Vores verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Vores verden

Her kan vi udfolde vores selvopfundende karakterer

Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email



Seneste emner
» I just want to run away - Jac & Adi
Game night party - Anthony, Dré EmptySøn Mar 25, 2012 11:48 pm af Ida

» Som Altid - Jay & Lia
Game night party - Anthony, Dré EmptySøn Mar 25, 2012 10:39 pm af Ida

» Are you serious? - Adi & Lia
Game night party - Anthony, Dré EmptyTors Mar 22, 2012 12:01 pm af Ida

» the meaning of life. - Cali og Skye
Game night party - Anthony, Dré EmptyTors Mar 22, 2012 9:23 am af Ida

» Happybirthday Lia og Jayden
Game night party - Anthony, Dré EmptyLør Maj 07, 2011 10:17 am af Ida

» Just for fun.. - lia og jayden
Game night party - Anthony, Dré EmptyTors Maj 05, 2011 6:12 pm af Ida

» something you should know - Adi og Lia
Game night party - Anthony, Dré EmptyTors Maj 05, 2011 5:57 pm af Ida

» As before?
Game night party - Anthony, Dré EmptyTors Maj 05, 2011 11:17 am af Eli

» See you again. - Jac, Adi, Davin & Troye
Game night party - Anthony, Dré EmptyTirs Maj 03, 2011 12:54 am af Ida


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Game night party - Anthony, Dré

2 deltagere

Gå til side : 1, 2  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 2]

1Game night party - Anthony, Dré Empty Game night party - Anthony, Dré Tirs Jan 04, 2011 9:28 am

Ida

Ida

Hun fugtede lige så stille læberne da hun gik ned af opgangen med en bærbartaske over den ene skulder og en pose i den anden hånd med nogle øl og colaer. Hun smilede stille for sig selv, og mente at det nu var godt for hende at komme lidt ud til vennerne nu hvor Daniel som var hendes hacker ven, havde inviteret hende til en game night, kunne hun heller ikke ligefrem modstå fristelsen til at sige nej. En game night med andre skulle man helst ikke gå glip af, ikke efter hende i hvert fald. Hun mindede vidst mest af alt om sin mor, og kunne tydeligt huske de mange gange hvor hun havde siddet på sin mors eller fars skød og spillet skyde spil, race, kamp spil, and what not sammen med dem. Hun havde nu også fået en masse spil fra dem, de vidste hun altid kunne klemme en til ind i sin hylde, og var der ikke mere plads bedte hun bare sin overbo som syntes hun intet liv havde, om at sætte en ny op. Men ja… Dré, nørden af alle kvindelige nørder skulle altid, have et spil, spillede hun ikke gik hun i stress mode. Ikke fordi hun ikke havde nok at tænke på, men det var bare så dejligt afslappende når man kunne sætte sig ned, og lade de to hjerne halvdele slå sig sammen omkring de ting der skete på computer skærmen. Hendes mor havde til og med lavet hendes computer, og det var nu altid fedt da der så var ekstra plads i forhold til på en normal computer. Hun smilede lige så stille for sig selv, imens hun spankulerede afsted over mod sin ven som boede et kvarter fra hendes sted på gå ben. Det varede heller ikke længe før hun var der, og trykkede buzzeren nede ved indgangen, og grinte da hendes ven kom med en intern joke inden han spurgte hvem det var, ”Dré slevfølgelig.” og hørte så hvordan den summende lyd kom frem og trykkede døren ind, hvor med hun begav sig op af de fire sæt trapper og bankede på døren.

http://VieLaMort.com

2Game night party - Anthony, Dré Empty Sv: Game night party - Anthony, Dré Tirs Jan 04, 2011 10:28 am

Eli

Eli
Admin

Anthony som allerede sad og havde fået åbnet sin computer og trykket sig ind på et spil som han nu sad og ville spille mens de andre drak kiggede lidt ned i skærmen, inden han gik ud af spillet og rejste sig op. Hævede sine arme og knækkede lidt til vær siden, mens en lettelse skød igennem hans ryg, over knækket i det. Han sukkede stille og kiggede på de andre med et smil, hvem var det egentlig de ventede på? De sagde at der ville komme en pige mere ud over de to som der var der. Han smilede lidt til dem, og gik så over til køleskabet og fiskede en øl ud, mens at han kiggede lidt rundt, mørket var allerede faldet på, og han kunne se at sneen langsomt dalede ned over gaden, nærmest før at det tog mere og mere til. Lige som han skulle sige noget, ringede det på døren og han vente langsomt blikket på Daniel som gik over for at lukke personen ind. Han førte øllen op til munden og grinede af noget af hans andre venner sagde og nikkede stille, nogen gange følte han sig så anderledes, med sit japanske blod, og udseende. Han vente dog hoved da han hørte en bekendt stemme og kiggede ud af køkkenet ind i entreen og så Dré "Heeey.." grinede han og vinkede til hende, med et lille smil, mens alle de andre kiggede spørgerne frem og tilbage, da de ikke havde troet de kendte hinanden.

https://voresverden.danskforum.net

3Game night party - Anthony, Dré Empty Sv: Game night party - Anthony, Dré Tirs Jan 04, 2011 10:37 am

Ida

Ida

”Heeey Daniel!” Grinede hun da hun endelig blev lukket ind og gav ham et kæmpe kram og vinkede til de andre som hun også havde været sammen med et par gange mens fingrende viftede lidt frem og tilbage, og kiggede så hen imod køkkenet da hun hørte en bekendt stemme, og grinede så lidt og tog hånden op for munden, ”Når du har os sat dine spor i nørdernes univers.” Grinede hun og rakte tunge af ham, ”Fedt at se dig igen Anthony..” Smilede hun og gik hen og stillede sin taske og smilede skævt til pigerne som kommenterede hendes ny farvede hår og nikkede lidt, ”Yea jobbet synes det kunne være sjovt at blande something crazy sammen, så det kom til at se sådan her ud..” Smilede hun stort med et tandpasta smil og vidste godt at mange blev overrasket over at hun som model nørdede så meget som hun nu gjorde, de mente self. At en model var en der gik sygt meget op i mode og den slags, men sådan var hun slet ikke. Hun krammede så en af de andre drenge som kom hen til hende og gav hende et kys på kinden og trak skuldrende op til ørerne med et lille grin, inden hun kiggede hen på Anthony, ”Anede da slet ikke at du var med her? Hvor kender du Daniel fra?” Spurgte hun og gik hen til ham med hænderne begravet i den sorte hættetrøje og smilede skævt til ham, imens hun trippede lidt på fødderne.

http://VieLaMort.com

4Game night party - Anthony, Dré Empty Sv: Game night party - Anthony, Dré Tirs Jan 04, 2011 10:45 am

Eli

Eli
Admin

Han hævede det ene øjenbryn, og lagde hoved en smugle på skrå mens han så hvordan hun fes rundt fra den ene til den anden. Det var da utrolig så meget krudt der pludselig var i den tøs "enden har du drukket lidt for meget kakao og cola, eller også er du skæv på et eller andet.. fald dog ned tøs!" grinede han og kiggede hen på de andre der også grinede og langsomt gik over til deres computere for at begynde "jeg har kendt Daniel siden vi gik i skole, det er dog først nu efter jeg er blevet færdig med min eksamen at jeg har haft tid til at være med til Game night igen, ellers har jeg været nød til at fokusere lidt for meget i forhold til hvad Daniel synes, på mine studier.. nu mangler jeg bare at få et job.. også ja.. er jeg nok ikke så meget med igen.." han grinede over Daniels sure grynten over det han hørte og trak på skuldrene "jeg er ked af det, så må du få en ny ind, som der er lige så dårlig til mig, til wow og smadre ham i at komme hurtigst i level..?" han rystede en smugle på hoved og drak det sidste af øllen og gik så selv der over for at smække sig ned i sofaen og strække sig lidt, han var nu træt når det kom til stykket.

https://voresverden.danskforum.net

5Game night party - Anthony, Dré Empty Sv: Game night party - Anthony, Dré Tirs Jan 04, 2011 11:05 am

Ida

Ida

Selv var hende og Daniel gamle venner fra folkeskole tiden, han havde dog bare gået i skole i en anden by end hende, men trods for det havde de boet i samme by, men efter niende var kontakten blevet opbrudt indtil de var stødt ind i hinanden i et spil Counter Strike, hvor hun tilfældigvis lige var gået hen og havde skudt ham. De havde dog haft et godt minde med det. ”Jeg er da helt nede på jorden, jeg har det bare med at skulle sige hej til alle og enhver.” smilede hun skævt og nikkede til det han sagde omkring Daniel og ham, og grinede med på det som Daniel og Anthony sagde, og satte sig selv ned med sin computer, og nye mine bord til det hvor hun kunne have en flaske nede i en beholder imens hun spillede, hun havde været så heldig at hendes far havde fremstillet det til hende. Hun tog en øl op fra posen og åbnede den, satte den ned i beholderen og startede et eller andet nyt spil som hun ikke havde fået afprøvet endnu som gik under navnet Pandora Saga som mindede lidt om Perfect World, wow, og Lunia, det skulle ikke være helt nyt, men nyt for hende var det. Hun tastede hurtigt kode og brugernavn ind, hvor efter headsetsne blev placeret fint på hendes hoved også begyndte hun ellers hurtigt at taste løs på computeren med en utrolig lethed som havde været i hende siden hun var helt lille. Hun var nok den eneste i familien der stenede lige så meget som hun gjorde, men det passede hende fint at være lidt anderledes i forhold til alle andre.
Timerne gik og posen med cola og øl blev hurtigt tømt pågrund af uddeling til de andre som også ville have noget at drikke på. Der gik dog ikke lang tid efter hvor hun lukkede det tredje spil ned og lige fået knækket nakken og havde besluttet sig for at holde en lille pause med spillende og bare snakke og hygge.

http://VieLaMort.com

6Game night party - Anthony, Dré Empty Sv: Game night party - Anthony, Dré Tirs Jan 04, 2011 11:43 am

Eli

Eli
Admin

Så blev der ellers spillet, han tog selv sit headset på, og åbnede counter strike, hvor at han fandt de fleste af de andre der inde, også begyndte de ellers at spille. Han strakte sig nogle gange, og åbnede nogle af de chips poser han selv havde haft med, og lod også dem blive delt rundt, det var som om hvis man først gav en pose ud, så når man fik den tilbage var alt det man havde haft i posen totalt væk. Han sukkede opgivende, og efter en del timers spil lukkede han også computeren sammen og rejste sig op for at gå ud på toilettet for at få noget vand i hoved, og drak en smugle mere af øllen som han havde taget med sig. Han kiggede sig selv langsomt ind i spejlet og måtte konstatere at der alligevel var ved at gro nogle skægstubbe ud, og han snart måtte barbere sig igen. Sukker lidt, og går ind i stuen igen og strækker sig, mens han kigger lidt på tv'et hvor der nu er blevet sat en film på. Langsomt listede han over til sofaen og plantede sig der, mens han kiggede ind på skærmen og kunne mærke at øjnene efterhånden var ved at glide i, da han ikke rigtig havde sovet de sidste mange netter, af gode grunde på grund af de mange game nights han pludselig skulle til, fordi han havde tid til det.

https://voresverden.danskforum.net

7Game night party - Anthony, Dré Empty Sv: Game night party - Anthony, Dré Tirs Jan 04, 2011 11:56 am

Ida

Ida

Som altid var Dré lys vågen, hun var en ren klon ved siden af hendes mor, mens hun oven i det også var model, natteravn, og hvad ellers der end kunne komme. Dog havde hun sin fars øjne. Men det var nok også det eneste der kom fra ham, eller nok også stofskiftet men så var der heller ikke mere, da nogle chips kom hende i nærheden tog hun en håndfuld og lagde dem ned på det lille bord hun havde, der gik dog ikke lang tid før end at hun opdagede at Mary som sad ved siden af hende i smug tog fra hendes selv fiskede bunke og skød underlæben frem og skyndte sig at spise dem alle sammen inden hun sænkede hånden ned mod pladen og smilede bredt til hende, da hun selv opdagede at hun var at hun nu ikke længere var uskyldig. Hun sukkede lige så stille og tog fjernbetjeningen og tændte for tv’et så at Curtis satte en film på og smilede bare imens hun satte sig godt til rette, hun humpede sig dog lidt da Anthony satte sig ned i sofaen også, og grinte så af det der blev sagt i filmen og rystede så lidt på hovedet. Hurtigt opdagede hun dog at den ny ankommende dreng som var kommet ind i dette fælles skab som hun havde været inde i så længe, var ved at døse hen, derfor rejste hun sig op og gik hen og tog hans hånd og trak ham med hen til døren, ”Kom så går vi ned og giver dig noget ny energi…” smilede hun og rakte ham hans jakke og sko og tog selv sine sorte støvler på, samt den uldjakke hun havde fået medbragt sig og ventede på at han var færdig. ”Vi kommer om lidt.” Sagde hun til de andre og smilede, inden hun trak Anthony med sig ned og uden for, og tog en dyb indånding af den friske luft.

http://VieLaMort.com

8Game night party - Anthony, Dré Empty Sv: Game night party - Anthony, Dré Tirs Jan 04, 2011 12:12 pm

Eli

Eli
Admin

Han fór sammen da der pludselig var en der hæv i ham, og kiggede på Dré der snakkede om noget med at få noget energi ind i ham "jeg er altså ikke meget for sådan noget.. frankenstin forsøg..." sagde han mat, mens at han grinede lidt selv da de andre grinede. Han gik dog med, og fik trukket jakken hen over hoved, inden han blev hævet med ud på gaden "er du altid så fremme i skoene?" sagde han og smilede stille til hende, mens hænderne blev placeret ned i jakke lommerne da han ikke havde nået at få nogle vanter på. Han kiggede lidt op i natte himmelen hvor sneen stadig langsomt dalede ned fra den. Han sukkede stille, mens at han lukkede sine øjne, og kunne mærke at han nød godt af den kolde luft som prikkede til hans ansigt, og hud. Han rykkede lidt rundt på skuldrene da smerten stadig var der, efter de mange timers computerspil "når hvor tager du mig så hen?" sagde han og vente blikket mod hende, med et stille smil på læberne, og vente langsomt hoved mod hende, og lod de brune øjne betragte hende, mens det sorte hår havde lagt sig over det venstre øje hvilket godt kunne irriterende ham nogen gange, men nu var det jo som det var.

https://voresverden.danskforum.net

9Game night party - Anthony, Dré Empty Sv: Game night party - Anthony, Dré Tirs Jan 04, 2011 12:23 pm

Ida

Ida

Hun rynkede lidt på næsen over det han sagde da de var kommet udenfor og kiggede op på ham med et skævt smil, ”Kan godt lide at der er masser energi i folk, det får en til at tænk; wow… det kalder jeg power, giv mig noget mere af det. Nok derfor jeg selv sådan… er lidt for energisk..” grinte hun og trak igen skuldrende op til ørerne og kiggede stille rundt på gaden og derefter op på gadelygten som lyste ned på den sne der dalede ned fra himmeltoppen. Et stille suk gled ud af hendes læber og fugtede dem endnu engang og trak så på skuldrende, ”Måske et diskotek… eller, en stripbar?” sagde hun drillende og kiggede på ham med et smil, og trak så lidt på skuldrende, ”Nej.. jeg tager dig vidst nok bare hen på en Pub.. også får vi banket noget energi i dig…” smilede hun og tænkte lidt over det, imens hun så nikkede bekræftende over det var det de gjorde. Hun tog fat i hans ærme og trak ham over på den anden side af gaden, hvor de inden længe ville komme frem til et skilt hvor der stod noget med; hjørnets kro, selvom man kun kunne se det halve af det der stod på grund af sneens tykke lag. Hun trak ham med ned i den, der skete ikke så meget, var rimelig roligt, det eneste der var, var at folk snakkede lidt højere, end normalt men ellers ikke, hun gik op til disken og smilede skævt til manden bag den, ”Hey.. kunne vi bede om hvad end du har i ærmet?” spurgte hun så og satte sig ned på en af stolene og kiggede hen på Tony. ”Sit min gris.” Sagde hun drillende og smilede lidt til ham.

http://VieLaMort.com

10Game night party - Anthony, Dré Empty Sv: Game night party - Anthony, Dré Tirs Jan 04, 2011 12:31 pm

Eli

Eli
Admin

Han kiggede tåget på hende, og kunne vel godt følge hende at energiske folk var dejlige at hænge ud sammen med, men fordi han var træt og uoplagt, måtte han sige at lige nu irriterede han hende grænseløst. Men det skulle der vel også være lov til. han sagde ikke så meget mens de gik, og grinede så da hun spurgte om strip-bar og andet underligt krims krams, som han slet ikke interesserede sig for "Jeg ved ikke hvad du tager mig for, men jeg holder ikke så meget af stripning, så kan jeg heller lide at være sammen med en jeg elsker, og putte.. hvis jeg skal være helt ærlig.." han gik langsomt over, og rystede på hoved af hende da hun nærmest hæv ham ind i poppen. Han sukkede stille og kiggede med tunge øjne rundt, og følte sig bare mere træt nu efter at have været ude og kommet ind, end da han havde været oppe i lejligheden, han vente åbenlyst øjne af hende da hun kaldte ham en gris, men satte sig så efter noget tid. Han tog imod et glas og drak langsomt af det, mens han kiggede rundt på de få mennesker som var samlet rundt omkring, mens han selv mere eller mindre havde lyst til at falde hen over bordet og bare sove.

https://voresverden.danskforum.net

11Game night party - Anthony, Dré Empty Sv: Game night party - Anthony, Dré Tirs Jan 04, 2011 12:41 pm

Ida

Ida

Hun smilede til ham da han så endelig satte sig og tog en stor slurk af den drink hun havde fået og kunne allerede mærke påvirkningen, og åbnede munden, ”Du skulle i grunden have set min bror, han er ateist, men han gik til konfirmations forberedelse alligevel. Da han så var kommet op til præsten og han havde spurgt om han ville lade sig indvie i guds ord havde han sagt nej lige op i den gamle mands ansigt…” grinede hun og forsatte så, ”Jeg tror aldrig jeg har hørt min far grine så meget i en kirke og være mere stolt af sin søn.” Hun rystede på hovedet og tog endnu en slurk. ”Hvorfor har du i grunden ikke en kæreste? Eller vent det har du sikkert… eller nej… du sagde lige du ikke havde, eller det gjorde du teknisk set ikke, men det lød sådan..” hun prustede lidt og gjorde sig skilleøjet imens hun kiggede på ham med rynket pande, ”Tag nu en slurk det er godt for trætte hoveder indtil du skal lægge dig til at sove… men du må love mig en ting at når du er på vej til godnat tid henne i lejligheden så sov hele dagen ud okay? De der øjne har det ikke så godt..” smilede hun og tog endnu en slurk og kiggede over til bartenderen der havde hævet brynet over at hun kunne snakke så meget, og så hurtigt, selv lod hun ikke rigtig til at bemærke hvordan ordende kom ud af hendes mund. Hun kiggede tilbage på Anthony og smilede til ham, ”Hvor har du igrunden tænkt dig at søge job henne? Nogle bestemte ønske steder eller hvad?” spurgte hun så videre og lod hånden lege lidt med det lyserøde og lyseblå farvede hår.

http://VieLaMort.com

12Game night party - Anthony, Dré Empty Sv: Game night party - Anthony, Dré Tirs Jan 04, 2011 12:47 pm

Eli

Eli
Admin

Hans hoved var virkelig ved at eksplodere af alt den viden, der pludselig bare sprøjtede ud af hendes mund. Han kneb øjnene lidt sammen og betragtede hende i tavshed, mens han inde i sig selv havde en indre konflikt om hvor vidt han skulle gå, for at få lukket munden på tøsen der bare ikke ville tie stille? Han brummede lidt og kiggede ned i drinken og nippede lidt til den, ikke fordi han synes det gjorde yderligere underværker tværdigmod. Han strakte sig en smugle, da det til sidst blev for meget for ham, han lænede sig forover og plantede et kys på hendes læber, bare for at se om det ikke skulle hjælpe på at hun lukkede munden "Nej jeg har ingen kæreste, vil finde et eller andet god advokatfirma.. ellers ikke noget.. men bare.. ti stille nu.. right? Tak.." han vente sig tilbage til sin drink og kiggede træt ud i luften mens den til sidst blev bællet, og nu havde han det virkelig som om han kunne gå omkuld hvornår end det skulle være.

https://voresverden.danskforum.net

13Game night party - Anthony, Dré Empty Sv: Game night party - Anthony, Dré Tirs Jan 04, 2011 1:00 pm

Ida

Ida

Pludselig mærkede hun hans læber mod sine og spærrede sin øjne op og kiggede hurtigt væk og ned i sin drink imens hun tænkte, sagde ikke mere, men følte heller ikke at der var noget at sige nu. Hun bed sig hårdt i læben og nikkede svagt til det han sagde og fandt så sin pung frem og lagde nogle penge på bordet, og rejste sig stille op. ”Måske vi bare skulle få hjem..” sagde hun så og lagde hænderne ned i sine lommer og sukke lige så stille, imens hun gik hen imod døren, hun havde da os bare været utrolig dum sådan som hun havde været bare at snakke løs og hvad vidste hun. Hun åbnede den stille og gik op af de fire trin ventede lidt på at Tony ville komme op og gik så ned langs gaden i tavshed, og sagde ingenting. Ikke fordi hun fortrød det, men hun havde det så ofte med at skræmme folk væk, men ikke så meget det nej.. det var nok mere at hun ikke vidste hvad hun var til også kysset der bare var kommet så uventet havde hun ikke regnet med. I grunden også utrolig længe siden hun havde haft noget kørende med en, eller prøvet da, men det blev aldrig yderligere til noget. Et stille snøft kom fra hende, om det var pågrund af kulden eller irritation på sig selv kunne hun ikke selv helt bedømme. Hun brummede stille og rystede kort på hovedet imens at hun gik med raske skridt over sneen.

http://VieLaMort.com

14Game night party - Anthony, Dré Empty Sv: Game night party - Anthony, Dré Tirs Jan 04, 2011 9:36 pm

Eli

Eli
Admin

"mmmh.." sagde han stille og strakte sig, han kunne måske se at det havde været forkert at kysse hende, men han var nu ligeglad, han gjorde det som han havde lyst til i bund og grund. Han lukkede øjnene lidt og strakte sig mens at han gik hen til hende og ud af døren. Kulden slå i møde som en omklamrende barn som bare ikke ville give slip, og rev og sled i huden. Han sukkede stille og gabte mens han prøvede at holde sig vågen bare ind til at de kom tilbage ti lejligheden det ville nu alligevel ikke være helt værst. Han fugtede sine læber og kiggede tåget rundt, der var da nu alligevel utrolig stille når det kom til stykket. Han knæk med nakken og kom endelig til lejligheden, han sagde intet til Dré, lige nu ville han bare gerne sove, også kunne han sige undskyld for at han havde kysset hende i morgen. Han hæv sig selv op af trappen efter de var blevet buzzet ind, og gik direkte ind i den seng som han havde fået stille til rådighed, og mærkede at allerede der greb søvnen fat i ham og trak ham med. Det var utroligt så hurtigt han faldt i søvn, aldrig havde det gået så stærkt, han plejede altid at ligge og vende og dreje sig helt vildt. Han brummede lidt, rullede om på den anden side, og lå så helt stille.

https://voresverden.danskforum.net

15Game night party - Anthony, Dré Empty Sv: Game night party - Anthony, Dré Ons Jan 05, 2011 4:12 am

Ida

Ida

Hun sagde intet, hvad skulle hun måske sige?; HEY jeg er lige blevet kysset af en vildt fremmed fyr jeg kun har set to gange, og jeg er måske aseksuel yay?! Hun rystede en smule på hovedet, og kiggede væk, imens de gik, det tog dem dog ikke længe for at nå frem til lejlighedens opgang og komme derop, så snart de var kommet op så det ud til at de andre os var på vej i seng og det endte med at Dré lå alene oppe. Hun fugtede langsomt læberne og gik ud i køkkenet hvor hun satte sig op i den ene vindueskarm og så ud over det sne rige mylder der væltede ned fra himlen, og var bare tavs, hun kunne ikke sove, der var for mange tanker i hendes hoved, at hun til sidst besluttede sig for at tage hjem. Hun samlede sine ting sammen og tog tasken over skulderen og gik ud på gangen hvor hun trak sine sko på sig og overvejede lidt om hun mon ikke nok også lidt havde nydt at han havde kysset hende, men så igen, han havde kun gjort det fordi hun havde snakket så forbandet meget og han havde været så træt… Hun brummede kort og tog sin jakke på endnu engang og var ellers så bare klar til at gå. Hun åbnede lige så stille døren og gik ud på opgangen hvor hun tog en dyb indånding og gik så ned af de mange trapper.

http://VieLaMort.com

16Game night party - Anthony, Dré Empty Sv: Game night party - Anthony, Dré Ons Jan 05, 2011 10:02 am

Eli

Eli
Admin

Der gik en time, måske halvanden hvor at han vågnede. Han sukkede stille og gned sine øjne, han var stadig virkelig træt, og men nu så overtræt at han ikke længere kunne sove videre selvom han prøvede. Langsomt rejste han sig op og kiggede over på uret som viste omkring fem om morgen. Han sukkede irriteret og listede så ud af rummet hvor han havde ligget med tøj på. Langsomt trak han dog trøjen af, og smed den over på den felt seng som var blevet slået op til ham, man måtte vende sig til, at game night ikke betød at man lå særlig godt, og han glædede sig nu til at komme hjem, da han kom ud i køkkenet hvor han ville have noget mælk og drikke da han godt kunne føle han havde fået en smugle for meget at drikke, vente han hoved ned mod entreen og så en skikkelse gå rundt der inde. Han lagde hoved en smugle på skrå og gik så langsomt der ud, men nåede hende dog ikke før hun var gået ud af døren og ned af trapperne, han gik over til gelænderet og sagde med en halv høj stemme "Hjem allerede?" sagde han og ventede på at hun stoppede op, havde nu på fornemmelsen hvorfor hun gik. "du jeg er nu ked af at jeg kyssede dig.. det var en blanding af at jeg godt ville.. og at jeg bare var en smugle irriteret.. men forkert af mig var det alligevel.." han smilede skævt og undskyldende til hende og ventede på at hun ville sige noget, eller bare gå sin vej.

https://voresverden.danskforum.net

17Game night party - Anthony, Dré Empty Sv: Game night party - Anthony, Dré Ons Jan 05, 2011 10:09 am

Ida

Ida

Hun hørte en stemme og standsede brat imens hun kiggede ned og hævede det ene bryn over ordet irriteret, ja det var nok det eneste hun var til for. ”Virkelig fedt når man ikke engang ved om man er til noget som helst…” svarede hun højt nok til at han kunne hører det, og gik stille hen imod døren med sin taske og snøftede kort imens hun ikke vidste hvad hun skulle sige, jo hun havde vidst nydt kysset, men det havde vel ikke nogen ens betydning med at hun var til noget? Der havde jo været mange kærester før hen som havde kysset hende, dog var de aldrig kommet hen til dette intime samleje. Hun tog fat i håndtaget og gik ud af døren hvorefter hun gik ud på gaden, og gad nu egentlig ikke hjem derfor gik hun afsted mod parken hvor hun kunne sætte sig og bare tømme sit hoved. Hun vidste ikke helt om hun havde lyst til at være alene, men hun kunne heller ikke være sammen med for mange lige nu, ikke sådan som hun havde det. Ja hun var nok ked af det, meget endda, men hun kunne ikke få sig selv til at græde noget hun havde haft utrolig svært ved, dog kunne der komme tårer men hun kunne ikke græde for alvor. Hun brummede lettere irriteret over sig selv, og gik hen over gaden efter der var kommet grønt lys.

http://VieLaMort.com

18Game night party - Anthony, Dré Empty Sv: Game night party - Anthony, Dré Ons Jan 05, 2011 10:26 am

Eli

Eli
Admin

Han sukkede irriteret af sig selv, da han hørte døren blive smækket i, en hovedrysten viste sig, mest over sig selv, fordi at han nogen gange valgte at sige tingene lige ud, og som gjorde at mange folk kunne blive stødet eller kede af det over det, trods for at det slet ikke var ment på den måde. Han havde jo haft lyst til at kysse hende, det var slet ikke det, men det var irritationen som havde drevet ham til at gøre det i sidste ende, dette måtte han i det mindste være tro over for sig selv om, at det var det som var sket. Han sukkede opgivende igen og gik så ind for at tage sko, en trøje og jakke på, og gik så ud af døren for at se om han kunne finde hende et eller andet sted, og sige ordenlig undskyld. "kraft idiot.." sagde han stille og mærkede hvordan at sneen landede i hans hår, og smeltede lidt efter lidt, dog kom der flere til end der smeltede og håret var mere hvidt efterhånden end sort. Hans chokolade brune øjne betragtede omgivelserne, men mest af alt, for at se om han dog ikke kunne finde det blå og pinke hår i mængden og finde hende, selvom det ikke så alt for godt ud, når det kom til stykket.

https://voresverden.danskforum.net

19Game night party - Anthony, Dré Empty Sv: Game night party - Anthony, Dré Ons Jan 05, 2011 10:51 am

Ida

Ida

Hun fugtede stille læberne og tog den ene hånd op til kinden og tørrede den ren for sne og rystede stille på hovedet og kom inden længe til indgangen til parken og gik derind imens hun holdte tasken tæt ind til sig, som om det var hendes eneste eje. Hun gik hen til den nærmeste bænk og satte sig ned, og kiggede bare ned i sneen der havde omfavnet hendes våde converse og brummede lige så stille, hvorfor lige hende? Hvorfor skulle hun være så forbandet… ja? Hun havde ikke engang ord for hvad hun følte omkring sig selv, hun rystede stille på hovedet og trak sin taske tættere på sig, og var ellers bare stille imens hendes underlæbe blævrede let, men om det var kulden eller sårbarhed vidste hun ikke. Hun tog en dyb indånding og prøvede at klarer hovedet men kunne ikke, og det provokerede hende. At hun ikke kunne… bare tænke rent… et kort øjeblik, en stille hoved rysten kom til imens hun stønnede lettere opgivende af sig selv, og overvejede lidt at gå videre men så igen gad hun ikke. Hvorfor havde hun ikke sin guitar med, så kunne hun da få følelserne ud igennem snag, i stedet for næsten at have lyst til at banke løs på en træ så knoerne blev hamret til blods.

http://VieLaMort.com

20Game night party - Anthony, Dré Empty Sv: Game night party - Anthony, Dré Ons Jan 05, 2011 11:17 pm

Eli

Eli
Admin

Han gik og gik, og følte i grunden bare slet ikke at han kom nogle vegne? Det var virkelig irriterende, og han ville ikke gå tilbage før at han havde fundet hende, om han så skulle gå hele vejen hjem til hende, og resten af byen rundt, skulle han nok finde hende. Han sukkede lidt, og fjernede nogle af de mange snefnug der var landet i hans hår, og kiggede lidt op, mens at han ventede på at lyskurven ville blive grøn, så han kunne få lov til at gå over. Det synes at tage en evighed, før at han pludselig måtte gå, det grønne lys nærmest skinnede igennem alt det hvide. Han stak hænderne ned i sine jakkelommer, og traskede bare fremad, uden egentlig at vide hvor han var henne. Gad vide hvor hun overhovedet var henne? "Hmm.." brummede han, da han kom til parkens indgang, og lagde så hoved på skrå, måske at han alligevel skulle gå der ind? Det kunne jo være.. langsomt gik han der ind og lod igen de chokolade brune øjne kigge rundt, og dér. Siddende på en bænk ikke så langt væk, langsomt gik han der over, og satte sig ned uden ord. Han betragtede hende lidt, inden at han lagde armene omkring hende, og langsomt trak hende tættere på. Han børstede stille hendes hår rent for sne, selvom at det lidt efter allerede var fyldt med sne igen. "undskyld.." sagde han stille, mens øjnene blev lukket og han bare sad der og og mærkede sneen omfavne ham.

https://voresverden.danskforum.net

21Game night party - Anthony, Dré Empty Sv: Game night party - Anthony, Dré Ons Jan 05, 2011 11:46 pm

Ida

Ida

hun fugtede lige så stille sine læber og snøftede kort igen, og prøvede at lukke sine tanker ude og følte sig bare som en belastning, som en eller anden forhindring for folk der bare gjorde de ikke kunne komme videre. Hun tog en dyb indånding og lukkede sine øjne og kunne mærke hvordan make-upen klistrede sig til huden. Hvorfor gik hun ikke hjem istedet for at sidde her? Hun gik bare hen og blev syg jo. Hun kiggede stille ned på den sne der syntes at vokse omkring hendes fødder. Det gav dog et sæt i hende da der var en der lagde armene omkring hende og havde ikke registreret nogen komme ind i parken. Hun vente langsomt hovedet op i mod vedkommende og så det var Tony der var gået efter hende, hun havde faktisk troet at han ville blive oppe i den lejlighed og sove videre. "det går vel, kan lige så godt vænne mig til det.." sagde hun stille og forsøgte at smile lidt, hvor efter hun lagde hovedet på hans skulder og åndede lige så stille ud på hans hals og fugtede læberne kort og så derefter op på ham, og smilede lidt, "vil du ikk kysse mig... Som hvis du virkeli mente det?" spurgte hun stille og betragtede de dybe brune øjne.

http://VieLaMort.com

22Game night party - Anthony, Dré Empty Sv: Game night party - Anthony, Dré Tors Jan 06, 2011 12:28 am

Eli

Eli
Admin

"du ved godt, at selvom jeg synes du var irriterende, betyder det ikke jeg ikke synes godt om dig vel? jeg er en dreng, og jeg siger det som der går igennem mit hjerne, jeg er forhelvede ikke særlig klog? Er det ikke det i kvinder siger om os, vores hjerne er nok større end jeres, men vi tænker med den mellem benene?" han grinede lidt, og lagde hoved en smugle på skrå, og rynkede brynene da hun lagde hoved mod hans hals og åndede tungt på ham. Han kiggede lidt ned på ham, med stadig hævet bryn over at hun ville have ham til at kysse hende, så han virkelig mente det. "nå ja.." sagde han og trak på skuldrene som om han ville sige, what the hell, hvorfor ikke. Han vente sig lidt om, så hans ansigt var tæt på hendes. Langsomt lod han begge hænder glide op af hendes hals til hendes kæber, som han blidt nussede, langsomt førte hans sit ansigt tættere på, med halvt lukket øjne, ind til at hans læber langsomt ramte hendes. Det startede stille, hvor hans læber langsomt masserede hendes. efter noget tid rykkede han tættere på, og lod den ene hånd glide hen mod nakken og op på baghoved hvor han nussede hendes hovedbund og hår. Kysset blev til sidst ret intenst, dog uden at det skulle føre til mere end bare et kys, også slap han, og kyssede hende kort på munden igen. "bedre?" sagde han med en lav stemme, og kiggede på hende med et lille smil.

https://voresverden.danskforum.net

23Game night party - Anthony, Dré Empty Sv: Game night party - Anthony, Dré Tors Jan 06, 2011 1:12 am

Ida

Ida

hun grinede lige så stille af ham, og nikkede kort til det han sagde og sukkede lige så stille. Hun havde nu ikke regnet med at han ville kysse hende, og mærkede så et lille sug glide igennem hende mave, og gengældte lige så stille kysset, mens læberne lod sig massere i mod hans, og sukkede lige så stille ud af næsen hvor efter hun blev rimelig overrasket over at han kom tættere på og lod lige så stille sine hænder glide hen imod hans jakke og tog fat i dets stof og trykkede sig lige så stille tættere på ham, og mærkede endnu et sug komme til da han gjorde kysset intenst og trak sig selv tilbage efter lidt tid og smilede en smule da han kyssede hende på munden endnu en gang og tog en dyb indåndning hvorefter hun nikkede ganske svagt og kigged stille ned på sine hænder og slap ham så lige så stille og fugtede sine læber lidt efter, de blå øjne fløj op til hans og kyssede ham kort på munden igen, "tak.." smilede hun stille og tænkte lidt. "kom så går vi hjem til mig, så laver jeg noget kaffe eller hvad du ellers kunne tænke dig." sagde hun så og tog sin taske over skulderen og rakte ham hånden.

http://VieLaMort.com

24Game night party - Anthony, Dré Empty Sv: Game night party - Anthony, Dré Tors Jan 06, 2011 1:24 am

Eli

Eli
Admin

Han grinede lidt af hendes tak, og rystede på hoved. "Nå ja.." sagde han stille, og rystede på hoved "lad os komme afsted.." han løftede hende op og smed hende over skulderen "haj hoo haj hoo, hjemad vi må gå.. lalalalalalal HAJ HO!" han grinede lidt og gik ud af parken for at sikre sig at han var der, hvor han troede han var. Men om sandten at bageren ikke var der? Så var han ret sikker på hvor det var hun boede hende, fuldstændig ligeglad med om, hun ville modsige ham, eller bede ham om at sætte sig ned, gik han bare videre med et smil på læben, og fandt det nu meget underholdende når det kom til stykket. Da han dog efter noget tid kom over til første lejlighed bøjede han sig ned og kiggede over navne "Nej der var det ikke.. nææææste.." dette sagde han til samtlige lejligheds opgangen han kom forbi, til han fandt et sted hvor der stod 'Dré Willav Nielsen' "jamen her har vi dit hjem.. så nu kan du komme ned igen." han grinede og lod hende glide ned fra skulderen.

https://voresverden.danskforum.net

25Game night party - Anthony, Dré Empty Sv: Game night party - Anthony, Dré Tors Jan 06, 2011 2:34 am

Ida

Ida

Hun grinede da han så pludselig tog hende over skulderen og hvinede lidt imens hun holdte fast i hans trøje og synes nu ellers det var helt i orden med hende, at han ville bærer hende hele vejen hjem til hende. Hun lagde sig godt til rette på skulderen og legede lidt med hans jakke hvor efter hun klappede ham på ryggen. Da de endelig kom og hun kunne blive sat ned sukkede hun stille over hvordan det var at have jorden under sig igen og nikkede lidt til ham med et smil, og vendte sig om og tog sine nøgler frem. Hun fik den låst og skubbede så hårdt til den, da den havde sat sig fast og fik den så endelig op, hvorefter hun holdte, døren for ham, og smilede skævt og begav sig så op af de tre trapper, som førte hen til hendes lejlighed på højre hånd. Endnu engang tog hun nøglerne frem og fik låst dem ind hun lagde dem på bordet og trak sin taske over hovedet, ”Lukker du lige efter dig?” spurgte hun så og fik sin jakke af, hun regnede med at den lille dværg puddel hun havde lå og sov, eller gjorde, da hun hørte nogle kradsende poter slå imod gulvet og en fin lille mørkebrun plet kom til syne med en krøllet hat, og trøje på som var dens pels. Hun smilede stille til den, da hun tændte for lyset og satte sig ned på hug og lod hånden kører hen over dets bløde krøllede pels, og smilede til den, ”Har du passet på lejligheden for mor… har du det?” roste hun den mens den kom med nogle tilsvarende små bjæf som skulle betyde ja fra dens side af. Dré rejste sig op efter noget tid, og gik ud i køkkenet og fandt noget hundefoder frem og hældte den ned i den lille skål der lå fremme på gulvet, efter at have taget mål af hvor meget hun skulle have, og tog hendes vandskål og fyldte noget nyt i. Hurtigt vaskede hun sine hænder og kiggede hen på Tony, ”Hun hedder Miu… noget specielt du vil have?” spurgte hun med et stille smil da hun selv vidste at hun ville have noget varm kakaoe med skumfidusser i.

http://VieLaMort.com

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 2]

Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum