Vores verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Vores verden

Her kan vi udfolde vores selvopfundende karakterer

Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email



Seneste emner
» I just want to run away - Jac & Adi
aemulator - Lia og Jayden EmptySøn Mar 25, 2012 11:48 pm af Ida

» Som Altid - Jay & Lia
aemulator - Lia og Jayden EmptySøn Mar 25, 2012 10:39 pm af Ida

» Are you serious? - Adi & Lia
aemulator - Lia og Jayden EmptyTors Mar 22, 2012 12:01 pm af Ida

» the meaning of life. - Cali og Skye
aemulator - Lia og Jayden EmptyTors Mar 22, 2012 9:23 am af Ida

» Happybirthday Lia og Jayden
aemulator - Lia og Jayden EmptyLør Maj 07, 2011 10:17 am af Ida

» Just for fun.. - lia og jayden
aemulator - Lia og Jayden EmptyTors Maj 05, 2011 6:12 pm af Ida

» something you should know - Adi og Lia
aemulator - Lia og Jayden EmptyTors Maj 05, 2011 5:57 pm af Ida

» As before?
aemulator - Lia og Jayden EmptyTors Maj 05, 2011 11:17 am af Eli

» See you again. - Jac, Adi, Davin & Troye
aemulator - Lia og Jayden EmptyTirs Maj 03, 2011 12:54 am af Ida


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

aemulator - Lia og Jayden

2 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1aemulator - Lia og Jayden Empty aemulator - Lia og Jayden Man Jan 31, 2011 9:05 am

Ida

Ida

Hun brummede lige så stille og kiggede ned i et ugeblad mens hun ventede på at Jayden ville komme, han skulle have været der for en halv time siden, og hendes raseri og jalousi var ved at drive hende til vanvid. Hun kiggede lidt på bladet hun læste i, og krøllede det sammen og kastede det ind i kaminen som brændte vildt for sig. Langsomt rejste hun sig op gik ud i køkkenet, selvom de kun havde været sammen i omkring en og en halv uge, var hun allerede bange for at Jayden ville forsvinde hvis hun bare så den anden vej i kort tid, det var virkelig noget der drev hende til vanvid. Og at han ikke kunne forstå det var endnu mere irriterende. Hun fugtede læberne og kiggede lidt ned i bordpladen og derefter hen på uret som tikkede i mellem de to aflange vinduer, hvor med øjnene blev til smalle sprækker og munden lige og utilfreds. 45 minutter siden han skulle have været hjemme. Hvis bare den, den… møg sæks navn blev nævnt fra hans mund, havde hun virkelig ikke nogen anelse om hvad fanden hun skulle gøre. Hun greb fat om en øl og fik den åbnet hvor efter nogle store slurke blev taget og der gik ikke længe før den var blevet helt bundet. Hun snøftede lidt, måske lidt på grund af det med Jayden, men hun var også gået hen og blevet små forkølet, og hun havde måttet skipe det meste af arbejdsdagen på grund af den megen støv som bøgerne kunne tiltrække sig, og hendes bihuler ikke lige frem havde det godt med det når hun først var gået hen og blevet forkølet. Hun brummede lidt og besluttede sig for at tage et bad, et bad og det nok skulle gå, helt bestemt. Langsomt gik hun ud på badeværelset og tog sit tøj af og gik ind i brusekabinen og fik tændt for vandet som først var isende koldt og derefter gik det hen og blev varmere og varmere.

http://VieLaMort.com

2aemulator - Lia og Jayden Empty Sv: aemulator - Lia og Jayden Man Jan 31, 2011 9:29 am

Eli

Eli
Admin

Han grinede lidt, og begyndte at tage sit normale tøj da han havde to set tøj med, det han havde på når han skulle stå for døren til diskoteket og det han tog på når han skulle hjem, for at vække mindre opmærksomhed, det var meget normalt at få dødstrusler i dette job, ikke fordi at det gik ham så meget på, han havde mere den holdning at de bare kunne komme, da de alligevel ikke turer. Han smilede skævt til Mandi og grinede lidt af det som hun sagde igen, det havde været en utrolig travl aften, så derfor fik han kun fri klokken 2 om natten, da han havde startet klokken 21, men nu var det jo også fredag og de fleste folk ville i byen for at drikke sig ind i weekenden, det var kun meget få der kom lørdag til søndag. Han sukkede stille, og strakte sig mens at han lyttede halvt efter til det som Mandi sagde, og kiggede ned på klokken han var allerede en halv time forsinket og det tog med bilen omkring en halv time at komme hjem. han vente hoved da han hørte sin stemme og nikkede lidt til at han lyttede "jo.. jeg kan vel godt køre dig hjem" sagde han smilende og fik taget det sidste af sit tøj på, det gik ham i grunden ikke så meget på at drengene og pigerne klædte om i samme rum, så længe de fik lov til at bade forskelligt. Men han plejede i grunden aldrig at bade når han var på arbejdet ventede til at han kom hjem "nå skal vi smutte?" spurgte han og gik ud af døren og fandt sine bil nøgler frem og hoppede ind i bilen efter at have åbnet den, satte motoren igang og ventede på at den blonde kvinde havde sat sig ind, hun var vist tjener inde på baren eller også var hun stripper han kunne ikke helt huske det og var også ligeglad. Han fik hurtigt sat bilen i gear, rettede lidt på hans briller som altid blev taget på efter en lang arbejdsdag, hvor han ikke længere gad at have linser i. Hurtigt kom de hen til hendes hus, og trak lidt på det da hun spurgte om han ikke ville op og have en drink, men rystede på hoved "Nej jeg skal hjem til kæresten du, men hyg dig med Janik ikke? Og hils" han smilede skævt da hun sagde de skulle gøre det en anden gang og nikkede stille, satte igen bilen i gear og kørte afsted mod lejligheden, da han nu var næsten en time over tid og den nærmede sig halv tre om natten. Han ville have ringet hvis det ikke var fordi at hans mobil var gået død for strøm lidt over tolv, men nu var der ikke noget at gøre ved det, han skulle bare hjem nu.

https://voresverden.danskforum.net

3aemulator - Lia og Jayden Empty Sv: aemulator - Lia og Jayden Man Jan 31, 2011 9:48 am

Ida

Ida

Hun fugtede læberne og var ved at være færdig med skylle sig ren fra sæben men hun havde ikke lyst til at gå ud af badet, det var som om at det fik bekymringerne til at forsvinde. Hun måtte dog rive sig ud af badet da hun var klar over det ville komme til at koste for meget hvis hun blev stående der inde. Hun fugtede stille læberne og gik ud af brusekabinen og betragtede spejlbilledet lidt af hende selv, og gjorde en lettere utilfreds grimmasse over det der gik hende i møde og rystede på hovedet, klokken var snart tre, og hun var træt, med nogle poser under øjnene og en sort sky overhovedet. Hun forstod i grunden ikke hvorfor hun var så sur, hvorfor hun ikke stolede på Jayden omkring at han da ikke så efter andre piger. Hun brummede lidt og tog håndklædet rundt om sig og gik in i hendes walk in closhed hvor hun fandt nogle trusser en stor trøje og nogle ternede boxershorts som var rimelig løse til hendes ben. Hun gik ud i stuen og tændte for fjernsynet imens hun ventede på at han snart ville komme hjem, hvis han da overhovedet gjorde det. Hun rystede på hovedet af sig selv over hendes tanker og lænede hendes pande imod knæene og sukkede lidt, ”Tag dig sammen Lia…” brummede hun. Men det føltes ikke som om det virkede endnu engang kiggede hun hen på fjernsynet og snøftede lidt igen, og slukkede det så, lagde sig ned i den lange sofa og tog en bog frem, men den blev lagt på bordet igen imens hun ventede på at der snart ville komme en mand ind af hendes dør og sige hende at der ikke var sket noget. Men der skete ikke noget. Hun gik ud i køkkenet igen og gav sig til at lave noget frugt salat med nogle chokolade stykker i, og gik ind i stuen igen med en lille teske og spiste lidt af skålen lige så stille. Hvor mange gange havde hun siddet sådan her og ventet på at han kom tilbage fra, arbejde havde hun ingen anelse om. Men det provokerede hende.

http://VieLaMort.com

4aemulator - Lia og Jayden Empty Sv: aemulator - Lia og Jayden Man Jan 31, 2011 10:00 am

Eli

Eli
Admin

Tiden gik som han kørte igennem det efterhånden meget tomme gader, det hente dog at der var en bil som der kørte imod ham, mens han havde rettet bilen tid ud af københavn, eller ikke så meget, men uden for byens midte. Han sukkede stille og trommede på rettet da lyskurven var gået hen og blevet rød, hurtigt fik han låst alle døre i bilen da han ikke skulle nyde noget af at en mand hoppede ind og skubbede ham ud af bilen og derefter kørte. Han sukkede stille og gabte, hvor var han i grunden bare træt, men det ville der hurtigt blive gjort noget ved når han kom hjem og kunne putte sig neden under sengen og ikke komme ud før at klokken var blevet omkring et om eftermiddagen, sådan var hans dage for tiden da han havde de fleste aftenvagter, men hvad skulle han ellers lave på et diskotek? Der var kun brug for ham i weekenderne også om aften. Endelig kom han til en parkerings plads og bilen blev kørt ind og holde, hvor efter at motoren blev slukket og han steg ud og snart op i lejligheden. Et lille smil dannede sig på læberne da han åbnede bagsmækken og kiggede ned på den lille kasse hvor der sad en lille kattekilling og sov, han havde været ude og tjekke til den flere gange i løbet af dagen og havde været utrolig bange for at lade den blive ude i bilen men alt i alt var det lykkes meget godt, og den så ud til at have det fint. Han greb om kassen og lukkede derefter smækken i, han viste hvor meget at Lia elskede dyr mens han selv ikke rigtig kunne fordreve dem, ud over katte, dem havde han altid haft et svagt punkt for. Og for tiden synes han de havde haft det svært af en eller anden grund, så han håbede virkelig at dette ville opmuntre hende. Han fik åbnet døren og op af trappen, og til sidst satte han nøglen ind i låsen til lejligheden, med et klik gled den op. "nu tier du stille" hviskede han til den lille killing som der spindende sov videre og lukkede kassen og gik ind i entreen, smed skoene og derefter ind i stuen "Hej smukke" sagde han med et stort smil da han så at hun stadig var oppe, satte kassen på sofabordet og bøjede sig over og kyssede hende kort på munden "Åben den.." sagde han med et smil og pegede på gaven, inden han gik ud og hang jakken op, og gik derefter igen ind i stuen og ventede på at hun ville pakke den op "hvorfor åbner du den ikke?" spurgte han spørgende og lagde hoved lidt på skrå.

https://voresverden.danskforum.net

5aemulator - Lia og Jayden Empty Sv: aemulator - Lia og Jayden Man Jan 31, 2011 10:15 am

Ida

Ida

Hun havde inden længe fået spist sin skål helt op, og tog en dyb indånding imens hun tog fjernbetjeningen og zappede lidt afsted på kanalerne som var i fjernsynet og brummede lidt hvor efter hun slog over på noget musik og lænede sig tilbage med lukkede øjne, hvor ville hun ønske hun dog bare kunne forsvinde i sin egen tåbelighed. Også igen kunne hun ikke helt få sig selv til ikke at være jaloux, fordi hun holdte af Jayden, og vidste udmærket hvilken påvirkning han havde på kvinder rundt omkring sig, for ikke at tale om mænd også. Hun hørte døren blive åbnet og kiggede hen imod den hvor Jayden kom til syne og rynkede brynene lidt og satte sig lidt op, og kyssede halvt igen, da hun var rimelig utilpas med det hele. ”Hvorfor… har du været sammen med nogen?” spurgte hun så og kiggede på ham med et hævet bryn imens hun var ved at være utrolig træt af at han bare ikke kunne se at hun havde det pisse dårligt med ham og hans kvindelige kollega. ”Er det hende der Mandi eller hvad hun hedder?” spurgte hun så og sad stadig ned og kiggede lidt over på kassen og fugtede stille læberne og bed sig hårdt i den ene side, og rystede lidt på hovedet hvor efter hun tog skålen og gik ud i køkkenet med den og lagde den ned i vasken imens hun bare ikke vidste hvad hun skulle sige, nu havde det stået på for længe og hun var ved at hade det, og ikke mindst sig selv over at hun skulle have sådan en følelse. Hun kiggede på ham med et hævet bryn og ventede på svar fra ham.

http://VieLaMort.com

6aemulator - Lia og Jayden Empty Sv: aemulator - Lia og Jayden Man Jan 31, 2011 11:09 am

Eli

Eli
Admin

Han hævede det ene bryn over det hun sagde, og kunne ikke helt få det ind i hoved at hun overhoved kunne finde på at sige sådan noget, kunne få hende til at tro at han havde været sammen med en anden, faktisk var han så chokeret over det at han intet sagde, men bare kiggede efter hende da hun gik ind i stuen, han havde godt bemærket at hun kun havde kysset halvt igen, af hvilke årsager viste han ikke, det var jo ikke ham som der havde skubbet hende væk de sidste par uger, når han så endelig havde fri fra arbejdet var det eneste han lavede at være sammen med hende, når der ikke lige var nogle af vennerne som der ville være sammen med ham, var det nu også forbudt at hænge ud med vennerne? Han tog en dyb indånding, og måtte begynde at tælle til ti, for ikke at flippe fuldstændig ud, da han så hørte om det var mandi han havde været sammen med, og der blev det simpelhen for meget for hende. "Hvad fuck, giver dig grund til at tro at jeg går rundt og boller uden om.. var!?" sagde han højt og kiggede over på hende, og viste udenmærket godt at hvis han sagde det på den måde ville det ikke virke særlig troværdigt, men han svar så såret over at hun ikke engang stolede på at han faktisk ville være hende tro, han havde ikke været i særlig mange forhold, men han havde kræftedme aldrig bollet uden om, aldrig. "Hvis du virkelig ikke stoler på mig, hvordan fanden kan du så være sammen med mig!? Jeg er jo sikkert dømt til at være en eller anden mandelig hore der tager den første og bedste kvinde jeg kan komme i nærheden af.. Er det, dét du tror om mig!? VAR!?" han mærkede hvordan at varmen steg op i hans kinder og han gik over til kassen og åbnede den hvor en lille forskramt killing hoppede ud og gemte sig under bordet "Jeg ville give dig en kat, da jeg ved du elsker dyr, og fordi jeg ved jeg ikke har været der nok for dig.. men jeg har et job jeg skal passe jeg kan ikke hele tiden komme hjem som planlagt.. jeg er virkelig ked af at jeg kom forsent i dag, men vi var i forvejen forsent på den, og jeg lovede jeg ville køre Mandi hjem fordi at hendes kæreste bil var gået i stykker... så there you go.. så meget har jeg fucket mandi i dag.. fordi jeg sad ved siden af hende i bilen..."

https://voresverden.danskforum.net

7aemulator - Lia og Jayden Empty Sv: aemulator - Lia og Jayden Man Jan 31, 2011 11:29 am

Ida

Ida

Hun kiggede hen på ham med hævede bryn over det hun nu fik i hovedet og kiggede ned på katten som gemte sig under bordet, og kunne mærke at den sidste dråbe nu var røget, ”jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal tro længere, du snakker om en anden kvinde, der sikkert nok er stripper og hygger sig utrolig meget med dig når du så er på arbejde! Fortæl mig hvordan du ville have det hvis jeg blev ved med at snakke om en anden mand, var?! Fortæl mig hvilke tanker der ikke ville glide igennem dit hoved hvis jeg kom forsent hjem fra arbejde og snakkede om en anden mand konstant?!” skreg hun og tog sine gummistøvler på og skred ud af lejligheden da hun ikke kunne lige nu. Det var simpelthen for meget for hende. Hun gik ud på gaden og videre ned af den ene vej mod parken hvor hun kunne få lov til at slappe. Langsomt rystede hun på hovedet og var røv ligeglad med om hun blev syg eller ej, hun var sur, ked af det, total nedbrudt over at han bare var så… argh! Hun vidste det ikke lige nu. Hun elskede Jayden, mere end godt var, og bare tanken om at en anden kvinde sikkert var endnu bedre valg for ham end hende gjorde hende bare til et skrøbeligt glas som kunne gå i stykker som var det ingenting. Hun snøftede lige så stille og måtte lade et nys passere forbi, hvorfor skulle det os bare være sådan en idiotisk dag. En idiotisk uge. Og hun ville sikkert snart få sit lort da hun ikke havde flere p-piller. Der gik ikke så langtid før end hun kom til parken og gik ind og satte sig, imens hun nød kulden omkring sig og lukkede sine øjne mens tårerne langsomt gled ned af hendes kinder.

http://VieLaMort.com

8aemulator - Lia og Jayden Empty Sv: aemulator - Lia og Jayden Tirs Feb 01, 2011 11:25 am

Eli

Eli
Admin

Alt i alt, var han utrolig sur på Lia, og havde slet ikke lyst til at sidde her og vente på at hun kom tilbage, som hans forældre havde rådet ham til at gøre. Han havde mere lyst til at skride hjem til en af sine venner, måske Gilan og bare overnatte der, da han ikke fandt det fair at hun beskylde ham for at være utro, da det sårede ham utrolig meget at hun ikke stolede på ham. Ja nok havde han snakket omkring Mandi, men det var sgu da ikke fordi at han fandt hende smuk, tiltrækkende eller havde lyst til at gå i seng med hende, i hvert fald ikke når han havde en kæreste, og for det andet skulle der en del kasser øl til før at han ville overveje at gå i seng med Mandi da hun slet ikke var hans type. Men hvis hun virkelig troede det omkring ham, og hvis hun virkelig ikke stolede på ham, hvad lavede de så i det hele taget i et forhold sammen? Hvis han åbenbart var blevet dømt til at være som andre mænd, nemlig ikke at kunne forholde sig til mere end en kvinde af gangen. Hans tanker gled ret hurtigt over på Jac, som der i den grad ikke ville kunne holde sig til kun en kvinde, selvom han havde hørt lidt fra Troye at der var en eller anden pige i Jac's liv som åbenbart blev ved med at dukke op, måske man skulle tage det som et tegn på at han var ved at komme lidt mere op i de faste rækker? Eller, han viste det virkelig ikke, han følte sig såret og forrådt over at hun troede sådan noget over ham, at selv ikke at tænke på noget andet hjalp hvor ked af det, og knust han inderst inde var. Han kiggede lidt ned på katten som miavede af ham, og tog den op i sine arme og lagde sig derefter på sofaen, hvor øjnene gled i, og han lidt efter lidt faldt over i drømme verdenen.

https://voresverden.danskforum.net

9aemulator - Lia og Jayden Empty Sv: aemulator - Lia og Jayden Tirs Feb 01, 2011 11:44 am

Ida

Ida

Hun fugtede læberne og havde ikke nogen anelse om hvorfor hun havde været så ophidsende men det gjorde bare ondt, tanken omkring katten, også havde der været tid, og hende der Mandi som han tilsyneladende havde siddet i bil med. Hun rystede lidt på hovedet og skyldte ham vel en undskyldning. Til helved med hendes jalousi. Langsomt rejste hun sig op i hendes stive lemmer, havde nu siddet her ude i et godt stykke tid, i hendes shorts og store t-shirt samt gummistøvler. Hun brummede lige så stille da hun mærkede hvordan kulden nu påvirkede hende, og gik langsomt hjem ad mod lejligheden, imens hun tænkte det hele igennem, og hadede sig selv mere for hver tanke hun fik. Havde hun nu os fortjent. Langsomt kom hun tættere og tættere på lejligheden og havde bare følelsen af at hun bare skulle gå igen i grunden. Hun brummede lidt mere til sig selv, og kom hen til opgangen og åbnede den og gik videre op af trappen til hendes lejlighed som hun langsomt gik ind i og låste døren efter sig lige så stille, og tog sine gummistøvler af. Hun fugtede læberne lige så stille, og gik lydløst ind i stuen hvor Jayden sov på sofaen med den lille killing der syntes at have observeret hende og nu hoppede ud af hans arme og hen imod hende. Langsomt satte hun sig ned på knæ og derefter helt ned på gulvet og snøftede lige så stille imens den langsomt kom nærmere imod hende, og hoppede op på hendes skød. Endnu engang gled tårerne ned over hendes idiotiske og spontane hjerne, mens fingrende langsomt nussede katten på hendes skød, og havde ikke engang kræfter til at tørre sine kinder, hun gad heller ikke.

http://VieLaMort.com

10aemulator - Lia og Jayden Empty Sv: aemulator - Lia og Jayden Tirs Feb 01, 2011 12:09 pm

Eli

Eli
Admin

Der gik et stykke tid for at hans hjerne observerede at hun var kommet tilbage, langsomt åbnede han øjnene over nogle nye lyde, og kiggede træt over på Lia der sad på gulvet med katten i skødet. Han sukkede stille over hendes mundering og måtte heller sørger for at hun fik varmen ret hurtigt, hvis hun ikke skulle ende med at ligge med lungebetændelse den næste måned. Langsomt rejste han sig op fra sofaen og gik hen over gulvet, og trak både hende og katten op i armene, han kyssede stille det tilfrossede kind og tyssede lidt på hende, da han ikke ville snakke omkring det lige nu. Med nogle lange skridt kom han ind i soveværelset og satte hende ned i sengen hvor han trak hendes t-shirt og derefter shorts af, og lagde hende under dynen der efter, og tog sig ikke af katten som var en del utilfreds med at den ikke længere kunne blive nusset. Langsomt fik hans sin egen trøje, t-shirt og derefter bukser af. Og travlede selv under dynen og trak hende helt ind til sig, trods for at hårene rejste sig over hvor kold hendes hud i grunden var "forhelvede Lia, du kan ikke rende ud så let påklædt når du i forvejen er ved at blive syg" mumlede han stille og lod fingrene glide igennem hendes hår, og gad slet ikke snakke omkring hvor sur han var lige nu, han ville heller gemme det til når de vågnede, hvor begge havde fået lov til at sove, og hvor der i det hele taget var mere ro omkring det, noget ville han dog godt sige. "jeg er ked af, du har følt dig til side sat, og jeg er ked af, jeg har fået dig til at følt at jeg ville gå efter andre piger, trods for at jeg er sammen med dig.. men du skal vide, jeg elsker dig.. og jeg har ikke tænkt mig at være sammen med nogen så længe jeg er sammen med dig... i mine øjne er du den eneste pige for mig" mumlede han stille imod hendes hår og tørrede langsomt hendes kinder for de tårer der var faldet hen over dem.

https://voresverden.danskforum.net

11aemulator - Lia og Jayden Empty Sv: aemulator - Lia og Jayden Tirs Feb 01, 2011 12:27 pm

Ida

Ida

Hun kiggede stille op da hun mærkede Jaydens arme trak hende op og skulle lige til at sige noget, men så tyssede han på hende og hun måtte tie stille, hun snøftede stille igen, og kiggede lidt på ham men derefter ned i gulvet da han trak hendes t-shirt og shorts af og måtte nu ligge kun i trusser. Langsomt lagde hun sig under dynen og kiggede lidt på katten der var hoppet over i den anden ende af sengen da den vel havde regnet ud at der ikke blev ret meget mere nusseri for den lige nu. Hun brummede lidt da hun mærkede dynen hen over sig og syntes bestemt ikke den var varm overhovedet, men så kom Jaydens varme hud også imod hendes iskolde. Der kom ikke noget svar fra hende da han sagde hun ikke kunne rende rundt med så lidt tøj på. Men det var hvad hun havde haft brug for, at mærke kulden omkring sig så hendes hjerne kunne blive renset. Hun fugtede stille læberne imens hun tog en dyb indånding, og sukkede den så stille ud igen. Et stille smil kom på hendes læber over det hun sagde, mere som i at det ikke var ham der skulle undskylde eller være ked af det, ”Det… er ikke din fejl… er bare dum og egoistisk…” mumlede hun og lukkede sin øjne hvor efter hun flyttede hovedet lidt så det lå noget bedre på puden og prøvede at slappe af så godt som muligt selvom det var som om at tårerne kunne komme i store strømme hele tiden.

http://VieLaMort.com

12aemulator - Lia og Jayden Empty Sv: aemulator - Lia og Jayden Tirs Feb 01, 2011 1:51 pm

Eli

Eli
Admin

De stærke arme blev lagt rundt omkring hende, og trak hende tættere på, noget havde han da lært i biologi timerne, da han gik i folkeskole, den bedste metode at gøre en anden person varm igen, var at ligge hud mod hud. Han tog en stille indånding og sagde ikke noget yderligere da hun mumlede at hun var dum og egoistisk, egentlig ikke fordi han synes hun var det, men mere fordi at der ikke var brug for at snakke lige nu, bare mere brug for at ligge og lade deres handlinger tale for sig selv. Han strøg hende langsomt ned af siden og nussede hendes hofter, mens øjenlågnede gled i, og vejrtrækningen langsomt gik hen og blev mere regelmæssig og ikke så anstrengt, det kom nu en del mere flydende. Hans hænder gled langsomt op til hendes kinder, for at fjerne de tårer som der gled ned af dem, og smilede lige så stille, hvorpå øjnene langsomt åbnede sig igen, og kiggede ind i hendes ansigt. Tommelfingeren gled langsomt hen over kinden og fangede mange af tårerne, mens et stille og blidt kys fandt sted på hendes læber, og langsomt masserede dem, hvor der ikke lå andet i, end at vise hende følelser. Han havde i grunden ikke lyst til sex lige nu, hvilket var ret stort når det kom til ham. Næh han havde mere lyst til bare at nusse omkring hende, og vise hende, at han ikke ville andre end hende, og kun ville have hende.

https://voresverden.danskforum.net

13aemulator - Lia og Jayden Empty Sv: aemulator - Lia og Jayden Tirs Feb 01, 2011 2:12 pm

Ida

Ida

Hun kiggede stille op på ham da han trak hende tættere på og mærkede hvordan varmen begyndte at overmane hende. Langsomt strøg hænderne hen over hans brystkasse og nussede den stille og tog en dyb indånding da hun i grunden ikke rigtig var træt alligevel vidste hun at hun burde sove. Men hun gad ikke, der var nu igrunden meget som hun ikke helt gad. Hun fugtede læberne lige så stille da han begyndte at nusse hendes hofter, og hænderne gled op til hendes kinder og tørrede hendes tårer væk. Et stille sug gled igennem hende da han kyssede hende på læberne, nok mere af overraskelse, og det tog hende lidt tid at komme sig over det, og gengælde det blide og langsomme kys som han havde lagt imod det tynde hudlag som var hen over dem. Hun sukkede stille ud af næsen, og trak langsomt sine læber til sig igen og puttede sig helt ind til ham og nussede ham forsat på brystkassen og nød bare kontakten der var lige der. ”Jeg elsker dig Jayden…” sagde hun lige så stille og lukkede sine øjne.

http://VieLaMort.com

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum