Vores verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Vores verden

Her kan vi udfolde vores selvopfundende karakterer

Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email



Seneste emner
» I just want to run away - Jac & Adi
Lektier? Ellers tak. Jesse-Alec og Quin EmptySøn Mar 25, 2012 11:48 pm af Ida

» Som Altid - Jay & Lia
Lektier? Ellers tak. Jesse-Alec og Quin EmptySøn Mar 25, 2012 10:39 pm af Ida

» Are you serious? - Adi & Lia
Lektier? Ellers tak. Jesse-Alec og Quin EmptyTors Mar 22, 2012 12:01 pm af Ida

» the meaning of life. - Cali og Skye
Lektier? Ellers tak. Jesse-Alec og Quin EmptyTors Mar 22, 2012 9:23 am af Ida

» Happybirthday Lia og Jayden
Lektier? Ellers tak. Jesse-Alec og Quin EmptyLør Maj 07, 2011 10:17 am af Ida

» Just for fun.. - lia og jayden
Lektier? Ellers tak. Jesse-Alec og Quin EmptyTors Maj 05, 2011 6:12 pm af Ida

» something you should know - Adi og Lia
Lektier? Ellers tak. Jesse-Alec og Quin EmptyTors Maj 05, 2011 5:57 pm af Ida

» As before?
Lektier? Ellers tak. Jesse-Alec og Quin EmptyTors Maj 05, 2011 11:17 am af Eli

» See you again. - Jac, Adi, Davin & Troye
Lektier? Ellers tak. Jesse-Alec og Quin EmptyTirs Maj 03, 2011 12:54 am af Ida


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Lektier? Ellers tak. Jesse-Alec og Quin

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Lektier? Ellers tak. Jesse-Alec og Quin Empty Lektier? Ellers tak. Jesse-Alec og Quin Man Jan 03, 2011 9:19 am

Gæst


Gæst

Sted: Biblioteket
Tid : 15.43
Vejr : Det er utrolig meget tøvejr, så derfor regner det med slud Omgivelser: En masse der sidder og laver lektier og sveder over ting som skal nåes.

En lille spinkel pige gik langsomt ned af gangen mod Biblioteket, da hun havde lovet Jessie at hun ville komme og hjælpe ham med nogle lektier. Men hun var ret sikker på at der også var mere end bare det, hun gabte en smugle, og kunne godt mærke at det havde været nogle lange uger, hvor hun havde rigtig meget at lave. Hun skubbede langsomt døren op, og kiggede efter den lille lyshåret dreng.

Jesse:
Jesse havde sin skoleuniform på da han virkelig bare havde skyndt sig derop fordi han havde en aftale med Quin. Han selv havde sørget for at komme lidt før tiden. Hun var altså virkelig sød. Han selv var dog begyndt at falde en smule for Josiah, men han havde ikke lyst. Alt rodede bare rundt i hans hoved. Hans platinblonde hår hæng ned over hans ene øje. Han sad og sukkede lavt som han var igang med at ligge sine bøger op på bordet han havde fundet hvor de kunne sidde. Han savnede hende egentlig også inderligt, men han havde egentlig bare ikke haft tid. Ikke rigtig til nogen. Han havde fordybet sig i sine tegninger selv i juleferien. Livet var alt for forvirret for en lille 12 årig dreng
Jesse havde sin skoleuniform på da han virkelig bare havde skyndt sig derop fordi han havde en aftale med Quin. Han selv havde sørget for at komme lidt før tiden. Hun var altså virkelig sød. Han selv var dog begyndt at falde en smule for Josiah, men han havde ikke lyst. Alt rodede bare rundt i hans hoved. Hans platinblonde hår hæng ned over hans ene øje. Han sad og sukkede lavt som han var igang med at ligge sine bøger op på bordet han havde fundet hvor de kunne sidde.
Han savnede hende egentlig også inderligt, men han havde egentlig bare ikke haft tid. Ikke rigtig til nogen. Han havde fordybet sig i sine tegninger selv i juleferien. Livet var alt for forvirret for en lille 12 årig dreng

Quin:
Hun lod langsomt de krystal blå øjne betragte omgivelserne, mens at hun rettede en smugle på nederdelen som var røget en smugle op. Hun følte sig ikke længere som en 12 årig, faktisk følte hun sig meget ældre, men det kunne jo have noget at gøre med så meget. Der var sket så mange ting, efter at de var kommet tilbage efter ferien, og at der ikke var mere end nogle måneder til at de skulle op til eksamen var bare ikke til at forstå. Hun pjuskede let op i det, stadig så orange hår og fik så øje på drengen som hun ledte efter. Et smil bredte sig hen over de fyldige læber, og hun gik langsomt over til ham. "Heey.." sagde hun stille og satte sig ned, mens hun lagde skolebøgerne fra sig og strakte sig lidt "Hva'så? Hvordan har du det?" spurgte hun en smugle bekymret, da hun viste hvor meget han havde været igennem på det sidste.

Jesse:
Han træk let på skulderen. "Fine I guess" sagde han en smule ligegyldigt og så op på hende. "Dig pretty?" spurgte han og sendte hende et varmt smil da hun trods alt havde den evne at kunne bringe et varmt smil over hans læber. Han havde fået den en smule bedre udadtil, men indadtil var alt rodet. Et mareridt. En masse ting han valgte at skjule. Det var også derfor han valgte at sende hende et smil. "Tror min tvilling er stoppet igen, men har da fået mig en ny familie så nu er Jessie oppe at køre igen" smilede han varmt og bredt mens han nikkede let i mens. Han pjuskede let sit hår og så ned i bogen. "Forresten tillykke med jobbet Quinny.. Du styre" sagde han med en hjertelig latter da han ikke mente det ondt. Mere det at mange ikke anså det for fedt at være hjl, men gjorde han faktisk et sted


Quin:
"hmm.. det kunne gå bedre.. meget bedre.. jeg har ikke hørt fra Blach i snart hvad, en måned.. jeg har slet ikke set noget til ham overhoved.. og ja, bare efter vi fandt ud af at vi var vi familie har det været utrolig svært.." hun lukkede kort øjnene og masserede hendes tændinger. "Hmm.. hvem har du da fået i din familie?" spurgte hun stille og smilede skævt til ham, og åbnede en af hendes bøger. Egentlig ikke fordi hun gad at lave lektier lige nu, men det skulle jo gøres. Hun lukkede kort øjnene og strækte sig "Jeg sagde op, for to dage siden" grinede hun lidt og smilede skævt "yeah kunne ikke holde det til det i længden, der var så meget andet jeg tænkte på, at jeg ikke kunne fokusere ordenligt på det jeg skulle tage mig til." Selvfølgelig var det en smugle trist at hun ikke længere var det, men sådan ende det nogen gange. Og hun måtte jo bare tage det som det kom.

Jesse:
"oh.. vidste ikke I var i familie. Vidste kun han havde fundet sin storebror" sagde han roligt. "Men jeg har heller ikke set ham længe. Ikke siden han hjælp mig med at slå op med Nedd, men han truer med at gå hvis jeg ikke vil tage ham igen" sagde han med et lille let suk. "Ozzy har adopteret mig så nu har jeg en overdrevet lækker far på 24" sagde han med et lille let grin. Det var egentlig ikke fair at ha sådan en far, men det var den måde han tætteste kunne komme på ham, så det var fint nok. Han havde brug for den beskyttelse han gav ham. Det havde også styrket ham en helt del personligt. "Du. Du hva?" spurgte han og lod sit blik glide op på hende og så noget forundret på hende. "hmm.. Det kan jo ske.. Du.. Jeg gider ikke mine lektier. Skal vi ikke gå ned og se om de server kakao?" spurgte han og slog sin bog sammen. Han gad virkelig ikke. Han ville heller bare sidde og snakke med hende. Det var også så længe siden og han savnede hende som sagt. Endda på en eller anden underlig måde han ikke ville indrømme

Quin:
Hun nikkede stille "jo, min bror Renai Calsifer, er fætter til Anio og Neru Gray, som viste sig at være Blach's brødre.. uheldigvis for mig da.." sukkede hun stille "men nu er tricket sådan, at vi ikke engang er hel kusiner og fætre, nej nej. for at gøre det hele meget værre bollede min mor uden om, og har fået mig med en eller anden muggler osm ingen kender til.." hun himlede lidt med øjnene og grinede en smugle, hun var efterhånden blevet vant til tanken om at hun var et uægte barn, selvom det ikke just var det som hun havde håbet på. Men såan kunn det jo gå nogen gange. Hun nikkede lidt til det han sagde, og kunne ikke lade være med at grine en smugle af det "nånå.. er man en smugle fuld på sin egen far?" grinede hun og rakte tunge af ham. "Well, ja det ligner mig ikke jeg ved det.. men jeg kunne ikke engang holde trit med mine lektier": Hun smilede skævt over det han sagde, og det var som om at han havde læst hendes tanker "lyder som en rigtig god idé.." hun lagde sine boger ned i tasken og rejste sig op, med et typisk quin smil på læbenre. "Kakao kan man altid drikke når man hedder Quin.."

Jesse:
"You like him.. Dont you?" spurgte han stille og bed sig selv let i læben. Det lød sådan i hans øre. "Vi ku gøre ham jaloux og lege kærester" grinte han lidt og anede faktisk ikke lige hvad, men altså. Det ku være sjovt. Han selv ville også gerne ramme Josiah og det hele virkede så underligt indeni ham. "men sød mor du har. Har jeg sagt det?" spurgte han og rystede let på hovedet af det hele. "ihh nej jeg havde bare et kort crush på ham og ville seriøst gerne bare ende i hans favn bare kort, men jeg er for ung til ham alligevel og da jeg mindede ham om hans søn, som i øvrigt elsker mig meget højt som en bror, så synes jeg altså det var bedst" grinte han og puffede hende let. "Så er det også bedst sådan" sagde han med et bestemt nik. "Jamen så gør vi det" smilede han og pakkede sin bøger ned inden han svingede sin taske over sin skulder og tog hende let i hånden. Ganske ubevist ganske vist, men han gjorde det i hvert fald

Quin:
"mmmh.." sagde hun stille og pustede noget luft ud "Men jeg tror ikke han har det på samme måde med mig, han har i hvert fald ret mange andre han kunne vælge frem for mig, så hvorfor skulle han vælge sådan en splejs som mig, som ingen viden omkring kæresteri har.." sagde hun stille og grinede så af det han sagde "Hvis det kunne lykkes ville det da være meget sjovt.." sagde hun stille og trak på skuldrene "hmm.. måske.." sagde hun ville tænke over det, da tanken tiltræk hende et eller andet sted alligevel, hvis det faktisk ville virke? Hun trak noget luft igennem næsen, og trak sin egen taske over skulderen og lod hånden glide ned i hans og gik så afsted for at få noget kakao.

Jesse:
"har jeg da heller ikke og jeg har da selv haft en kæreste. Jeg var bare ikke særlig god til det. Kan da godt være han har mange han ku få, men hvorfor vælge dem som savler over ham hvis han kan vælge hende den anderledes pige som har åbnet sig for ham?" spurgte han stille. "Synes vi sku prøve" sagde han med et bestemt nik og et vamt smil. Da hun tog hans hånd gav han hende et kys på kinden. "nu er du min Quinny" grinte han lidt og ville gå sådan der ned til storsalen så rygterne kunne sprede sig. At sige han havde en pigekæreste kunne også skabe en vis afstand fra alle de slag han fik da de jo mente han havde været bøsse. Han var helt sikker på det skulle virke, men det var også kun fordi hvad han havde fundet ud af var nogle mennesker altså nemmere at få til at opdage de ku li andre hvis man gjorde dem jaloux. Han selv var begyndt at falde for en ældre fyr, men hvad satan ville en fyr på 19 med en lille snotunge på 12? Nej. Det var bare en drøm og den var alt for langt væk så at hjælpe Quin i mellemtiden var nok noget nær den eneste kæreste han kunne få her fra og ud i al evighed og hendes lykke betød bare så meget mere end hans egen. Han gik stille ned af trapperne og ned til storsalen med Quin stolt i sin ene hånd. Hvis andre så på ham kunne man faktisk godt tror at han var forelsket i hende. "Jesse din bøsserøv hvordan har du scoret sådan en tøs?" spurgte en ældre Slytherin. "Jeg er ikke bøsse har jeg jo sagt" sagde han og blinkede let til fyren. der fik han virkelig den. Så kunne han da lære at lytte

Eli

Eli
Admin

En let rødmen steg op i hendes kinder, over at han sagde nu var hun hans, og kyssede hende på kinden, hun viste ikke helt om hun faktisk skulle tage ham seriøst eller hvad hun i grunden skulle? Hun fugtede sine læber, og følte at dette var forkert, men viste ikke helt hvorfor, hvis Blach nu ikke ville have hende, hvorfor skulle hun så vente på at han kom og ville være sammen? Hvorfor skulle hun vente på, at han nu kom og snakkede med hende igen? Hun havde ikke set skyggen af ham, i meget lang tid, og hun havde det mest af alt som om at han bare ignorerede hende hvis hun skulle være helt ærlig. Men ud over, at hun var utrolig sur på ham, savnede hun ham også bare som bare pokker. Hun rømmede sig en smugle og farven fortog sig hurtigt "er det ikke en smugle underligt?" spurgte hun lavt, men sagde dog ikke mere da de så kom ind i storsalen og betragtede den nitten årige som spurgte hvordan han kunne få en tøs som hende "Hvad mener du med sådan en tøs?" sagde hun spydigt og kiggede mod ham, med lynene øjne, og rakte tunge af ham "Jeg er ikke bare sådan en tøs.. du kan da selv være en bøsserøv.." hun smilede dog indvendig over drengens grimasse, og satte sig så ved et tilfældigt bord og trak noget at drikke over til hende.

https://voresverden.danskforum.net

Gæst


Gæst

Han rystede ganske let på hovedet. "Du er sød Quin.. Jeg kan ikke gøre for jeg synes det" sagde han og sendte hende et varmt smil. Han vidste godt han havde et crush, men han vidste bare ikke det ikke var på hende. Det var på Josiah. Han fattede det bare ikke. Egentlig benægtede han det pure for han havde halvt fundet sammen med Nedd i et forsøg på ikke at miste sin bedste ven for altid og på samme tid ville han slet ikke føle for Josiah. Han havde kæreste på og han ville aldrig være noget for ham. "Ikke lyt til ham" hviskede Jesse stille til hende og rystede på hovedet over fyren. "Hun ser jo lige fremme godt ud Jessie" sagde den ældre fyr og bed sig selv let i læben. Jesse træk hende bare væk derfra. "Fordi jeg kan" grinte han efter hun havde kaldt fyren for en bøsserøv. Den gruppe med ældre drenge stod bare og så måbende på dem. Jesse.. Med en pige? Den var ny.. Jesse ville egentlig gerne tage det her seriøst for han troede faktisk på at han kunne li hende. Han havde bare sagt han ville hjælpe hende fordi han gerne ville, men på samme tid troede hans lille forvirret sind at han kunne li hende. Altså på den måde. Han kunne dog dybt inde kun li hende som ven og endda en ret god en på så kort tid. De havde det jo sjovt. Hun forstod ham. En ting han ikke følte mange gjorde. Han satte sig ned på en bænk med et ben på hver side og klappede for at vidste hun gerne måtte sætte sig. Der stod kakao på bordet som han stille hældte op til dem. Det var pga. der havde været så meget sne. Han puttede lidt flødeskum i sin og så lidt på det. Hun var altså smuk.. Virkelig!

Gæst


Gæst

//Out siden du aldrig svare mig alligevel

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Lignende emner

-

» Blach og Quin - Søen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum