Vores verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Vores verden

Her kan vi udfolde vores selvopfundende karakterer

Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email



Seneste emner
» I just want to run away - Jac & Adi
Dré's Fødselsdag - Brandon, Mira, Jayden, Troye, Kelly, Tony, Dré, Abigail, Lia - Page 2 EmptySøn Mar 25, 2012 11:48 pm af Ida

» Som Altid - Jay & Lia
Dré's Fødselsdag - Brandon, Mira, Jayden, Troye, Kelly, Tony, Dré, Abigail, Lia - Page 2 EmptySøn Mar 25, 2012 10:39 pm af Ida

» Are you serious? - Adi & Lia
Dré's Fødselsdag - Brandon, Mira, Jayden, Troye, Kelly, Tony, Dré, Abigail, Lia - Page 2 EmptyTors Mar 22, 2012 12:01 pm af Ida

» the meaning of life. - Cali og Skye
Dré's Fødselsdag - Brandon, Mira, Jayden, Troye, Kelly, Tony, Dré, Abigail, Lia - Page 2 EmptyTors Mar 22, 2012 9:23 am af Ida

» Happybirthday Lia og Jayden
Dré's Fødselsdag - Brandon, Mira, Jayden, Troye, Kelly, Tony, Dré, Abigail, Lia - Page 2 EmptyLør Maj 07, 2011 10:17 am af Ida

» Just for fun.. - lia og jayden
Dré's Fødselsdag - Brandon, Mira, Jayden, Troye, Kelly, Tony, Dré, Abigail, Lia - Page 2 EmptyTors Maj 05, 2011 6:12 pm af Ida

» something you should know - Adi og Lia
Dré's Fødselsdag - Brandon, Mira, Jayden, Troye, Kelly, Tony, Dré, Abigail, Lia - Page 2 EmptyTors Maj 05, 2011 5:57 pm af Ida

» As before?
Dré's Fødselsdag - Brandon, Mira, Jayden, Troye, Kelly, Tony, Dré, Abigail, Lia - Page 2 EmptyTors Maj 05, 2011 11:17 am af Eli

» See you again. - Jac, Adi, Davin & Troye
Dré's Fødselsdag - Brandon, Mira, Jayden, Troye, Kelly, Tony, Dré, Abigail, Lia - Page 2 EmptyTirs Maj 03, 2011 12:54 am af Ida


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Dré's Fødselsdag - Brandon, Mira, Jayden, Troye, Kelly, Tony, Dré, Abigail, Lia

2 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2

Go down  Besked [Side 2 af 2]

Eli

Eli
Admin

"Ja ikke, ellers ville det jo nærmest være synd for mig, hvis jeg skulle kigge på en ulækker pige?" sagde han med et glimt i øjet lod hende dog tage jakken og trøjen af og kiggede lidt ned på hende med den velformet eightpack som skinnede tydeligt igennem fordi at han spændte den, måtte dog slippe lidt i musklerne da hun puffede ham ned i jorden, og brummede højt over hvor koldt det i grunden var "ja undskyld, men jeg er altså ikke lige så fuld som dig, og dette er altså pisse koldt.. og ja, jeg smider dig under spuleren inden at du kommer ind af døren" drillede han hende, og nød nu faktisk da hun begyndte at massere hans overkrop og sukkede lidt af nydelse, trods for at det var pisse koldt. Han mærkede hvordan han lem havde snørret sig sammen, og sikkert ville rejse sig hvis hun blev ved på den måde, det hjalp jo ikke just at hun lå nøgen på ham indsmurt i mudder. Han kiggede irriteret på hende da hun løftede sig fra hans krop og sagde han skulle fange hende hvis han skulle give hende mere mudder "jeg skal give dig mere mudder skal jeg" sagde han surt og kom op og stå, men før at han nåede at bevæge sig bare en millimeter lå han på jorden igen, og mumlede ned i mudderet, langsomt kom han op igen og fik banet sig op på sikker jo "OG NEJ jeg faldt ikke, jorden angreb mig bare" brummede han og fulgte så efter hende, greb omkring hendes arm, og lagde hende op på et af bordbænkesættet, og begyndte at lade fingrene glide op af hendes indsmurte mave, og kyssede hende så på munden mens at hans fingre gled ned mod hendes bukser som meget hurtigt blev åbnet og hånden blev ført ned mod trusserne og kradsede lige så forsigtigt uden på.

https://voresverden.danskforum.net

Ida

Ida

Hun vente sig om og kiggede på ham med et tandpasta smil, da han så fik fat i hende, og lod sig blive lagt på en af bænkende hvor med hendes ben adskilte sig for ham da han begyndte at kærtegne hendes mave og fugtede langsomt læberne over de sug der gled igennem hende da han fik åbnet hendes bukser, hun satte sig lige så stille op, og lod hænderne glide op af den veltrænede mave, der holdte på en eightpack. Hans læber ramte imod hendes og det blev gengældt mens hendes hjerte pumbede som bare fanden inden under hendes bryst, det var lige før hun syntes hun kunne hører det. Hendes hånd fandt langsomt vej ned imod hans bukser hvor linjen stille blev nusset, og hun kørte hånden fra den ene side til den anden mens at fingrende langsomt gled inden under hans bukser, dog lod hun dem glide op igen og åbnede dem så hendes hånd bedre kunne komme derned. Hun mærkede stille da det var hun var kommet længere ned, noget stift og langt, og gradvist hårdt. ”Nææ hvad er det dog for en fin en du gemmer?” Grinede hun og kyssede ham dybt på munden hvor med hun trak ham ind over sig så de begge var på bænkens bordplade, og lod hænderne glide om bag hans ryg hvormed hun lige så stille lod neglene glide ned i huden mens hun kærtegnede ham ned langs ryggen. I grunden havde hun aldrig nogen sinde troet at hun ville ende sådan her sammen med ham, og trods fordi hun var fuld, kunne hun stadig huske. Langsomt lod hun hænderne glide op til hans nakke og lod de fire fingre glide rundt om den mens tommeltottende lå foran øret og masserede lige så stille hans tindinger på hver side, hun lagde hovedet en smule på skrå og lod sin tunge adskille hans læber og lod en lidenskabelig dans komme op imellem deres to slanger som de hver havde inde i deres munde. Hun sukkede stille og nød det bare, trods kulden så var den bedste måde at få kropsvarme på, ved at smide tøjet og holde omkring hinanden, og det var nok hvad der skulle til at ske nu her. ”Uanset om du er fuld eller ej, så vil du vidst stadig have mig så vidt jeg kan se.” grinede hun noget mere, og trykkede sig tættere på ham.

http://VieLaMort.com

Eli

Eli
Admin

Hvad der skete lige nu, havde han ingen anelse om, men det skete. Han tog en dyb indåndingen igennem næse og trak hånden op igen, trods for at hans lem var snørret sig sammen kunne han også godt mærke at kulden påvirkede det, han brummede irriteret da hun lod hånden glide ned til det, og sagde hvilken fin en det var han gemte, han lod sig blive kysset tilbage, og lagt hen over hende, men han havde allerede besluttet sig, det blev ikke her de skulle have sex, han hævede det ene bryn over det sidste "jeg bliver ikke fuld over så lidt, og jeg siger aldrig nej til sex med en lækker pige.." han kastede hende så over ryggen tog hendes trøje og hans plus jakken og gik så afsted mod huset, som de var ved ikke så længe endnu.
Da de endelig kom til døren fik han åbnede den, og listede langsomt oven på, han måtte tage sig af pletterene om morgen hvis hans mor ikke så det først, han fik bakset dem ind på badeværelset, trods for at lydende inde på Troyes ikke var slut endnu var han pænt ligeglad, nu skulle han nu også have det. Han fik døren op og gik så ind i bruseren og satte hende først ned det. Hurtigt blev vandet tænd, og Lia blev presset op af væggen mens at han kyssede hende dybt på munden, hænderne gled hen over hendes former så han kunne få det meget mudder af, mens at vandet gik hen og blev varm, og gjorde håret helt vådt. Alle lysterne skreg nu, og det var som om at det kun ville blive værre.

https://voresverden.danskforum.net

Ida

Ida

Hun kiggede op på ham med hovedet let på skrå og lod sig blive slynget op over hans skulder endnu engang og brummede selv lidt, ”Lækker og lækker…” sagde hun så som hentydning til at det bestemt ikke var det hun så sig selv som. Hun lod langsomt hænderne tage fat omkring hendes bryster så det ikke gik hen og blev syneligt for hver mand der end gik forbi, selvom de fleste nok var blevet hjemme på sådan en dag. Hun sukkede stille da de endelig var kommet til huset og lod sig blive sat ned endnu en gang. Et forbløffet blik blev lagt på ham da han pludselig pressede hende op af væggen med et dybt kys, og hun lod langsomt hendes hænder glide ned af hans mave imens vandet gjorde hendes hår vådt og mudderet langsomt dalede ned fra den halv brune hud, og håret gik hen og blev mere og mere krøllet efter hånden som det blev mere og mere vådt. Hun lod lige så stille hendes hænder glide op i hans hår, og fik vasket det meste af mudderet væk. Det var som om at bruserens vand også gjorde hendes sin klarer selvom hun bestemt ikke lod sig stoppe nu trods for at hun stadig ikke havde troet dette. Hendes nippels gik hen og blev en smule blødere da vandet var gået hen og blevet varmt. Hendes hånd greb ud efter flasken med sæbe og lod dens indhold glide ud igennem dets åbning og ned af hans krop, hun stillede den på plads igen, og begyndte at smøre hans tiltalende overkrop ind, og mere og mere af mudderet gled af ham. Hendes hånd blev ført ned imod bukserne endnu en gang som efter hånden var gået hen og blevet helt gennemblødte, mens de tynde fingre langsomt gled ned i dem, og videre ned til lemmet som allerede var hårdt. Hun nussede stille dets rod inden at hånden gled helt ned til det, og et hårdt greb fra hendes side af lod hun langsomt hænderne rokke videre over det, inden hun trak det op fra dets skjul, og fortsatte den rokkende bevægelse imens lysterne kunne sætte ild til alverdens ting.

http://VieLaMort.com

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 2]

Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum