Vores verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Vores verden

Her kan vi udfolde vores selvopfundende karakterer

Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email



Seneste emner
» I just want to run away - Jac & Adi
Fest - Troye og Kelly - Page 2 EmptySøn Mar 25, 2012 11:48 pm af Ida

» Som Altid - Jay & Lia
Fest - Troye og Kelly - Page 2 EmptySøn Mar 25, 2012 10:39 pm af Ida

» Are you serious? - Adi & Lia
Fest - Troye og Kelly - Page 2 EmptyTors Mar 22, 2012 12:01 pm af Ida

» the meaning of life. - Cali og Skye
Fest - Troye og Kelly - Page 2 EmptyTors Mar 22, 2012 9:23 am af Ida

» Happybirthday Lia og Jayden
Fest - Troye og Kelly - Page 2 EmptyLør Maj 07, 2011 10:17 am af Ida

» Just for fun.. - lia og jayden
Fest - Troye og Kelly - Page 2 EmptyTors Maj 05, 2011 6:12 pm af Ida

» something you should know - Adi og Lia
Fest - Troye og Kelly - Page 2 EmptyTors Maj 05, 2011 5:57 pm af Ida

» As before?
Fest - Troye og Kelly - Page 2 EmptyTors Maj 05, 2011 11:17 am af Eli

» See you again. - Jac, Adi, Davin & Troye
Fest - Troye og Kelly - Page 2 EmptyTirs Maj 03, 2011 12:54 am af Ida


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Fest - Troye og Kelly

2 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down  Besked [Side 2 af 3]

26Fest - Troye og Kelly - Page 2 Empty Sv: Fest - Troye og Kelly Tors Jan 06, 2011 8:54 am

Ida

Ida

Han grinede en lille smule da hun sagde han skulle varme hende, og trak hende med hen til sengen og lagde hende lige så stille ned mens hans læber forblev på hendes, og gengældte det dybe kys. Selvom han faktisk ikke syntes han fortjente dem, men han kunne ikke få sig selv til at stoppe, ville ikke stoppe, da følelsen efter hendes nærvær brændte dybt og længe inden i ham. Han lagde sig lige så stille ned ved hendes side, og trak hende ind i sine arme, han kendte godt til hendes ønske omkring at vente til efter et bryllup og ville nu også respektere det, selv nu. Han nussede hendes hale ben lige så stille, og videre op af ryggen til skulderpladerne som hans stærke fingre langsomt masserede mens læberne forsat masserede mod hendes, og kysset forblev ved dybden, selvom at lysten at gøre det intenst og hedt, sad omme i bag hovedet på ham. Men som sagt, ville han ikke gøre det, mest af alt fordi han holdte af hende, og ikke ville ødelægge et ønske som hun virkelig havde lyst til at fuldfører. Langsomt stoppede han dog kysset da han kunne mærke lysten blev for trængende og lod læberne berører hendes pande, og trak hende helt ind i sine arme. Han sukkede lige så stille, og nussede hende forsat på ryggen imens han lagde hovedet over hendes. Imens han bare nød at kunne slappe af sammen med hende, og bare glemme alt det som var sket. Han fandt det nu meget sødt hun var så meget lavere end ham. En ting han virkelig holdte af kunne man sige. Han fugtede lige så stille sine læber, og forsatte denne nussende bevægelse som hans hænder fremgav.

http://VieLaMort.com

27Fest - Troye og Kelly - Page 2 Empty Sv: Fest - Troye og Kelly Tors Jan 06, 2011 9:20 am

Eli

Eli
Admin

Hun lod sig blive trukket over til sengen, og lagde sig langsomt ned i den. Hun sukkede stille og blev ved med at kysse ham, selvom hele hendes krop kildede efter hans berøringer, end bare uden på tøjet, men inden i, hun følte at hendes underliv skreg på noget som hun ikke engang forstod. Langsomt mærkede hun hvordan tårerne langsomt samlede sig i øjenkrogen, men ingen tåre kom dog ud. Hun sukkede stille og slap langsomt hans læber da han gjorde det, langsomt puttede hun sig ind til ham, og lod fingrene glide ned af hans mave, som stadig var helt bar efter han havde bokset. Hun rømmede sig lidt, og langsomt lod hun en stille sang glide ud af hendes læber "Escaping nights without you with shadows on the wall, my mind is running wild tryin hard not to fall, you told me that you love me, but say i’m just a friend my heart is broken up into pieces.. Cos i know i’ll never free my soul, it’s trapped between true love and being alone. When my eyes are closed the greatest story told, i woke and my dreams are shattered here on the floor.. Why oh why tell me why not me, Why oh why we were meant to be Baby i know i could be all you need Why oh why oh why..." hun sukkede stille og orkede ikke at synge den færdig, men det var nok den bedste sang der beskrev hendes følelser som hun havde når hun så Troye, var det som om at pladen var gået i hak, og hele tiden skreg inde i hendes hoved 'why oh why not me..', og nu, nu havde hun så forbandet meget lyst til ham. "hvorfor kilder det over det hele" spurgte hun forsigtigt, og følte sig så dum, men hun havde aldrig haft det sådan her, og kendte slet ikke til følelsen. Hun lukkede øjnene og mærkede den første tåre glide ud og gøre hendes kind våd, dernæst efterfuldt af den anden.

https://voresverden.danskforum.net

28Fest - Troye og Kelly - Page 2 Empty Sv: Fest - Troye og Kelly Tors Jan 06, 2011 10:21 am

Ida

Ida

Han fugtede langsomt læberne til spørgsmålet omkring hvad det var, og vidste ikke helt om det var noget han skulle fortælle hende nu, det virkede en smule underligt i grunden. ”At du godt kan lide det..” svarede han så, eller han mente nok det var af den oversag, han havde aldrig rigtig tænkt over det. ”Eller måske så meget andet, hvad siger din hjerne dig da?” spurgte han så tilbage, og kiggede på hende med et stille smil og kyssede hende kort på panden hvorefter han lod sig mærke til at der gled en tårer ned fra hendes øjenkrog, og rynkede panden en smule hvor efter han lod sin tommelfinger tørre hendes kind ren, og smilede lige så stille til hende, imens han trak hende tættere på sig og nussede hende forsat ned af siden og kunne ikke helt lade være. Det var som at når man fik en helt ny ting man virkelig havde ønsket sig længe, og ikke kunne få fingrende væk fra den. Selvom det lød rimelig perverst på en måde. Han fugtede læberne lige så stille, og smilede svagt imens han tænkte lidt over den sang hun havde sunget, bare ikke fået den udfyldt endnu. Langsomt lukkede han øjnene og vidste ikke helt hvordan man skulle sige til en der aldrig havde været i seng med nogen, at det var det personen havde lyst til nu. Det virkede lidt som om man anklagede personen på en måde, selvom det sikkert kunne være en smule problematisk syntes han, at hvis man skulle vente til man var gift, og så var i teenage årerene. Selv kunne han ikke forstille sig hvordan hans store søster måtte have det, når alle folk omkring hende blev ved med at snakke omkring hvordan deres nat havde været med den de nu var sammen med. Forfærdeligt i grunden. Nu når han tænkte over det, han burde i grunden også til at besøge hende her i de nærmeste dage bare lige for at se hvordan hun havde det, også kom han også nogen gange med hende på arbejde hvilket i sig selv var utrolig hyggeligt. Han sukkede lige så stille ud af munden og lagde sig lidt bedre tilrette imens han holdte omkring hende.

http://VieLaMort.com

29Fest - Troye og Kelly - Page 2 Empty Sv: Fest - Troye og Kelly Tors Jan 06, 2011 10:45 am

Eli

Eli
Admin

Hun trak vejret langsomt igennem næsen, og pustede så ud, mens at kinderne blev en smugle røde over hendes tanke gang. "eeej..." grinede hun halvt, "det var ikke pænt gjort.." hun lukkede øjnene og smilede stadig ret meget. "Well.." sagde hun efter noget tid, da hun havde fået mere styr på de følelser der tomlede rundt inde i hende "jeg har lyst.. til.. at du.. hmm.." brummede hun og havde lidt svært ved at sige det "jeg har lyst til at du bare.. ej jeg ved ikke hvordan jeg skal klare det, det er slemt nok i forvejen at jeg er jomfru og intet aner omkring hvordan jeg skal opfører mig, føler mig bare så dum lige nu.." brummede hun irriteret, og lod ham tørrer tåreren fra hendes kind væk, og sukkede stille igen. Hvorfor var det så svært at sige, jeg har lyst til at du er inde i mig, at du tager mig, at du forfører mig, og tager mig hen et sted jeg aldrig nogen sinde har været før? Hvad var det som gjorde, at hun bare ikke kunne få det ud over læberne, at det var som om at tungen slugte hendes ord? Hun rystede lidt på hoved og puttede sig mere ind til ham, og gemte sit ansigt væk i hans brystkasse, efter hun havde taget dynen og lagt dem over dem begge, da det var begyndt at blive en smugle koldt at ligge bare uden noget over sig. Hun tog en dyb indånding og åndede tungt på hans brystkasse, måske hun bare.. nej, hun skulle holde fast! Men nej hvor havde hun bare lyst, det var som om.. hendes underliv skreg? Fuck den tur uden bukser på, og alt den alkohol havde gjort hende godt dum i hoved, virkelig.. underlig der skreg? Nu måtte hun tage sig sammen. men ikke destro mindre, havde hun virkelig lyst, hun havde virkelig lyst til at han bare skulle tage hende, lige nu, og lige her.

https://voresverden.danskforum.net

30Fest - Troye og Kelly - Page 2 Empty Sv: Fest - Troye og Kelly Tors Jan 06, 2011 10:58 am

Ida

Ida

Han fugtede sine læber lige så stille og prøvede at holde hovedet koldt da han mærkede hendes ånde mod hans brystkasse, han sank en smule mund vand, og trak stille på skuldrende. ”Måske bedst at lade være… Selvom det er svært at holde igen..” sagde han lige så stille og kiggede ned på hende med et stille smil, hvorefter han kørte en hånd igennem hendes hår. Og smilede dog lige så stille da han så den lille lette røde farve på hendes kinder, og nussede den ene kind lige så stille og lyttede til hvad hendes læber fik ud af hendes mund. Han fugtede langsomt sine læber og kyssede hende kort på munden. ”Vi kan snakke videre omkring det i morgen… lad os sove..” sagde han og trak hende tættere på sig og lukkede sine øjne imens han var allerede godt på vej til drømme land. Han sukkede stille i søvne imens at tankerne var holdt op og hans hoved endelig kunne få fred. Timerne gik og alting syntes at klarer op udenfor, men han ville ikke vågne, da søvnen virkede så alt op ædende at end ikke lyset kunne bringe ham til den levende tilstand lige nu. Efterhånden som tiden bare gik og gik, blev søvnen mere og mere tynd, og lige med et, vågnede han. En stille irriteret brummen kom fra ham, da han skulle kæmpe sine øjne op.

http://VieLaMort.com

31Fest - Troye og Kelly - Page 2 Empty Sv: Fest - Troye og Kelly Tors Jan 06, 2011 12:46 pm

Eli

Eli
Admin

Hun kyssede kort igen, og lagde armene omkring ham og lagde hoved mod hans brystkasse. Men lige meget hvor meget hun prøvede at sove, kunne hun bare ikke, billederne blev ved med at komme, og hun var ret sikker på at lige meget hvad, så ville de altid komme og altid være der. Lige som følelsen af at blive svigtet, lige som følelsen at blive til side sat. Den følelse ville nok altid komme frem igen og igen. Hvorfor kunne man ikke bare få lov til at slette ting fra ens hoved og aldrig nogen sinde tanke dem igen? Det betød ikke at man ikke viste hvad der var sket, men bare slette den knap der hed, at gentage dårlige minder. Hun ville heller huske de rigtig gode, men det lykkes altid de dårlige at overskygge de bedste minder. Hun nynnede langsomt melodien til den sang hun lige havde sunget, og ventede ellers bare på at hun fik lov til at sove lige som han gjorde, men det skete bare ikke rigtig. Til sidst lå hun og kiggede på ham, hendes fingre gled langsomt ned af hans udskæringer af ansigtet og til sidst gled klappen også ned for hendes hjerne, alt blev stille og hun sank ned i drømmeverden. Selv da han vågnede lå hun bare med hoved mod hans brystkasse og nussede hans mave, dog uden at være ved bevistheden, og det ville hun nok hellere ikke komme lige med det samme.

https://voresverden.danskforum.net

32Fest - Troye og Kelly - Page 2 Empty Sv: Fest - Troye og Kelly Tors Jan 06, 2011 12:59 pm

Ida

Ida

Han fugtede stille sine læber og kiggede ned på Kelly som også så ud til at være mere eller mindre vågen, og nød hendes nussende berøringer imens at han strøg hende stille hen over håret, han ville nu i grunden gerne i bad, da han kom til at tænke på den gode time han havde banket synet af sig selv. Øjnene vendte langsomt hen mod boksepuden, der stadig holdte sig rimelig godt, selvom han nok måtte se at ønske sig en ny i fødselsdags gave, han kunne tydeligt huske hvordan hans mor havde vendt øjne af ham da han havde sagt at den han havde haft førhen var ved at blive godt slidt, hans far havde klappet ham på ryggen. Sådan var det tit, utrolig forkælet som han var, påtrods af at han faktisk havde et job, han så det bare mere som et fritids sted hvor han kom når verden blev for meget ind i mellem. Han fugtede sine læber lige så stille, og kiggede ned på Kelly endnu engang, og nussede hendes arm lige så stille, imens han tænkte lidt tilbage på det der var sket tidligt i morges da hun var kommet og lige pludselig var alt bare gået forfærdeligt hurtigt, og de var endt i sengen men havde ikke lavet noget udover at holde om hinanden og kysse. Han lukkede langsomt øjnene og gned dem lidt med den ene hånd imens han tænkte over det.

http://VieLaMort.com

33Fest - Troye og Kelly - Page 2 Empty Sv: Fest - Troye og Kelly Tors Jan 06, 2011 9:37 pm

Eli

Eli
Admin

hun sukkede stille, og åbnede så lidt efter lidt hendes øjne, selvom de strittede utrolig meget imod "åh.. mit h... hoved.." brummede hun svagt, og strakte sig lidt, mens hun prøvede at vågne helt op, selvom hendes hjerne bare ikke ville. Hun vente dog langsomt hoved, da der blev banket på og Mira lod hoved glide ind "Hva'.. skal i børn snart have morgenmad, eller har i tænkt jer at ligge i sengen hele dagen?" Kelly grinede en smugle "jeg tror ikke jeg kan få morgen mad ned.. jeg har... en smuuugle tømmermænd.." hun lukkede igen øjnene og skubbede så Troye væk "få dig et bad.. du stinker.." drillede hun, og hun kunne høre Mira grinede på vejen ned af trappen, som sikkert ville komme op om lidt, med en masse ting som ville hjælpe hende med hovedpinen, for ikke at sige kvalmen. Hun sukkede stille og lod fingrene glide igennem Troyes hår, og ville nu gerne kysse ham, men når det kom til stykket, så ville hun heller vente lige nu, inden de fandt ud af, hvad fanden det egentlig var der var sket for nogle timer siden. Hun massede langsomt sine tændinger, mens hun bare gerne ville slippe for det her "tror du det er i orden.. hvis jeg bliver her.. til i morgen?" sagde hun stille og fugtede sine læber, og kiggede op på ham, selvom hun godt kunne se, at det ville blive svært og farligt.

https://voresverden.danskforum.net

34Fest - Troye og Kelly - Page 2 Empty Sv: Fest - Troye og Kelly Fre Jan 07, 2011 3:09 am

Ida

Ida

Han sukkede stille og lænede sit hoved helt tilbage og lukkede sine øjne imens at han fugtede sine læber, og smilede så da hans mor kom op og spurgte om de skulle ligge her hele dagen, han selv havde det ikke så dårligt, ville bare gerne have et bad så han kunne kvikke lidt op, han tog en dyb indånding og mærkede så et skub komme lige som han nød den behagelige berøring hun gav ham igennem håret. Han fugtede lige så stille læberne, og nikkede stille til det med at hun godt måtte blive her, og nikkede så en gang til for ligesom at understrege og vise sin krop at nu.. var det altså nu han skulle op! Han trak dynen af sig og lagde den igen hen over Kelly, ”Du bliver så længe du vil..” sagde han og smilede lidt til hende, da han godt vidste hvad det var der uroligede hende. ”Jeg skal forsøge at være artig..” halv drillede han men var alvorlig omkring det, og gik så hen til sit skab og fandt noget tøj og nogle underbukser som han kunne få på. Han gik derefter ud af værelset og videre ud på det lille toilet som var oppe på første etage, og fik tændt lyset hvor efter shorts og bokser blev taget af så han stod nøgen, og gik ind i brusekabinen og lod sin gennemvædes af det varme vand, som langsomt klarede hans hjerne op, og fik minder og hændelser til at glide igennem hans sind som var det en film, der gik frem men ind imellem også tilbage. Han sukkede lige så stille og tog noget shampoo i håret og vaskede det godt og grundigt inden han steg ud af kabinen da han havde fået sæben skyllet ud af det ravne sorte hår der passede perfekt til de mørke perler der lå i hans øjenhuller. Han fandt noget deo og fik hurtigt noget på inden han tørrede sit hår noget mere og trak sig i tøjet som bestod af nogle skinny jeans i en mørke grå farve og en sort hættetrøje hvor der stod hardstyle på. Ikke fordi han var den store lytter, men noget af den slags musik kunne han faktisk virkelig godt lide, også havde han været til nogle fester med det. Han gik ud af badeværelset efter at have ryddet op efter sig selv, og gik så neden under fandt ud af at det kun var hans mor der var vågen lige nu. ”Mor, er det iorden at Kelly bliver her til i morgen? Sikkert også resten af ugen?... Hendes forældre er i australien…” sagde han og tog en krydderbolle ud af posen og spiste den lige så stille bid efter bid, og ventede på svar fra hans mor, der sådan set bestemte det meste af det der foregik i huset.

http://VieLaMort.com

35Fest - Troye og Kelly - Page 2 Empty Sv: Fest - Troye og Kelly Fre Jan 07, 2011 3:48 am

Eli

Eli
Admin

Hun smilede lidt af det han sagde, og lagde sig så til rette igen, lukkede sine øjne, og var egentlig tæt på at falde i søvn, men ville så ikke da det kom til stykket. Hun rejste sig fra sengen og gik langsomt ind på Abigail's værelse og bankede let på, hørte en mumlen og åbnede så døren der ind til. "kan du hjælpe mig? jeg har ikke rigtig noget tøj.. ud over det jeg har på.. og jeg er træt af min stil.." hun så hvordan Abigail vente sig om med julelys i øjnene og fløj op fra stolen hun havde siddet på "arg, jeg troede aldrig du ville spørger" sagde hun glad og begyndte at hive ting ud af skabet, ting som Kelly viste hun selv havde lavet, men aldrig selv gik med, da det var lavet til andre, som så havde valgt at give det tilbage, fordi de ikke mente det var godt nok. Men for Kelly, var Gail nok den yngste designer hun havde mødt. Hun fik en en sort trøje på, hvor der var et kæmpe monster, som havde åben mund, hvor der inden i stod 'Rawr, means i love you in dino'. Hun smilede skævt og fik derefter nogle adidas bukser "du ser ud til at du alligevel skal ligge inde i sengen hele dagen, så kan du lige så godt tage afslapnings bukser på" Kelly takkede mange gange, og gav den lille pige et kram, som egentlig ikke var så meget yngre end hende selv, og gik så ind på Troyes værelse og lagde sig ned i sengen. Hun lod blikket glide op i løftet mens minderne igen valgte at skylle sig hen over hende, og hun sukkede stille. Gad vide, om det der var sket.. bare var sket, fordi at han ikke ville såre hende? Eller fordi, at han ikke en gang var sikker på at han kunne lide hende på den måde, men lige i det kys, havde han ikke kunne stoppe sig selv? Hun lukkede øjnene og brummede lidt.

Mira: "det er kræftemde da også for meget, af de forældre ikke kan blive hjemme og passe på deres datter..!" brummede Mira irriteret, og havde altid været meget opsat på at være der så meget i hendes børns liv som muligt, eller så meget de nu ville have hende der, da hun aldrig havde haft en mor for hende, og hun i en meget tidelige alder måtte passe på sine mindre søskende. Hun rystede irriteret på hoved, og tog en dyb indånding "men ja, hun kan blive her så længe hun vil, og hvis det fortsætter på den måde, kan du sige at hun kan få lov til at låne Dré's værelse, jeg ville gerne have givet hende Jaydens.. men det ville nok kun give hende mareridt" grinte hun og hørte hendes ældste søn brumme irriteret inde fra stuen af "Ja du kunne bare tage og komme ud på egen hånd du!" kom der tilbage fra Mira, mens hun var igang med at lave pomfritter til Kelly og andre ting, som de kunne få op på værelset. Hun smilede skævt af den høje fyr der kom ind i køkkenet og snuppede Troyes kryderbolle ud af hænderne på ham og spiste den selv inden Troye kunne få den tilbage. "hvor i dog begge ligner jeres far alt for meget" brummede hun og fortsatte sin madlavning.

https://voresverden.danskforum.net

36Fest - Troye og Kelly - Page 2 Empty Sv: Fest - Troye og Kelly Fre Jan 07, 2011 4:04 am

Ida

Ida

Han nikkede stille til det hans mor sagde, og skulle lige til at tage en bid af sin krydderbolle, ”Hey!?” halvråbte han og tog køkkenrullen og kastede den i baghovedet på ham, og brummede irriteret efter han havde rakt tunge, og tog en ny som an spyttede på så hans bror ikke kom og den. Han kiggede hen på sin mor med et skævt smil, ”Er det ikke derfor du elsker os?” spurgte han med et engle smil, og gabte lidt, og så sin far komme ind og smilede skævt da han kyssede mor på kinden, han så lettere træt ud, men han skulle sikkert også afsted her om noget tid, for at komme ud og male en lejlighed. Han fugtede sine læber lidt inden han tog en stor bid af sin bolle og endnu en da han så hans fars blik og kiggede trodsigt på ham, ”Det kan du godt glemme!” sagde han og proppede resten af den halve bolle ind i munden så han næsten ikke kunne lukke den og kiggede med et hævet bryn på sin far der bare begyndte at grine af ham, og ryste på hovedet, mens han fik en hår gnubber da han rodede rundt i hans halv våde hår og brummede lidt, ”jaja grin du bare… den der ler sidst ler bedst..” brummede han og hørte endnu et latter udbrød fra sin far af som sagde tilbage; ”Ja… men den humør fejler i hvertfald ikke noget..” grinede han og tog nogle jordbær muslis ned fra skabet og kiggede ned på sin søn som allerede gik ham til lige under skulderne, og var sikker på at han muligvis kom op på Jaydens og hans højde. Brandon flyttede sig igen, og fandt en skål frem og noget mælk så han kunne få fuldført sin morgenmad, og satte sig ned ved det lille bord i køkkenet og kiggede på sin kone. Troye gik dog ud af køkkenet da han havde fået sunket den halve bolle og fået taget noget vand da han endnu en gang gik op oven på, og ind på badeværelset hvor han børstede sine tænder godt og grundigt.

http://VieLaMort.com

37Fest - Troye og Kelly - Page 2 Empty Sv: Fest - Troye og Kelly Fre Jan 07, 2011 5:57 am

Eli

Eli
Admin

Kelly lå stadig og kiggede op i vinduet, da Mira kom op med en masse lækkerier "Her spis lidt chokolade, det tager det værste af kvalmen, også prøv at spist nogle af det fedtrige mad, det er godt til når man har tømmermænd." Kelly nikkede stille, og kiggede så på alle de frugter der også var på bakken samt en kande med smoothie, der ud over havde hun også en en kurv med, for ikke at behøve at gå flere gange, hvor der lå en masse dåser cola, og sprite hvor hun havde været så smart at ligge den i en en balje med is i, så at de ikke ville blive varme. "så kan i jo hygge jer med nogle film og sådan.. by the way.. tøjet klæder dig godt." Kelly smilede skævt, og nippede lidt til den mørke chokolade mens hun ventede på at Troye ville komme ind til hende, hun ville have nogen hun kunne putte med. Især når det var noget hun havde ønsket længe når det kom til ske, men gjorde det bare aldrig. Hun kunne næsten ikke lade være med at smile, og gumlede bare videre på sin mørke chokolade, og stirrede ud i luften, som om at hun var en eller anden sindssyg.

https://voresverden.danskforum.net

38Fest - Troye og Kelly - Page 2 Empty Sv: Fest - Troye og Kelly Fre Jan 07, 2011 6:13 am

Ida

Ida

Der gik ikke længe før end at han var færdig med sine tænder, og gik derfor ind på værelset og så at hans mor havde været herinde, og hævede det ene bryn, ”Når..” sagde han med et stille smil, og rystede så på hovedet og kiggede hen på Kelly, ”Skal vi se en film?” spurgte han så hvorefter han gik hen til sengen og trak en skuffe ud som lå neden under den, hvor er hav af film lå og flød, trak derefter en anden kasse ud og en tredje som var fuldstændig proppet op med film og spil inden i mellem. Han fugtede sine læber lige så stille og kiggede op på hende imens han ventede på at hun ville vælge den film hun gerne ville se. Han ventede tålmodigt og tog noget frugt imens og spiste det lige så stille. Hans ene hånd rakte ud efter fjernbetjeningen og tændte for det store 42 tommers fladskærms tv han havde købt for nogle år tilbage. Han brummede lidt og skruede ned for lyden imens han kiggede hen på hende, imens han stadig ventede på respons.

http://VieLaMort.com

39Fest - Troye og Kelly - Page 2 Empty Sv: Fest - Troye og Kelly Fre Jan 07, 2011 7:09 am

Eli

Eli
Admin

Hun nikkede glad mens hun drak af sit glas med smoothie, og måtte virkelig huske sig selv på at sige hvor god Mira var til at lave mad. Hun sukkede stille ud af næsten og lagde hoved lidt på skrå "en gyser.." sagde hun og nikkede bestemt, alle der kendte Kelly ville vide, at det sidste hun nogen sinde ville se ville have været en gyser, da hun slet ikke kunne klare dem "jeg vil helt bestemt se en gyser.. fordi nu.. vil jeg prøve noget nyt.." hun grinede lidt og lagde hoved på skrå "Men.. ikke en der er alt for uhyggelig, dem kan vi tage når at solen er gået ned, så du rigtig kan skræmme live af mig.." hun bed sig i læben og smilede skævt, viste i grunden ikke rigtig hvad det var som der gik af hende. Men det var bare som om at alt skulle ændres nu, hun lod langsomt fingerne glide igennem hendes kort klippede hår, og ville spørger Mira lidt senere om hun ikke ville klippe hende så det blev pænere og måske farve det nu når de var igang, også ville hun have de piercinger hun havde afslået så mange gange, men inderst ingen gerne ville have. Hun lukkede kort øjnene og ventede på at han havde sat en på. Hun spiste nogle vindruer og hældte så noget mere smoothie på til hende selv, og også et glas til Troye, hun gav det til ham da han kom hen og satte sig, drak sit glas ud og satte det på bordet. Sad lidt og betragtede ham, og lod langsomt sine slanke fingre glide igennem hans stadig fugtige hår, det var som at selv dette fik det til at kildre i maven. Men hun skubbede følelsen til side og vente blikket mod filmen.

https://voresverden.danskforum.net

40Fest - Troye og Kelly - Page 2 Empty Sv: Fest - Troye og Kelly Fre Jan 07, 2011 7:39 am

Ida

Ida

Han nikkede lige så stille til det hun sagde og smilede skævt, han tog Dead Silence, en gyser der var rimelig kedelig, men alligevel utrolig spændende, han satte den på og derefter gjorde sig det behageligt i sengen hvor han trak Kelly ind til sig så hun lå så han havde et ben på hver side af hende. Han nussede lige så stille hendes mave og startede filmen og satte den til de danske undertekster, hvorefter han rakte ud efter den ene smoothie og tog en ordentlig slurk så halvdelen af glasset allerede var tømt. Han fugtede sine læber lige så stille og lod sine øjne glide hen på filmen som kørte afsted, mens hans egne tanker var helt andre steder end filmen, han havde set den et utal af gange, og syntes faktisk den var kedelig, men spillede med på gysen og rystede lidt til Kelly når der begyndte at ske noget uhyggeligt bare for at drille lidt. Han smilede bredt til hende og kløede sig kort i nakken, inden han kyssede hende på kinden og kiggede derefter hen imod filmen og betragtede stille dets gang videre ind i handlingen. Han fugtede lige så stille læberne endnu en gang, og lod filmen snegle sig afsted imod uendeligheden. Der varede omkring en og en halv time før filmen rent faktisk var slut, det var utroligt så meget der bare kunne ske i løbet af to sekunder. Han rystede kort på hovedet og kiggede ned på Kelly for at se om hun var okay og nussede stille hendes mave endnu en gang, imens han overvejede hvad den næste skulle være, siden det skulle være gyser, faktisk kom det rimelig bag på ham at hun lige pludselig ville skifte stil. Han lod en hånd glide igennem hendes kort hår og lod sin næse begrave sig i det der var tilbage og indåndede duften af hende.

http://VieLaMort.com

41Fest - Troye og Kelly - Page 2 Empty Sv: Fest - Troye og Kelly Fre Jan 07, 2011 8:01 am

Eli

Eli
Admin

Hun satte sig glad mellem hans ben, og puttede sig ind mod hans brystkasse med hoved vent mod filmen som spillede, og måtte sige at den i starten var utrolig spændende, men pludselig fik hun dog også bare et chok, hun slå lidt til Troye og grinede, fordi at han rystede i hende, som bare gjorde det hele værre, da hun faktisk var virkelig dårlig til det med at skulle se gyser, det havde aldrig været hendes stærke side, på nogen måde. Men så igen, hun kunne godt lide at hun begyndte at prøve ting af, i stedet for bare at udelukke dem, hun ville i hvert fald ikke længere lade hendes forældre bestemme over hendes liv, ellers måtte de være der mere for hende, hun havde mistet alt respekt for dem og ville aldrig nogen sinde se dem som virkelig forældre, selv Mira og Brandon havde været der mere for hende, end hendes egne forældre havde været der. Hun sukkede stille og lod langsomt sine fingre glide ned af hans brystkasse til hans mave, og videre ned af låret som hun stille nusset, mens at øjnene var rettet mod filmen, uden rigtig at vide hvad det var hun foretog sig, hun nussede ham bare alle mulige steder hun kunne komme til uden at hun lå utrolig ubehageligt i sin måde at ligge på. Hun rettede sig dog efter noget tid, og nåede lige at se et ansigt og skreg så og nærmest sprang ind i Troye. Hele ansigtet blev dog rødt og hun slå sig selv i hoved over skammen men grinte så ellers bare over det, og rystede lidt på hoved. vente igen opmærksomheden på filmen og kunne nu faktisk meget godt lide den, kunne godt lide det adrenalin der gik igennem hende.

https://voresverden.danskforum.net

42Fest - Troye og Kelly - Page 2 Empty Sv: Fest - Troye og Kelly Fre Jan 07, 2011 8:22 am

Ida

Ida

Han betragtede filmen som skred afsted og hans tanker drev langsomt bort, mens hans ansigt var som en mur der var uigennemtrængelig, sådan var det ofte når det var han skulle se en gyser, var det en rigtig splatter film grinte han er de personer der var så latterlige åndssvage, ind imellem også gysere, men så skulle der virkelig os være noget at grine af, som i saw. Han havde set dem alle sammen, alle lige gode, og alle lige grinende. Han fugtede sine læber lige så stille, imens blikket kort flakkede hen imod vinduet der var lukket, men sneen dalede som en evig bøn om omforladelse. Han fugtede læberne lige så stille og måtte på et eller andet tidspunkt snart til at snakke med sin grandfætter som også stadig boede hjemme, men han var god til Guitar mens han selv bedre kunne lide at have noget at gøre med en tromme eller en saxofon. Han kiggede tilbage på filmen hvor hovedpersonen var ved at grave dukkerne op, og kiggede ned på Kelly der pludselig skreg, og rynkede langsomt panden, da det gik op for ham at der havde været et ansigt i filmen. Han kærtegnede stille hendes hoved og smilede skævt til hende, og vente igen blikket imod filmen som fortsatte sin evige gang. Man kunne på forhånd gætte hvad der skete i sådanne film, hvis man altså så mange af slagsen. Han tænkte lidt over hvordan det i grunden måtte være at være med i en gyserfilm uden at vide det. Faktisk havde han en film hvor de prøvede at vise det, det var først i slutningen at det gik op for en at det uhyggelige kom der, eller det var i grunden ikke så uhyggeligt igen, faktisk overhovedet ikke, måske de skulle se den film bagefter, hvis altså hun ikke havde noget imod blodudgydelse i filmen. Ikke fordi det var så slemt igen. Han tænkte lidt videre, imens øjnene var rettet mod tv’et og ikke det store skete i hans ansigts træk.

http://VieLaMort.com

43Fest - Troye og Kelly - Page 2 Empty Sv: Fest - Troye og Kelly Fre Jan 07, 2011 9:08 am

Eli

Eli
Admin

Pludselig vente hun sit hoved og kiggede på ham, og var egentlig ret ligeglad med filmen, den eneste grund til at hun i virkelig havde valgt den, var måske fordi den så ville holde hende så optaget at hun slet ikke ville tænke over, hvem det var hun sad sammen med. Men det hjalp bare ikke, og hele hendes krop skreg alligevel, alligevel på noget som hun ville have ventet med, men lige nu havde hun ikke lyst. Hun lod hendes øjne glide op mod hans og tog en dyb indånding, og kyssede ham på læberne, i et følelsesladet kys, men slap så efter noget tid "viste du.. at sex hjælper mod hovedpine, og forhindre forkølelse?" sagde hun sådan lidt ud i det blå, og vente øjnene mod filmen, for at se om han kunne tage hendes hentydning eller ikke. Hun lukkede langsomt øjnene, og lod fingrene glide ned af hans lår, mens øjnene blev en smugle rynket og hun stadig betragtede filmen, det kunne hun jo lige så godt, da hun ikke rigtig regnede med at han ville reagere på det. Hvorfor skulle han også? Han ville sikkert grine lidt af hende, det ville hun jo selv havde gjort, det var også lidt af en random replik som var kommet ud af hendes mund. Hun tog en dyb indånding og prøvede at slappe af i hele kroppen selvom hendes hoved blev ved med at dunke, hun lænede sig forover og greb omkring en af cola'erne og åbnede dåsen, satte den for munden og drak lystigt af den, i håb om at det måske ville hjælpe.

https://voresverden.danskforum.net

44Fest - Troye og Kelly - Page 2 Empty Sv: Fest - Troye og Kelly Fre Jan 07, 2011 9:39 am

Ida

Ida

Han kiggede ned på hende igen med en rynket pande og forstod ikke helt hvad det var der var så interessant ved ham, han mærkede hendes læber, og lukkede halvt sine øjne hvorefter det blev gengældt lige så følelsesladet som hendes havde været, og smilede en smule til hvad hun sagde, ”Ja… det gør jeg…” sagde han lige så stille og kyssede hende på hovedet og derefter på kinden, ”Er det da så slemt?” spurgte han og lod sine læber berører hendes hals, og lod så sine øjne glide hen over hende da hun greb ud efter colaen, han lod hende gøre det imens hans eget hoved lige så stille lagde sig på hendes skuldre med kinden imod det og holdte hende tæt ind til sig imens han sukkede lige så stille ud af næsen. Det var utroligt så meget der kunne ændres på så kort tid. Han nussede forsat hendes mave imens han i grunden slet ikke havde lyst til at give slip på hende. Vejrtrækningen var rolig, hjertet slog noget hurtigere end normalt, men han lod det ikke påvirke ham. ”Nogen gange er du lidt umulig at forstå…” sagde han med et stille smil, ”På sådan en nutted måde, alligevel… så ved man godt hvad du mener…” sagde han så og kyssede hende kort på halsen og rettede sig op og kiggede hen på filmen som kørte afsted. Han betragtede roligt det der skete i den, og snart efter var den helt slut. ”Skal jeg sætte en ny på?” spurgte han så og kiggede på hende med et hævet bryn og nussede stadig maven som om at hvis han bare lod være med at rører hende et sted ville hun forsvinde for altid.

http://VieLaMort.com

45Fest - Troye og Kelly - Page 2 Empty Sv: Fest - Troye og Kelly Lør Jan 08, 2011 10:45 am

Eli

Eli
Admin

"med at jeg har lyst til dig, eller min hovedpine?" drillede hun ham, og lagde hoved en smugle på skrå, glemte fuldstændig at følge med i filmen overhoved, men nu betød det jo ikke så meget for hende, faktisk var hun ret ligeglad, hun ville heller være sammen med ham, uden at gøre andet, end at føle hans nærvær. Hun rynkede brynene og bed sig i læben "hvor jeg dog hader at jeg sagde at jeg ville være jomfru til jeg blev gift.." mumlede hun stille, og mest for sig selv, og trak så grinene på skuldrene "Man skal have lov til at finde ud af mig.. hvis det var alt for let, ville der jo slet ikke være nogen kamp... også ville det jo ikke længere være sjovt.. ville det vel?" sagde hun og vente sig mod filmen der stadig kørte, trods for at hun egentlig ikke havde fuldt så meget med. Hun sukkede stille over nusningen på hendes mave, selvom at det gjorde det hele meget sværere og hun bare havde meget mere lyst til ham. Hun lod igen fingrene glide ned af hans ene lår, også op igen, for at komme til hans mave, som hun også lige så stille legede med, hun lagde hoved en smugle på skrå, og rettede blikket ned mod fingrene der langsomt gled inden under hans mave, og fulgte hans jeans linje til det gemte, det hun aldrig nogen sinde havde fået set, eller rørt ved endnu. En nysgerrighed blev tændt, og hun havde næsten lyst til bare at stikke hånden der ned, og finde ud af hvad det i virkeligheden var for noget.

https://voresverden.danskforum.net

46Fest - Troye og Kelly - Page 2 Empty Sv: Fest - Troye og Kelly Lør Jan 08, 2011 11:28 am

Ida

Ida

”Both..?” sagde han så og smilede stille drillende, ”Nej jeg mener hovedpinen selvfølgelig.” han fugtede sine læber lige så stille og lod sit blik glide hen imod filmen imens hans hånd gled ned af hendes side og fingrende lige så stille cirkulerede rundt omkring hendes t-shirt og videre ned til hoften og op igen. ”Sex er ikke livs nødvendigt, selvom det står højt på menneskers liste i stort set alle tilfælde, nogen kan dog holde sig mere tilbage end andre, men det ligger stadig højt på listen, det er dyriske instinkter fra vores forfædre… sådan vil det nok altid være..” sagde han og smilede stille til hende og kiggede ned på hende igen, og trak lige så stille på skuldrende, til det hun sagde med at det ikke ville være sjovt så, og tænkte lidt over det inden han lod sig svarer på sin meget gådefulde måde. ”Den ene er nød til at lade sig åbne mere end den anden før at vedkommende ret faktisk giver sig selv tilladelsen til at tilbringe sin tid sammen med en..” sagde han så og smilede lidt imens han betragtede filmen, og lod hende udforske hans krop som hun nu end lystede, selvom han var rimelig overrasket over at hun var begyndt at nusse ham ved buksekanten, men sagde ikke noget selvom han godt kunne mærke hvordan det ændrede ham en smule inden i, men han ville ikke til at lade sig friste, eller han var det allerede, men nok mest for hendes skyld, han ville vente til hun havde set ham i øjnene og sagt at nu ville hun prøve, og det skulle være med ham.

http://VieLaMort.com

47Fest - Troye og Kelly - Page 2 Empty Sv: Fest - Troye og Kelly Lør Jan 08, 2011 12:06 pm

Eli

Eli
Admin

Hun nikkede stille til det han sagde, og blev ved med at nusse hans barehud, mens hun virkelig havde lyst, men faktisk følte det som om, at det var ham som holde igen, ham som ikke havde lyst. Hun sukkede stille og lagde hoved en smugle på skrå. "kan du huske de mange gange hvor du spurgte hvorfor jeg ikke havde fundet mig en kæreste, og jeg så svarede at det var fordi jeg ville være sikker på at jeg fandt den rigtige.. og at jeg først ville have sex når jeg blev gift, så jeg var sikker på at drengen jeg var sammen med virkelig ville mig..?" spurgte hun stille og bed sig i læben, og fattede ikke at hun nu bare ville sige alle hendes hemmeligheder til ham, men nu kunne de lige så godt ud. Hun ventede på at han gav et tegn fra sig, at han godt viste hvad hun snakkede om og fortsatte så "der var kun en grund til jeg ikke gad at finde mig en kæreste.. fordi den eneste person jeg kunne se mig selv sammen med.. var dig.." hun kiggede flovt ned og tog sine fingre til sig selv og sukkede stille "der var aldrig et ønske om at skulle vente, der var aldrig et ønske om at forblive jomfru til jeg var gift.. der var kun et ønske om at gøre det med dig.. at du blev min første gang.." hun bed sig hårdt i læben over hvor dumt og ynkelig det egentlig lød og tog en dyb indånding, mens hendes øjne blev lukket, hvor kunne hun dog også bare virke underlig.

https://voresverden.danskforum.net

48Fest - Troye og Kelly - Page 2 Empty Sv: Fest - Troye og Kelly Lør Jan 08, 2011 12:37 pm

Ida

Ida

Han kiggede lidt frem for sig imens han fugtede sine læber lige så stille og nikkede til hvad hun sagde omkring det der med at han godt kunne huske det, han kiggede lidt ned på hende og derefter lidt ud af vinduet imens han lyttede til det hun sagde, han vidste ikke hvorfor men når folk snakkede, havde han brug for at se et eller andet sted hen for at bedre at kunne koncerter sig omkring det. Han fugtede sine læber endnu en gang, og nikkede igen til at det kun havde været fordi hun havde set sig sammen med ham, det var ikke et nik som ja selvfølgelig, bar okay, og at han ventede på at hun fortsatte, og da hun så var færdig tyggede han lidt på det han havde fået at vide, trak stille på skuldrende og kiggede ned på hende, ”Der er nok mange ting jeg ønsker at gøre om, måske også at du ikke blev min første, men på den anden side ville det måske også have været bedst sådan som tingene er nu, for mange ændringer i fortiden kan ændre for meget i fremtiden, og det vil jeg ikke have lige nu. Men en dag… måske meget snart, vil jeg gå med til at være din første når du er sikker på beslutningen, eller at jeg kan mærke du er det..” sagde han med et stille smil, og nussede kort hendes kind og kyssede hende så på læberne så hun kunne slippe sine tænder ud fra kødet da han ikke ville have hun bed hul i dem, han smilede stille til hende, og trak hende tættere på sig og vuggede hende stille.

http://VieLaMort.com

49Fest - Troye og Kelly - Page 2 Empty Sv: Fest - Troye og Kelly Lør Jan 08, 2011 12:51 pm

Eli

Eli
Admin

"gå med til.." hun rakte tunge af ham og skulede ondt "lyder mest af alt som om, at du kun vil gøre det for at gøre mig glad omkring at du bliver min første, men at du slet ikke har lyst til det.. og hvorfor diskutere vi det overhoved? Jeg troede sex skulle være mellem to mennesker som holde af hinanden, og det bare kom naturligt, ikke at man sad og planlage jamen, om så og så mange måneder, skal du komme og sige til mig at du er klar til at have sex med mig.. også gør vi det.." hun sukkede lidt opgivende, og vente sig om, rejste sig op og fandt en eller anden tilfældig film og satte den på, derefter gik hun hen og tog nogle af de pomfritter som var blevet lavet til hende og spiste faktisk ret grodigt, mens hun bare tænkte over det hele, da hun ville stå fast i det hun havde sagt. og jo, hun var klar, måske mere klare end han lige regnede med. Hun sukkede lidt irriteret og følte sig egentlig dum omkring at hun overhoved havde sagt det til ham, hun burde bare havde holdt sin mund lukket når alt kom til alt.

https://voresverden.danskforum.net

50Fest - Troye og Kelly - Page 2 Empty Sv: Fest - Troye og Kelly Lør Jan 08, 2011 1:21 pm

Ida

Ida

Han fugtede sine læber lige så stille og trak langsomt på skuldrende, ”Fordi man i nogle tilfælde fortryder man at man ikke sagde til men bare sprang ud i det, jeg fortryder det især..” sagde han og rystede stille på hovedet og drak noget af sin smoothies og tog derefter noget frugt som var dem givet, og kiggede lidt ud af vinduet hvor sneen så ud til at blive ved i al uendelighed, han kiggede derefter hen på hende og smilede lige så stille, inden han satte undertekster på filmen, og kiggede ud i det tyste mørke endnu engang og sukkede kort mens at han ikke lige vidste hvad han skulle sige, hans blik gled hen på vinduets kant hvor sneen havde lagt sig til at gro og gro, hvor med det ikke så ud til at have nogen intentioner i at stoppe denne rutine. Han brummede lidt og ventede på at hun kom over i sengen igen så han kunne starte filmen han tog en chips pose med kyllingelår i, eller det kaldte man dem, også var der lange barbecuefritter også lå inde imellem. Han tog chipcen op til munden og gnaskede lidt på den, inden han tog en ny og lagde så posen væk fra sig og fandt en serviet som han tørrede sine fingre med. Han fugtede sine læber lige så stille, og tog en dyb indånding og overvejede hvordan det i grunden ville være at skulle gøre en som aldrig havde været i seng med nogen ikke-jomfru mere, han havde aldrig tænkt over det, da han aldrig havde været udsat for det.

http://VieLaMort.com

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 3]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum