tålmodig på at Jac ville spytte ud hvad et var som han havde på hjertet. Han sank stille noget mundvand, og lukkede øjnene, inden han gik over og satte sig på en bænk, og gjorde plads til at Jac kunne sætte sig ved siden af ham.

https://voresverden.danskforum.net

Ida

Ida

”Hmm.. noget om det…” sagde han og tænkt lidt over det først hans far havde sagt og kiggede lidt rundt og derefter op på ham med store øjne som han tydeligvis ikke lagde mærke til. Han brummede lidt og gik hen til bænken og satte sig ned på bænken, ”Hmm tjo… er det faktisk..” sagde han så da han var rimelig alvorlig omkring dette og havde sat sig lettere frembøjet, med albuerne støttende på lårerne og kiggede lidt rundt og derefter op på faderen. ”Jeg ved ikke, det som om det ene øjeblik er jeg helt op at ringe over hun er hjemme, så snart jeg ser hende med en anden dreng, så som Davin har jeg mere eller mindre lyst til at gå min vej, forsvinde ned i et mørkt hul eller noget.” Beskrev han lige så stille, og folede så sine hænder, ”Men på den anden side, virker det bare underligt i grunden, at det er en følelse der ikke har været der før, ved andre piger har det bare været et hurtigt tjek også i gang, men ved Adilene er det noget helt andet, der er så meget jeg gerne vil sige, men når der så er mulighed for det kommer det bare ikke, men alligevel ved jeg faktisk heller ikke hvad jeg gerne vil sige til hende. Og det er bare følelsen af at hun ikke må være for langt væk, heller ikke helt for tæt på, må ikke være sammen med andre, også alligevel må hun godt, men hun skal være sammen med mig mest…. Og.. ja?” fik han så frem i sin hurtige tale strøm med en masse ord der mere eller mindre snøvlede sig hen over hinanden fordi de kom så hurtigt ud, og kiggede lettere forvirrende op på sin far omkring hvad pokker han lige havde og sige til alt det han lige havde praplet løs omkring, han kunne ikke engang huske hvad han selv havde sagt.

http://VieLaMort.com

Eli

Eli
Admin

"kom nu.. ud med det" sagde han smilende, og måtte løfte det ene øjenbryn mere og mere over det som han søn snakkede om, ind til at det blev erstattet med et meget stort smil "nej.. ved du hvad.. jeg tror godt jeg ved hvad du lider af" grinede han venskabeligt, og rystede en lille smugle på hoved. Og klappede sin søn på skulderen "det er noget vi alle sammen oplever, og nogle af os, oplevere det flere gange, mens at nogle kun oplever det for alvor en gang.. Du er forelsket.." brummede han, med et smil på læben, og lagde hoved en lille smugle på skrå "eller det er i hvert fald hvad du beskriver du er.. men du fornægter det til dig selv, fordi at du ikke mener at du burde være det, og du ikke kan blive det.. der ud over, har du så sikkert aldrig prøvet det nogen sinde før.." sagde han, og var faktisk lige så alvorlig omkring det, som han synes det var ret sjovt.. eller ikke sjovt, men sødt, kunne man vel kalde det? "Hvorfor tror du, selv du har det som du har det? Hvad er det, som gør at du ikke mener at Adilene må være sammen med andre, end dig.. eller helst dig..? Og hvad er det der gør, at du bliver glad for at være sammen med hende, og glæder dig til at se hende? Hvorfor er det ikke som de andre, at du bare skal vide at de ser godt ud, også videre?" spurgte han, og smilede stadig, dog med mere alvor i stemme, da han godt forstod hans søns frustration omkring det, da han som han kunne konkludere aldrig nogen sinde havde følt forelskelse, hvilket bare gjorde ham glad, at han endelig havde oplevet det. Om det så blev ham og Adilene, var han faktisk bedøvende ligeglad med, det som der virkelig betød noget for ham, var at så vidste han da i det mindste, hvad han ville gå glip af, hvis at han valgte bare at holde det simpelt igennem resten af hans liv.

https://voresverden.danskforum.net

Ida

Ida

Han kiggede op på sin far med lys i øjnene over han sagde han vidste hvad han led af, og brummede så da han sagde at han var forelsket o slog hænderne op i hovedet og rystede det lidt for at fatte det der blev ham fortalt men kunne ikke helt tro det. ”Hvordan kan jeg mene noget jeg ikke ved hvad er?” brummede han som svar på at nej han, havde ikke prøvet det før, men brød sig heller ikke yderligere om det, da han fandt det for en form af skræmmende. ”Fordi… jeg ved det ikke..?!” sagde han så og rejste sig op og begyndte at trave frem og tilbage imens han prøvede på at komme på noget at sige ”Fordi hun er som hun er… jeg kan ikke beskrive det… ” Og tog sig lettere til hovedet og kiggede ned i jorden og brummede lidt, ”Og du siger det sikker til de andre ikke? Bare så de kan lave lidt mere grin med mig?” brummede han så og kiggede hen på sin far, da han ikke brød sig om at hans brødre faktisk indimellem begyndte at gøre grin med noget som kort sagt burde være umuligt for Jac. Han tog en dyb indånding, ”Men vigtigst af alt, hvordan fortæller man sådan noget, hvorfor pokker skal sådan noget være så svært, hvad sagde du til mor, har de andre overhovedet snakket med dig omkring sådan noget her?” Spurgte han så og vidste slet ikke hvornår han skulle holde punktummer og pause i sin talestrøm da han var utrolig forvirret over alt dette.

http://VieLaMort.com

Eli

Eli
Admin

Et stille smil bredte sig hen over læberne på Kyle, mens at han betragtede hans søn, som der var mere eller mindre ved at gå under at han havde denne følelse for en pige. Han sukkede stille, og ventede på at han var helt færdig med at snakke "først, du tager det på et tidspunkt hvor du føler du er klar til at fortælle Adi at du har det sådan for hende, andet.. nej jeg siger det ikke til nogen af de andre, dette bliver mellem os to.. dette er mere eller mindre privat, og jeg har ikke tænkt mig at gå over og fortælle alle og en hver hvordan du går har det. Det er du stor nok til at fortælle dem." sagde han stille, og smilede skævt "Ailey, var ved at gå amok over at alle hendes veninder allerede havde haft sex og hun ikke havde.. dette fortalte hun godt nok ikke mig, men hendes mor.. der ud over, havde hun store problemer med at affinde sig i, at hun var forelsket i en dreng der var så meget ældre end hende, da hun aldrig rigtig havde oplevet kærlighed overhoved.. Din ældre bror Black er ved at gå til over, at han ikke kan finde ud af at elske, og at alle de personer at han har været i seng med, ikke for ham til at føle noget som helst.. Mellem os to, føler han sig som et misfoster, som der ville ønske at han kunne være lige som dig og Davin, fordi at i, i det mindste kan føle noget når i har sex.. jeg havde ham siddende grædende for nogle dage siden, fordi at han ikke vidste hvad han skulle gøre.. Så Jac, du er ikke den eneste der ikke kan finde ud af det med kærlighed, som sagt det kunne jeg heller ikke.. jeg skulle have en lillebror til at spærre mig inde i det rum med den kvinde som jeg følte noget for, før at det gik op for mig, at jeg måtte tage mig sammen, og faktisk føre det mere ud i livet.." sagde ham med et stille smil, "sæt dig nu ned igen, og lad være med at rive hoved af dig selv"

https://voresverden.danskforum.net

Ida

Ida

Han brummede stille og kiggede på hans far imens han snakkede og gned sine øjne lidt imens han prøvede at finde ud af det hele. Og tog en dyb indånding, ”Det var jo hvad der skete, det ved jeg jo godt, men hvad sagde du til hende?” spurgte han så igen og var lettere irriteret over han, selv ikke kunne finde på noget, faktisk irriterede det ham radikalt meget og kiggede på sin far, imens han tænkte over alt det der med hvad de andre havde snakket om, Davin havde ikke haft nogle kunne han hører, eller jo det havde han måske men han blev ikke nævnt, kunne os være lige meget, han gned sine øjne noget mere og ventede på at hans far svarede og kiggede ud i luften imens han overvejede hvordan det hele lige skulle gå an, det var så underligt alt det her, i grunden bare underligt at snakke om, og han ville også gerne hente Adilene hos Davin inden alt for længe, bare tanken omkring hvad der kunne være sket imens han ikke havde været der var ved at rive ham op indefra. ”Hvordan var mor i grunden .. inden i fik noget for hinanden?” spurgte han så og ville nu gerne hører hans forældres historie helt fra bunden af, bare så han havde noget at perspektivere sig til, så han ikke var helt alene i verden med hans reaktioner på livets gaver.

http://VieLaMort.com

Eli

Eli
Admin

Han grinede lidt og rystede på hoved "Søn, først skal du vide, du skal ikke sige det som andre sagde til dem som de holde af, men du skal sige det du føler til Adi, det som du har på hjertet.. og sig det til hende når du følte når du er klar til det... men jeg sagde vel, at jeg havde været et fjols.. og spurgte hende om hun var sur på mig.. jeg sagde at jeg ikke vidste hvordan man elskede, og jeg gerne ville have hende til at lærer mig det.. og det ene skridt to det andet, og nu sidder vi her.." sagde han stille, og kiggede på ham og kunne godt se at han snart gerne ville afsted, men da det næste spørgsmål kom, trak han på skuldrene "Det tror jeg du skal spørger din mor om.. da hun kendte sig selv bedre.. smut så afsted for at hente Adilene, også forventer jeg at se dig snart igen, eller i det mindste et telefon opkald, ellers kommer jeg op foran din dør, før fanden har fået sko på, og hiver dig med ud på endnu en tur" sagde han med et smil, og slå Jac lidt i ryggen, inden at han krammede ham ind til sig "pas nu på dig selv min søn.. vi ses snart igen.." sagde han og smilede skævt "og held og lykke, med Adilene.." sagde han, inden at han med hænderne i jakke lommen gik den anden vej, for at komme hen til bilen og kører hjem igen.

https://voresverden.danskforum.net

Ida

Ida

”Hmm skal man vel…” brummede han stille og kiggede hen på hans far som sagde at hvad der skete da han havde snakket med mor omkring det, selvom han stadig var rimelig ude af låget over hvad pokker han skulle sige til Lén, han rystede lidt på hovedet, og rejste sig op da hans far selvgjorde det og krammede ham igen, ”Skal om jeg kan huske det..” sagde han så og smilede lidt.. og nikkede lidt så til det hans far sagde endnu engang, og sukkede stille, hvorefter han gik tilbage til lejligheden hvor han kunne finde sit buskort til at komme hen til Davin. Alt dette skete dog i et rygende hast da han gerne ville have hende hjem noget hurtigere end bare sådan lige. Det var da os bare utroligt med ham. Selvom han havde på fornemmelsen at hans far ville fortælle omkring det der var blevet snakket om til hans mor, da hun sikkert var meget interesseret i at vide hvad pokker hendes mand havde sagt til hendes uartige søn. Han brummede lidt og kom op i lejligheden hvor han hurtigt fik børstet sine tænder og fundet klippekortet frem og derefter ned til bussen som kom efter ikke så lang tid.
Der var gået et kvarters tid før end han rent faktisk var kommet hen til det sted hvor Davin boede, han gik hen til opgangens buzzere, og trykkede på navnet; Davin Kofoed Knight, de var sådan set de eneste i danmark der hed dette, så det var ikke så svært at finde den slags. Han brummede lidt imens han ventede og sagde sit navn da Davin endelig var i røret og gik op af de mange trapper.

http://VieLaMort.com

Eli

Eli
Admin

Hvad der var sket, lå meget langt væk fra Adi, som lå og sov inde i Davin seng. I løbet af natten havde hun smidt sit tøj rundt omkring, som både lå på dynen og nede på gulvet, så hun kun var iført hendes tangtop, og sine trusser, selv bh'en havde taget sig en tur og blevet smidt ned på gulvet, da hun havde ligget ubehageligt med den på. Hun havde nu ellers ikke sovet yderlig godt den nat, og sov derfor stadig, selvom at den var omkring de 12 om eftermiddagen. Et dybt suk gled igennem hendes læber, mens at drømmende gled igennem hendes hoved, mest omkring Jac. hun vente sig i søvne, og lå nu med ryggen halvt oppe af dyren, med hoved begravet nede i hovedpuden og det nødebrune hår, liggende hen over ansigtet. Hvad drømmende var omkring, ville forblive hendes hemmelighed i al evighed.

https://voresverden.danskforum.net

Ida

Ida

Davin; ”Dav Jac… jo… du kan godt komme ind… Adilene sover stadig…” sagde han og trykkede på knappen lås op hvor efter han åbnede døren da Jac var kommet op og gik ud i køkkenet hvor han lavede noget kaffe til sig selv og kiggede hen på Jac som tog sit overtøj og andet af og kiggede lettere undrende på ham, ”Hun er inde i soveværelset, hvis du kan vække hende gir jeg kage…” sagde han så med et skævt smil og sukkede lidt af det næste kommende spørgsmål, ”Nej jeg har ikke…” brummede han og fandt et krus frem og ventede på at kaffen var klar.

Han mumlede lidt da han endelig kom ind, og kiggede på Davin, hvorefter overtøjet blev taget af og andet, han kiggede lidt rundt, ”Hvor er hun?” spurgte han så og brød sig ikke meget om det svar han fik og kiggede længe på sin bror som stod med den varme kop kaffe, ”Du har vel ikke haft sex med hende?” spurgte han så og nikkede lidt til det han fik tilbage, og gik ind på soveværelset hvor hun lå, godt nok skulle man tro de faktisk havde haft det med alt det der lå rundt omkring, men han kunne ikke se noget af Davins tøj udover det der lå i vasketøjskurven, så han havde sådan set ikke rigtig noget at sige til ham. Han kravlede langsomt op i sengen og betragtede lidt det der var tilbage af hende som var til syne, og brummede lidt, ”Lén… kom du skal op…” sagde han og rystede hende lidt imens, hvorefter han strøg hende kort over kinden og tænkte lidt over det hans far havde sagt.

http://VieLaMort.com

Eli

Eli
Admin

Hun missede lidt med øjnene, da hun hørte en fjern stemme i baggrunden at nu skulle hun op "fem minutter mere" mumlede hun, og vente sig om på den anden side, så hun havde ryggen mod Jac, og faldt ret hurtigt i søvn igen, derefter. Men da han igen ruskede i hende, vente hun sig om og kiggede på ham med et sløvt blik "jeg gider ikke, det er koldt!" mokkede hun, og hæv dynen over hoved, og gemte sig under den, fordi at hun ikke gad hjem, og ikke gad ud af sengen på nogen måde, ville bare have lov til at sove, til at hun ikke kunne sove mere. Hun brummede stille, og fugtede langsomt læberne.

https://voresverden.danskforum.net

Ida

Ida

”Det er derfor man har tøj på kroppen.. kom nu..” brummede han og begyndte så at lade sine hænder glide ind under dynen og greb fat om hendes hofter hvor han så begyndte at kilde dem imens, og grinede lidt over det hysteriske grin der kom fra hende, hvorefter han greb fat i dynen og trak den væk fra hende. Et bredt smil formede sig hen over hans læber, det var faktisk lige før det kunne gå fra ører til ører. ”Godt… så kan du få noget tøj på… og når vi kommer hjem bestiller jeg nogle biletter til biografen, og et bord på et af de gode restauranter..” sagde han så og betragtede hende med at glad smil, og var nu bare glad for at der ikke var sket noget imens hun havde været her, ellers vidste han i grunden ikke helt hvad det var han ville gøre ved sin bror. Gå sin vej igen? Havde han sikkert fordi han var bange for han mistede hende ved det, hvilket han måske allerede havde… Han rystede hurtigt tankerne væk fra sig og tog en dyb indånding, og ventede tålmodigt på hun ville komme op af sengen.

http://VieLaMort.com

Eli

Eli
Admin

"nej, jeg vil ikke!" brummede hun, og trak dynen helt over sig, så man kun kunne se en smugle af hendes hår. Mens at hun brummede irriteret. Dog da han tog fat omkring hendes hofter for at kilde hende, skreg hun af grin, og faldt ud af sengen, og kiggede olmt op på ham "pffh.." brummede hun, og rejste sig langsomt op, og begyndte at tage alt det tøj som hun havde haft på sig, og trak det hen over kroppen ".. er det en date?" spurgte hun med løftet øjenbryn og betragtede ham, mens hun langsomt fugtede læberne. Gad vide hvorfor at han var så glad. Da hun endelig havde fået tøj på, gik hun langsomt over til Jac og lagde armene omkring hans nakke, og lagde hoved en smugle på skrå "og hvad er der så med dig i dag, du virker helt glad?" drillede hun ham, og slikkede ham hen over næsen "og det var så din straf for bare at skride igår, og kilde mig selvom jeg prøvede at sove" sagde hun, og fik trukket sin jakke på "tak fordi jeg måtte sove her.." sagde hun og smilede skævt til Davin, som også fik et kram, inden hun gik over til døren, for at vise hun var klar nu.

https://voresverden.danskforum.net

Ida

Ida

Han kiggede på hende, men rystede på hovedet da hun spurgte om det var en date, ”Måske… jeg ved det ikke, men vil bare gøre det godt igen..” sagde han så, og fugtede læberne lidt imens han ventede på hun havde fået alt tøjet på. Og gik ud på gangen og kiggede lidt hen på Davin, ”Tak fordi du passede på hende…” sagde han så og gik ud for at tage sine sko og jakke på hvorefter han førte Lén ud på gangen og gik ned af de mange trapper, og holdte døren for hende, imens han gik hen til busstoppe stedet, og lod tankerne få frit løb. ”Hør… jeg er ked af det der skete i går… det… det blev bare for meget for mig, selvom jeg ikke har grund til at brokke mig overhovedet.” sagde han så og smilede stille og kiggede hen på hende. Hvorefter han lænede sig op af muren ved busstoppestedet og ventede på at den ville komme. Han fugtede læberne lidt og tog en dyb indånding, imens han overvejede det hele, og hvordan det hele skulle gå an. ”Så i dag holder vi min fødselsdag ved at gå en tur i byen og derefter tager vi hjem og hygger os med et spil..” sagde han så og håbede på hun ikke stillede nogen spørgsmål som sådan.

http://VieLaMort.com

Eli

Eli
Admin

Hun betragtede ham stille som de var kommet ned på gaden, og ventede på at bussen ville komme. Hun vente langsomt hoved da han sagde at han var ked af det, omkring det som der var sket dagen forinden, et stille smil gled hen over hendes læber og hun trak lidt på skuldrene "det gør ikke noget.. shit happens, som man siger" mumlede hun stille, og kiggede derefter, ud efter om bussen snart ville komme eller hvad, men det så ikke ud til det, i hvert fald ikke lige nu. Hun smilede skævt da han nu igen sagde noget "det lyder fint, men kan vi ikke se film, i stedet for at spille, tror ikke rigtig jeg gider at skulle blive smadret af dig i et spil, fem millioner af gange.." grinede hun, og trak en smugle på skuldrene. Endelig da bussen kom, gik hun ind i den efter at have vidst sit buskort, og satte sig på en af de mange pladser som var ledige, og ventede på at Jac ville sætte sig ved siden af hende.

https://voresverden.danskforum.net

Ida

Ida

Han grinede lidt af hende og trak så kort på skuldrende, ”Skal da nok gøre mig dårlig..” fik derefter vidst sit buskort, og gik efter hende for at sætte sig ned ved siden af hende. Læberne blev langsomt fugtede og han kiggede lidt ud af vinduet imens tankerne aldrig rigtig fik et holdepunkt. Mest af alt tænkte han på hvordan man skulle fortælle hende hvordan det igrunden stod til inden i ham, og hvordan han havde det med hende, men det var bare utrolig svært da det ikke ligefrem var noget han havde oplevet endnu.

Efter en hyggelig aften på restauranten, var de atter på vej hjem. Et stille suk gled ud af Jac’s læber, imens han gik afsted med hænderne i lommen, og kiggede hen på Adilene med et skævt smil. Han tænkte lidt om der var noget han skulle sige til hende, et eller andet? Men han kunne ikke helt finde ordene frem til det og blev derfor ved med at tie. Dog gled hans blik op på himlen sådan som de gik afsted, og han havde fået en sang på hovedet, og derfor nynnede den lige så stille.

http://VieLaMort.com

Eli

Eli
Admin

Hun betragtede stille Jac, og trak sin læderjakke tættere rundt omkring hende, mens hun synes han virkede anderledes "Hvad er der sket med dig i dag? Du virker mere stille, og gladere, er du sikker på at du har det helt godt?" sagde hun grinende, og smilede skævt til ham, inden at hun kom hen til opgangen og åbnede døren for dem begge, og skyndte sig op af trapperne, da hun bare gerne ville ind i varmen, da hun havde nogle korte stramme jeans shorts på, med de sorte strømpebukser inden under, og nogle høje stillet sko. Hun sukkede stille, da varmen slå hende i møde, og smed læderjakken hen over knagen og derefter de høje sko, og listede derefter ind i stuen og smed sig ned i sofaen, og betragtede Jac da han kom ind igen, og smilede skævt til ham "nå.. skal vi se film, og æde os tykke i is, eller skal vi spille, og skrige af hinanden, når vi er ved at tabe, selvom vi begge to godt ved, at det nok er mig som der kommer til at tabe mest" sagde hun drillende, og afventede hvad han havde lyst til. Hun tog en dyb indånding, og svingede lidt med hendes lange slanke ben, og følte sig mere eller mindre restløs, måske var det fordi at hun var vandt til at de havde ret meget sex, men for øjeblikket var der gået en uge siden de sidst havde været sammen. Men måske havde han fundet en anden lige pt, det gjorde hende vel ikke så meget, så længe hun kunne beholde ham som ven.

https://voresverden.danskforum.net

Ida

Ida

”Jeg har det fint Lén..” smilede han skævt og kiggede hen på hende, med et hævet bryn, hvorefter han gik hen til døren og ventede på hun åbnede op, et stille brum gled igennem ham da gangen ikke virkede ret meget varmere end hvad det var udenfor men det var der nok ikke så meget at gøre ved alligevel. Han kom hurtigt op af trappen og hen til døren som hun også havde fået åbnet, og sukkede lettet over den dejlige varme der skød imod ham. Han fugtede læberne lige så stille, og fik taget sin jakke og sko af og kiggede derefter ind til Lén som havde lagt sig i sofaen og smilede stille, ”Hvad vil du helst?” spurgte han så hvorefter han stod i døråbningen og ventede på hendes svar, fordi så kunne han hurtigt gå ud og hente isen eller finde et spil frem som de kunne spille. ”Eller vil du hellere have massage og putte?” drillede han så lidt igen, og strakte sig, hvorefter han satte sig på en af de høje stole og tog en dyb indånding og kiggede lidt rundt, og derefter over på hende. When I'm alone, I think of so many things to say to you, but when I have the chance to tell you.. I go speechless. tænkte han inde I sig selv, han kunne ikke huske den der havde sagt det, men det var præcis sådan han havde det lige nu, og han hadede det rent ud sagt. Et kort og stille suk gled igennem ham imens han overvejede hvornår sådan noget skulle siges, hvornår det rette øjeblik til det skulle være? Han ville ikke have hjælp til at få det skubbet frem han ville sige det direkte til hende, men om han havde mod på det vidste han ikke.

http://VieLaMort.com

Eli

Eli
Admin

"mmmhm, full body måske?" sagde hun drillende, og rejste sig op "hvis du finder den film du vil se, så ordner jeg noget is og dessert, måske man kan bruge noget fra den kage jeg lavede i går, helt til spilde skal den vel ikke gå" sagde hun stille, og gik ud i køkkenet, og synes hun stadig der var noget mærkeligt ved Jac. Hun tog en dyb indånding, og overvejede om hun ikke bare snart skulle se at komme videre, finde en anden hun kunne være sammen med, en som faktisk var forelskede hende, og hungrede efter hendes krop, fordi at de gerne ville have en intim erfærer, med hende fordi at de elskede hende, og ikke fordi at de bare skulle have tilfredsstillet deres lyster. Et dybt suk gled igennem hendes læber, mens at hun fik taget kage frem, og lagde et stykke hver på hver sin tallerken, derefter en kugle is på hver, og noget krymmel og flødeskum til sidst. Hun smilede stille, og kom ud med det, hvor efter det blev placeret på bordet, derefter hentede hun sodavanden, nogle glad, der ud over en masse slik og chips, så de rigtig kunne hygge igennem. Mens tankerne stadig var på, hvem hun dog skulle tage, var der nogle hun kendte som var vild med hende, som hun også kunne blive vild med? Tænkende satte hun tingene på bordet, og satte sig derefter ned i sofaen, og ventede på at Jac havde sat filmen på.

https://voresverden.danskforum.net

Ida

Ida

Han grinede lidt af hende og rystede på hovedet, hvor efter han rejste sig op og for at finde en film frem, og fugtede læberne lidt, imens han kiggede lidt på de seks stks film han havde taget med sig, og tog så the collector, som havde stået på hendes liste, selv havde han ikke set den, men den så nu rimelig god ud, hvis han selv skulle sige det. Han satte den på hvorefter han kiggede hen på Lén som kom ind med de mange gode guffe ting som hun havde sørget for. Satte sig derefter over i sofaen sammen med hende, og fik startet filmen. Hvorefter han kiggede hen på hende, ”Hmm.. var det så hyggeligt… derover?” spurgte han så, i hentydning til om det havde været okay over hos Davin og fugtede læberne lidt, imens han tænkte over det hele. Blikket gled langsomt hen på hendes klaver, hvis han nu kunne øve lidt på det ind i mellem når det var hun var ude eller sådan noget? Bare noget… så kunne han måske fremskaffe en sang til hende, selvom det normalt hvis plejede at være bedre når ham og Troye satte sig ned og fandt på et eller andet, men han var ikke lige til at hente hjælp fra lige nu.

http://VieLaMort.com

Eli

Eli
Admin

Hun betragtede ham stille da han kom tilbage, og begyndte at spise af sin kage som hun havde lavet, faktisk måtte hun sige den smagte meget godt, "mmh?"... mumlede hun da han brummede hmm, og lagde hoved lidt på skrå, og fik spidst færdig "jeg var så udmattet, så jeg bare drattede om på sofaen, så vi lavede faktisk ikke noget.. jeg sov der bare, fordi at jeg ikke kunne tage at skulle sove her hjemme alene..." sagde hun stille, og fugtede læberne, hvor hun spiste færdig. Da hun endelig var færdig, vente hun blikket op mod filmen, som hun faktisk syndes startede meget godt, men hn kunne ikke dy sig "Hvad.. synes du egentlig omkring gaverne?" spurgte hun stille, og betragtede ham, med de chokolade brune øjne, med et stille smil på læben, og håbede virkelig ikke at han havde syndes at det var for overdrevet en gave, eller for pusse nusset, eller ja.. der var så mange ting som der kunne være glat med de gaver som hun selv havde lavet med ham. og hvad nu hvis han slet ikke havde gidet og kigge på dem. Hun sukkede stille, og betragtede i stedet filmen, frem for at tænke over alt det som der gik igennem hendes hoved.

https://voresverden.danskforum.net

Ida

Ida

Han nikkede stille og kiggede hen på skærmen og fugtede læberne lige så stille imens han overvejede lidt sandsynligheden for at Davin ville gå i seng med en der var så meget yngre end ham, selvom den nok var stor uanset hvad. Han kiggede hen på hende da hun spurgte om gaverne, ”Har ikke åbnet dem endnu… ville vente til du kom hjem…” sagde han så og smilede lidt, imens han kløede sig lidt i nakken og kiggede lidt hen imod dørkarmen, ”Skal jeg hente dem?” spurgte han så og ventede på hendes. Selvom svaret nok gav sig selv gjorde det ikke noget at spørge. Han folede sine hænder lidt, og lod blikket glide op på skærmen, jo han var vidst rimelig forandret i forhold til dagen før. Måske havde han faktisk allerede valgt der at forandre sig uden han rent faktisk havde lagt mærke til det som sådan, han havde bare haft behov for et lille skub af en art kunne man sige. Han tog en dyb indånding og strakte sig lidt hvorefter han gik ind på sit værelse for at hente dem, han tog dem alle tre med ind i stuen hvor han stillede dem op af sofaen så de let kunne fås fat i, pakkede først den mindste op, og smilede skævt over det. ”Det er sq da fedt..” grinede han lidt og tog det omgående på, hvorefter han tog den største pakke og åbnede den forsigtigt, hvorefter han betragtede det kæmpe billede af ham selv, ”Skal det op og hænge her i stuen eller hvad havde du tænkt dig?” spurgte han lidt drillende, og smilede skævt, ”Det er et flot billed, du har nogle fantastiske talenter Lén..” smilede han og tog derefter den sidste op i sine hænder og fugtede læberne lidt, hvorefter han begyndte at åbne den lige så stille og betragtede den læder ind bundede forside på scrapbogen, hvor han så åbnede den og betragtede den første side med et skævt smil hvor der var et billed af dem og grinte lidt af det, og lukkede bogen sammen da han gerne ville se filmen med hende, også kunne de kigge scrapbogen igennem næste dag. Han rejste sig op og krammede hende tæt ind til sig og stod sådan i lidt tid, inden han slap hende og satte sig ned igen, ”Tak” sagde han så med et smil. ”Det er virkelig nogle dejlige gaver. De bedste man kan få.”

http://VieLaMort.com

Eli

Eli
Admin

Hun skød langsomt underlæben ud over at han ikke havde åbnet gaverne endnu, og havde helt glemt at kigge med i filmen, og nikkede så glad da han spurgte om han skulle gå ind og hente dem "yeah, gør det, så kan jeg se på dit ansigt om du faktisk kan lide tingene" grinede hun, og ventede tålmodigt på at han kom tilbage, stadig fuldstændig glemt at kigge med på hvad der skete i filmen. Langsomt fugtede hun læberne, og gned sine øjne, da hun var ved at blive godt træt igen. Da han så endelig kom tilbage, satte hun sig godt til rette og ventede på at han ville blive færdig med at pakke tingene ud, og smilede bare over, at han kunne lide gaverne, uden rigtig at kommentere det så meget. Hun sukkede lidt, og lagde hoved en smugle på skrå, og ville bare ønske at han kunne blive ved med at smile, virkelig, hun kunne bare ikke få nok af det skæve smil, som der nogle gange vidste sig op på hans dejlige ansigt. Faktisk, kunne hun bare ikke få nok af at kigge på ham. Da han endelig var færdig, stillede hun sig op for at give ham et kram, og begravede sit ansigt ind i hans trøje og tog en dyb indånding "det var så lidt.." mumlede hun stille, da han sagde tak, og nikkede lidt til det der kom efter "er bare glad for at du kunne lide dem, har virkelig brugt lang tid på at finde noget, jeg håbede du ville kunne lide" sagde hun, og lod fingrene glide igennem håret. Langsomt vente hun hoved tilbage mod filmen, og fik et kæmpe chok over det som der skete, og fløj nærmest op i luften "ARG!" skreg hun, og fik taget puden foran hoved, inden at flere skrig måske ville finde sted.

https://voresverden.danskforum.net

Ida

Ida

Han grinede lidt, ”Uanset hvad du laver, så er det godt nok.” sagde han så med et skævt smil og begyndte så på sin is som han havde ladet stå lidt, selvom den hurtigt blev spist. Dog fik han et kæmpe chok da hun begyndte at skrige, og kiggede hen på hende med et hævet bryn som i hvad der var galt, og kiggede der efter hen på filmen, og sagde ikke rigtig noget til det, synes i grunden ikke den var så uhyggelig igen, bare en god film, som man kunne hygge sig med. Han satte sig tilbage i sofaen og trak Adilene hen til sig hvorefter han holdte omkring hende så hun kunne falde lidt ned. ”Det er kun en film, prøv at tænk på hvor mange gange de har måttet lavet scenen om fordi de var brudt ud i grin?” Sagde han så med et skævt smil og kiggede på hende for at se om hun havde det bedre. Selvom filmen nok snart var færdig, men der ville de nok os gå til køjs da det havde været lidt af en energi krævende dag. Han sukkede stille og nussede langsomt hendes underarme imens han betragtede sceneriet i filmen, og overvejede lidt hvordan det måtte have været at lave alt det der, om de havde grinet under optagelserne hvilket han ikke var i tvivl om at de havde. Men det var self. Noget som de ikke viste da det bare ødelæggede spændingen i selve gyset jo.

http://VieLaMort.com

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 3]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum