Vores verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Vores verden

Her kan vi udfolde vores selvopfundende karakterer

Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email



Seneste emner
» I just want to run away - Jac & Adi
How would you know? Abigail og Gilan - Page 2 EmptySøn Mar 25, 2012 11:48 pm af Ida

» Som Altid - Jay & Lia
How would you know? Abigail og Gilan - Page 2 EmptySøn Mar 25, 2012 10:39 pm af Ida

» Are you serious? - Adi & Lia
How would you know? Abigail og Gilan - Page 2 EmptyTors Mar 22, 2012 12:01 pm af Ida

» the meaning of life. - Cali og Skye
How would you know? Abigail og Gilan - Page 2 EmptyTors Mar 22, 2012 9:23 am af Ida

» Happybirthday Lia og Jayden
How would you know? Abigail og Gilan - Page 2 EmptyLør Maj 07, 2011 10:17 am af Ida

» Just for fun.. - lia og jayden
How would you know? Abigail og Gilan - Page 2 EmptyTors Maj 05, 2011 6:12 pm af Ida

» something you should know - Adi og Lia
How would you know? Abigail og Gilan - Page 2 EmptyTors Maj 05, 2011 5:57 pm af Ida

» As before?
How would you know? Abigail og Gilan - Page 2 EmptyTors Maj 05, 2011 11:17 am af Eli

» See you again. - Jac, Adi, Davin & Troye
How would you know? Abigail og Gilan - Page 2 EmptyTirs Maj 03, 2011 12:54 am af Ida


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

How would you know? Abigail og Gilan

2 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2

Go down  Besked [Side 2 af 2]

26How would you know? Abigail og Gilan - Page 2 Empty Sv: How would you know? Abigail og Gilan Man Jan 31, 2011 8:44 am

Ida

Ida

Han kiggede på hende med et stille smil, og nussede hendes sider og betragtede hende lidt inden han tog hende helt ind til sig, og sukkede lige så stille over hendes berøringer, skulle i grunden anstrenge sig selvom der ikke var sket det store, det var nu os bare typisk sådan noget. Han tog en dyb indånding og kiggede lidt frem for sig og derefter hen på tv’et og forsatte med at nusse hende med hans grove hænder og trak hende så helt ind til sig. Et stille suk gled ud igennem hans næse og lukkede sine øjne hvor efter han trak hende helt tæt på, og slappede af fuldstændig af i alle sine muskler.

Han trak lidt på skuldrende til spørgsmålet, og tog en dyb indånding imens han tænkte over det, ”Fint tror jeg… lidt ensom… måske?” han trak lidt på skuldrende igen og kiggede på hende med et stille smil, og nussede stille omridset af hendes topmave som hun nu havde fået efter deres forplantning. Han sukkede stille over hendes berøringer på hans hud. Langsomt lod han sin hånd glide inden under hendes trøje og strøg den fine hud ganske let, og videre han over maven og op af siden ved hendes bryster, han fugtede læberne lige så stille og lod sine læber glide hen til hendes hals og kyssede den ganske svagt og derefter op til hendes ører, som han langsomt nappede i, hvorefter et stille suk gled ind i dets øregang.

http://VieLaMort.com

27How would you know? Abigail og Gilan - Page 2 Empty Sv: How would you know? Abigail og Gilan Man Feb 07, 2011 9:28 am

Eli

Eli
Admin

"noget galt?" mumlede hun stille, da han trak hende tættere på, og lod sine fingre glide hen over buksernes linjer, og op til brystkassen, hvor at neglene blev erstattet med hendes fingre, og cirkulerede rundt omkring den ene nippel, det var nu ikke fordi hun ville det store, eller fordi at hun tænkte over hvordan det kunne påvirke ham. Hun ville bare gerne rører ved ham, af en eller anden grund, var det at mærke ham mellem hendes fingre, noget som gjorde at hun blev glad, at det faktisk gik op for hende at dette var ægte, og hun ikke drømte, som hun havde gjort så mange gange før. Men når hun drømte, så skete der aldrig noget, men alligevel vågnede hun op med sved på panden, og et dunkende underliv, og selvom hun havde prøvet at have sex, og flere gange endda, viste hun ikke hvad det virkelig betød, hun viste ikke hvad hun tænde på, og hun havde ingen anelse omkring hvorfor folk synes at det var så fantastisk, som så mange sagde det var. Hun fandt det ret... dårligt og utilfredsstillende? Måske var det derfor, hun følte sig så usikker på lige dette punkt, fordi at hun aldrig havde fået fortalt hvordan hun skulle gøre det? Hun sukkede stille og bed sig lidt i læben, mens hendes hænder langsomt udforskede linjerne op til halsen, og begyndte at lege en lille smugle med hans hår.

Hendes underliv begyndte at dunke som et sindssyg vulkan, mens hun bed sig lidt i læben og betragtede ham, og prøvede at fokusere, det var dog svært, meget svært da han blev ved med de berøringer, de berøringer som han viste kunne tænde hende på få sekunder. Og det gjorde det ikke meget bedre, da han sukkede ned i hendes øregang. "erhm.. øh... ensom?" mumlede hun fraværende, og prøvede at holde sig tilbage, for børnenes skyld, de børn som voksede inde i hendes mave, selvom at hun godt viste at der ikke ville ske noget, og det var meget godt at have sex under graviditeten, men det havde jo været sådan en slem og meget energi tærrende graviditet at hun ikke ville tage nogen chancer. Der ud over, viste hun hvordan Brandon blev, når han ikke havde fået sin regelmæssige sex, så derfor ville det blive en del hårdere end normalt hvis han blev grebet af stemningen "brandon.. skat.." mumlede hun stille og vente ansigtet mod ham og fugtede stille sine læber "vi går kun til base 2... ik'?" kom der lidt efter, mens hun rykkede tættere på og lod de slanke fingre glide ned af hans brystkasse ned til hans bukser.

https://voresverden.danskforum.net

28How would you know? Abigail og Gilan - Page 2 Empty Sv: How would you know? Abigail og Gilan Tirs Feb 08, 2011 11:06 am

Ida

Ida

Han kiggede forsat hen på tv’et og derefter hen på hende med en stille brummen over at hun blev ved med at kærtegne ham på denne måde, en måde han et eller andet sted ikke lige kunne modstå, det var som om det sugede ham til sig, begyndte at bede hans krop om at gøre ting han ikke selv lige havde lyst til at gøre, ikke allerede, han ville nu gerne have haft at det havde ventet lidt. Han fugtede læberne og hævede det ene bryn til det hun spurgte om, om der var noget galt, noget galt? Alt hvad der var galt var at han hvert øjeblik det skulle være, rive hendes tøj af og gå brutalt til angreb på hendes underliv, over de berøringer hun frembragte på ham, som om hun var en magnet der bare sugede alt hans viljestyrke til sig. Han greb hurtigt fat omkring hendes håndled og vente hende rundt og derefter blev hun lagt ned i sofaen, mens øjnene kiggede længe på hende, ”Er du sikker på du ved hvad du har gang i?” spurgte han så selv, og førte sine læber hen imod halsen men lod tungen glide op ved mellem stykket ved hage og hals. Imens hans hænder langsomt arbejde sig ned imod hendes trøjes kant og blidt nussede hendes barer hud imellem bukserne og blusen.

Han kiggede langsomt på hende da hun sagde de kun skulle gå til base 2, og hævede brynet hvor efter han sukkede lige så stille, og lettere opgivende, ”Jo kan prøve…” brummede han lige så stille, og lod langsomt sine læber glide ned langs hendes hals og videre ned af armen til trøjen som han langsomt løftede op i, og lod sine læber glide hen over den ret så rundt topmave hun nu havde fået, efter de mange måneder i hendes svangre, han kyssede hende videre op til munden mens trøjen inden længe kom af, og smidt ned på gulvet. Han sukkede stille ud af næsen og kunne allerede mærke hvordan lysten til bare at have hende, lige nu her på stedet, var ved at æde ham op inden fra. Et langsomt suk gled ud fra hans læber hvor efter hans ene hånd gled ned imod det ene lår og tog fat lige inden knæhasen begyndte og trak hende tættere på sig, mens et dybt og passioneret kys blev plantet på hendes læber.

http://VieLaMort.com

29How would you know? Abigail og Gilan - Page 2 Empty Sv: How would you know? Abigail og Gilan Ons Feb 23, 2011 12:58 am

Eli

Eli
Admin

"Oh.." mumlede hun, da hun mærkede hvordan at underlivet trak sig sammen og sendte hende en kildrende følelse op igennem underlivet. Hun kiggede overrasket på ham, "jeg ved ikke længere hvad jeg gør.." mumlede hun tilstående, og bed sig i læben, det var ikke fordi at hun ikke havde haft sex før. Hun havde mistet sin mødom da hun havde været 13, fordi at hun havde troet det var noget som skulle overstås, men efter flere og flere drenge kom til, og prøvede at forføre hende som også endte i sengen til sidst, kunne hun bare ikke føle noget, og det var altid en skuffelses for hende. Til hun havde besluttet sig for at hun sikkert bare var homoseksuel. Men følelserne var bare blevet ved med at blomstre for Gilan, og hun vidste virkelig ikke hvad hun skulle gøre ved dem. Hun sukkede stille da han begyndte at nusse hendes hud, og bed sig i læben "jeg.." hun grinede lidt af sig selv og tog fat i hans hænder og førte dem op af hendes mave til bryster, og trak ham tættere på og lagde hånden på hans nakke, så hun kunne kigge ind i hans øjne "jeg drømte altid at du skulle tage min mødom.. og du skulle tage mig med på den bedste oplevelse.. men da jeg kun var et barn i dine øjne, troede jeg at hvis jeg nu mistede min mødom, ville du se mig som noget mere.." mumlede hun stille, og følte sig så utrolig dum.. men.. hun ville alligevel have han skulle vide det, somehow. Langsomt lod hun sine læber nærme hans, og kyssede ham lige så blidt til at starte med, ind til at kysset blev mere følelesladet som prøvede hun at vise alle hendes følelser til ham igennem lige det kys.

Selvom at hun var den som ikke ville gå til selve sex delen, kunne hun ikke rigtig holde sig selv. Men hun vidste at det var en hård graviditet, og hun ville ikke sætte hendes børn i fare for at kunne tilfredsstille sig selv, og hendes mands behov. Især når hun havde ladet ham vente så længe. Hun bed sig i læben, og vidste ikke en gang om de kunne holde sig. Langsomt lukkede hun øjnene over hans mange berøringer, og et lidenskabeligt suk gled igennem hendes næse, mens at hendes fingre i blide berøringer langsomt gled ned af hans mave og hen over linjerne til hans veltrænet mave. blide som fjer var hendes berøringer, men hun nærmede sig dog ikke hans bukser, ikke endnu da hun heller ikke ville være ond og pinene, hun synes det var slemt nok for brandon som det var i forvejen. Hun åbnede dog hurtigt øjnene da han trak hende tættere på, og smilede skævt under det passioneret kys som hun glædeligt gengældte, og lod de slanke fingre glide op i hans hår og nussede lige så stille hans hovedbund.

https://voresverden.danskforum.net

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 2]

Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum