Vores verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Vores verden

Her kan vi udfolde vores selvopfundende karakterer

Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email



Seneste emner
» I just want to run away - Jac & Adi
Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced EmptySøn Mar 25, 2012 11:48 pm af Ida

» Som Altid - Jay & Lia
Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced EmptySøn Mar 25, 2012 10:39 pm af Ida

» Are you serious? - Adi & Lia
Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced EmptyTors Mar 22, 2012 12:01 pm af Ida

» the meaning of life. - Cali og Skye
Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced EmptyTors Mar 22, 2012 9:23 am af Ida

» Happybirthday Lia og Jayden
Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced EmptyLør Maj 07, 2011 10:17 am af Ida

» Just for fun.. - lia og jayden
Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced EmptyTors Maj 05, 2011 6:12 pm af Ida

» something you should know - Adi og Lia
Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced EmptyTors Maj 05, 2011 5:57 pm af Ida

» As before?
Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced EmptyTors Maj 05, 2011 11:17 am af Eli

» See you again. - Jac, Adi, Davin & Troye
Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced EmptyTirs Maj 03, 2011 12:54 am af Ida


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced

2 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced Empty Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced Fre Feb 25, 2011 8:32 am

Eli

Eli
Admin

Hun bed sig i læben, da røret blev lagt på, og lagde hoved imod den kolde marmor væk. Det hele var så uvirkelig for hende, og hun kunne ikke længere se forskel mellem det rigtige, og det uvirkelige i verden. Hun bed sig i læben og tog en dyb indånding, mens hun prøvede at få styr på tankerne, selvom det føltes umuligt, det var som om at hele hendes hoved bare var tomt, for alt. Der var ingen billeder, ingen tanker, ingen ting overhoved. Hun fumlede lidt med det hele, da hendes mobil begyndte at brumme nede på gulvet, og trak den langsomt op, og skulle kigge en ekstra gang ned på den inden hun med en meget stor bevægelse trykkede på den grønne telefon. "yeeeeah" brummede hun, mens hun tog det op til øret "jeg er ... på... et toilet.." mumlede hun og kiggede lidt rundt, og prøvede og komme op og stå, hvor og skvattede sammen igen, med et grin "jeg er vidst på månen.." sagde hun grinene og trak skoene af, og lukkede øjnene sammen "jeg er træt.." mumlede hun stille og tabte telefonen fordi hun gled ind i drømmende.

https://voresverden.danskforum.net

2Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced Empty Sv: Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced Fre Feb 25, 2011 8:47 am

Ida

Ida

Han brummede lidt imens han ventede på at røget blev taget, og spurgte omkring hvor hun var henne, og måtte rynke brynene lidt til det hun sagde, imens han kørte afsted imod diskoteket, og kom så endelig derhen, en parkeringsplads blev nu rimelig hurtigt fundet, og han steg ud af bilen, hvormed forbindelsen til Ailey var røget da hun ikke længere svarede. Mere eller mindre urolig, og bekymret gik hen imod indgangen og viste sit ID og gik derefter indenfor, og satte kursen direkte mod toilettet, hvor han fik døren op og kiggede ned på en sovende Ailey. Han fugtede læberne lidt, halvt irriteret og vred over hun ikke havde sagt noget, men også fordi hun havde drukket sig fuld når hun havde to liv at skulle beskytte. Han gik hen til hende og fik hende op i sine arme, hvor efter turen gik ud til bilen hvor hun blev sat ind, og derefter var det ellers bare om at komme hjem og få givet kvinden et bad så hun kunne vågne lidt op.

http://VieLaMort.com

3Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced Empty Sv: Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced Fre Feb 25, 2011 12:56 pm

Eli

Eli
Admin

Alt var et fuldstændig black out, da Cedric endelig fandt hende siddende inde på toilettet. Det var først da de kom ud i bilen at hlun vågnede mere eller mindre, hun kiggede lige så stille hen på ham, og fniste lidt, inden hun kiggede ud af vinduet "sikke en flot morgen det er.. alle de flotte lys" mumlede hun og lod fingeren glide hen over ruden som en bølge, hun grinede lidt mere, og kunne slet ikke lade være, trods for at hun havde det som om at hun skulle brække sig hvert øjeblik der gik "Cedric.. jeg skal brække mig.." mumlede hun lidt efter. "stop bilen! STOP BILEN!" skreg hun, og da den endelig var stoppet selvom det var ude på motorvejen hoppede hun ud af bilen, og lå på alle fire mens at hendes mave vente sig en omgang, og alt røg ud af munden. Hun lukkede langsomt øjnene og sank halvt sammen på græsset.

https://voresverden.danskforum.net

4Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced Empty Sv: Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced Fre Feb 25, 2011 1:15 pm

Ida

Ida

Han brummede lidt og fik tændt bilen hvor efter han kørte afsted hjemad. Det var da også bare typisk det her. Han sagde dog ikke noget, og holdte blikket på vejen selvom han var ekstremt træt, og havde nu håbet han kunne have lagt sig til at sove, men det var der ikke så meget at gøre ved, nu var alt det her sket også måtte de jo se om de kunne finde en udvej, da det sådan set var konsekvensen for at blive rådvildet af sine lyster. Han havde ikke hørt hvad det var Ailey sagde om at hun skulle brække sig, og fór lettere sammen da hun begyndte at råbe, og holdte derfor ind til siden så hun kunne komme ud og kaste det op som hun nu skulle kaste op. Han fugtede læberne og ventede lidt, før end han gik ud af bilen og hen til hende, hvor efter han satte sig på hug ved siden af hende, ”Lov mig lige du aldrig gør det her igen..” sagde han så med hentydning til ikke at sige det til ham at hun var gravid og bare lagde alle forpligtelserne over bords når hun havde et barn inden i sig. Han strøg hende stille over håret og tænkte lidt, ”Er du færdig?” spurgte han så, og ventede lidt, hvorefter han tog hende op i sine arme igen og gik hen til bilen og satte hende ind, kørte derefter videre hjem ad mod lejligheden, hvilket ikke tog så længe. Fik bilen parkeret, og gik over på den anden side hvor han tog Ailey op i sine arme endnu en gang, hvormed benene førte dem hen til opgangen, og videre op til lejlighedens dør som han fik dem ind i. ”Så… nu skal du have dig et bad og ind og sove..” mumlede han og gik ud på badeværelset hvor han tog hendes tøj af og derefter tændte han for bruseren til karbadet. Fik taget den noget yngre kæreste op og ned i badet hvor vandet langsomt omsluttede hende. Derefter gik han ud i køkkenet hvor han lavede noget drikkelse til hende som var godt for maven og gik ind med det til hende på en lille bakke.

http://VieLaMort.com

5Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced Empty Sv: Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced Fre Feb 25, 2011 2:00 pm

Eli

Eli
Admin

"skal prøve.." mumlede hun stille, inden hun kastede det sidste hun havde i sig op. Hun tog en dyb indånding, og lukkede langsomt øjnene, mens at hun tænkte over det hele, mens at hoved begyndte at klare en lille smugle mere op. "ja.. jeg er færdig.. tror jeg nok" sagde hun stille og lod sig blive taget op i hans arme igen, faktisk havde hun slet ikke lyst til at blive sat ned, men bare have lov til at putte sig ind til hans brystkasse, og høre på at hans hjerte bankede i brystkassen. Men igen, blev hun sat ned i bilen og de kørte afsted mod lejligheden. Denne gang forholde hun sig langt mere menneskelig end hun havde gjort det meste af turen hjem. Endelig stoppede bilen og hun betragtede Cedric som han gik over på den anden side af bilen og åbnede døren der hvor hun sad, hun lagde armene omkring hans nakke og lod sig blive hejst op i armene igen. Hendes øjne blev langsomt lukket som hun lagde hendes hoved mod hans brystkasse, og ønskede igen, at dette ikke ville ende, og hun kunne få lov til at blive liggende i hans arme for altid, det ville være rart. Bare.. sådan kunne forsvinde inde i ham, og aldrig nogen sinde skulle tænke over de konsekvenser livet fulgte. Hun fugtede langsomt læberne og betragtede ham, som han langsomt fik hende ud af den lille kjole, strømpebukserne og derefter hendes g-strengs trusser inden hun blev placeret i badet. Hendes fingre gled langsomt igennem vandet, og lænede sig frem over da det var nået hendes bryst for at slukke for vandet igen.. men hun kunne ikke nå, hendes hoved ventes langsomt imod ham da han kom ind med noget at drikke, og havde det som om at hun skulle brække sig igen, bare ved tanken om at der skulle noget ned i maven. Hun bed sig lidt i læben og lukkede øjnene "jeg vil bare sove.." mumlede hun stille og lod fingrene glide igennem det halv våde hår.

https://voresverden.danskforum.net

6Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced Empty Sv: Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced Fre Feb 25, 2011 2:19 pm

Ida

Ida

Han fugtede langsomt læberne og betragtede hende lidt hvor efter han slukkede for hanen, ”Det skal du os.. når du har fået dig et bad, så du ikke lugter hele natten igennem.” brummede han, og lod fingrende glide igennem hendes hår, imens han nussede hovedbunden, og satte sig så på toilettets brat i front imod hende og tog bruseren og førte den ned imod hendes hår hvorefter han tændte den og lod vandet risle ned over hendes hovedbund og gøre håret gennemblødt så der kunne komme sæbe i det. Da han var færdig med bruseren tog han den friske shampoo med fersken duft og lod den glide igennem det lange hår, imens han masserede hendes hoved bund. Derefter fik det turen med bruseren og kom ud efter nogle to minutter. Turen gik videre til balsammen, hvor også dette blev masseret godt ind i hendes hovedbund, også skyllet ud igen. ”Tag noget at drikke det hjælper på maven… det der gør i hvertfald.” tilføjede han inden han rejste sig op og tørrede sine hænder og lod hende ligge i lidt tid, hvor efter han gik ind på soveværelset og gjorde sengen klar til at hun kunne ligge i den. Derefter fik han taget sit eget tøj af og fandt et stort håndklæde frem til hende som han kunne få hende tørret med, gik ud på badeværelset igen, og tog hende lige så forsigtigt op af karet og satte hende på wc’brættet og begyndte at tørrer hende grundigt inden han tog hende op i armene og lagde hende ind i sengen og derefter sig selv på den anden side, og trak hende ind i sine arme og begyndte at nusse hende lige så stille.

http://VieLaMort.com

7Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced Empty Sv: Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced Lør Feb 26, 2011 9:27 am

Eli

Eli
Admin

"gider ikke have et bad" mumlede hun irriteret, men lukkede dog øjnene da han lod fingrene glide igennem hendes hår, og lod ham skylle det igennem, så hun ikke ville stinke af bræk og alkohol, selvom hun ikke rigtig havde lyst til at lave noget som helst, og hun var ret sikker på at når hun så endelig lå inde i sengen, så havde hun ikke lyst til at sove. Sådan var det tit med hende, hun var så rastløs at det var helt vildt, hun kunne heller ikke koncenterer sig i skolen længere. Mest fordi at tænkerne var på det barn hun bar rundt i maven, hvad hendes forældre og hvad hendes familie og venner ville sige over, at hun var gravid. Og siden hun ikke gik ind for abort ville hun være nød til at beholde det, hendes liv.. var fuldstændig gået i stykker.. hun ville miste stort set alt det hun drømte om, og især fordi at hun ikke ønskede børn når alt kom til alt. Hun ville heller få lov til at nyde hendes liv, og få lov til at gøre de ting som hun altid havde drømt om, og det ville blive svært hvis man skulle passe på et lille barn. Hun tog en dyb indånding, mens hun ventede på at Cedric ville blive færdig med vaske hendes hår, og lod sig blive taget op af badet, for efter at blive placeret på toilettes bræt. Da hun endelig kom ind i sengen sukkede hun af velbehag, og tog dynen rundt omkring sin nøgne krop. Hun vente sig langsomt mod Cedric og betragtede ham lidt, mens hun tænkte over alt dette.. hvad mon hun skulle gøre.. hun var bestemt ikke parat til dette. Men hun ville heller ikke såre ham, når hun vidste hvor meget han ønskede at få en stor familie, og hvis de skulle have det.. skulle hun i realteten få børn nu.

https://voresverden.danskforum.net

8Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced Empty Sv: Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced Lør Feb 26, 2011 9:48 am

Ida

Ida

Han fugtede læberne og kiggede stille op på loftet og vidste ikke helt hvad han skulle sige, han var glad for hun var gravid, knap så glad for hendes måde at passe på sig selv, og bestemt ikke glad fordi hun havde holdt det skjult for ham. Langsomt lukkede han øjnene og tog en dyb indånding, og tænkte længe over hvad de mon skulle gøre, i realiteten ville Ailey jo ikke ligefrem have børn. Eller jo måske, en dag, om mange år, hvor han var gået hen og fået gråt skæg og blevet gammel, kort sagt ubrugelig. Well han måtte vel et eller andet sted bare leve med at Ailey ikke var lige så gammel som ham, og ikke havde lige de samme ønsker som ham, og måtte vel give sig lidt for det. Han brummede lidt imens han tænkte over muligheden i hans hoved, og lukkede øjnene i, før end han kom på noget at sige, ”Jeg er ikke meget for en Abort.. men hvis der ikke er andre løsninger som… kan hjælpe dig, må det vel være sådan.. ellers må vi jo give det væk.. når det er født..” sagde han, selvom det knuste ham inden i at sige det, men hvad fanden kunne han ellers gøre, hun ofrede noget, så måtte han vel også. Han lagde sig helt ned i sengen og sukkede stille, imens tankerne gled igennem ham. Og allerede idéen om at iværksætte hele projektet omkring at få et barn, var allerede tændt inden i hans hoved, men hvad nytte ville det gøre, at have et barn med en kvinde der i grunden ikke ønskede det som sådan. Vidst nok elskede hun det, men hun ønskede det ikke pågrund af de mange ting hun gerne ville udrette. Han brummede lidt igen og lukkede sine øjne imens han prøvede på at tænke klart, og begyndte derfor at gnide sine øjenlåg en smule mens han virkelig ikke fattede, hvad fanden de skulle gøre for at få det her til at fungere. Hendes forældre ville sikkert slå hende, eller ham ihjel for deres uforsigtighed, eller hendes far i hvert fald. Han havde sikkert heller ikke ligefrem brudt sig særlig meget omkring den alders forskel imellem Ailey og ham, og gad vide hvorfor mon. BING det kunne jo være de fik et barn, sagde stemmen sarkastisk inde i hans hoved.

http://VieLaMort.com

9Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced Empty Sv: Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced Lør Feb 26, 2011 10:55 am

Eli

Eli
Admin

Hun tog en dyb indånding, og følte sig så lille lige pludselig, og følte sig alt i alt.. virkelig egoistisk, fordi at hun ikke ville ofre det for ham, men at han gerne ville lade hende kunne leve den drøm som hun havde. Hun tog en dyb indånding, og smilede skævt til ham "vi skal nok blive gode forældre.." mumlede hun stille, som svar på at hun ikke havde tænkt sig at få abort, eller tænkt sig at give det væk til en anden person. Selvom det var som om at hele verden lige pludselig styrtede sammen, så var smilet stadig på hendes læber. Som hun vente sig rundt og om på den anden side, og kiggede ind i væggen, hun måtte vælge at tage årlov, eller også skulle hun droppe ud af gymnasiet, hun kunne ikke have et barn og stadig gå i skole. Så måtte hun ofre sig, selvom det var svært, hele hendes liv havde hun drømt om at blive advokat, og som helt lille havde hun siddet og leget en der skulle forsvare sine dukker fra en mord retsag. Det var noget som hun havde fortalt alle hendes veninder hun ville blive, og nu.. måtte hun opgive det. Hun lukkede øjnene og mærkede at tårerne var på vej op, men intet kom ud, hun ville ikke have at han skulle se hvor ked af det hun var over at hun var gravid, over at hun skulle tage sådan et valg, for at glæde ham, og gøre sig selv ulykkelig. Men.. nogen gange måtte man vel give sig for den man elskede? Tungen gled langsomt ud af munden og fugtede læberne, mens at hun prøvede at sove, selvom at det ikke gik så godt.

https://voresverden.danskforum.net

10Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced Empty Sv: Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced Lør Feb 26, 2011 11:07 am

Ida

Ida

Han kiggede hen på hende da hun vendte sig om imod ham og sagde de nok skulle blive gode forældre, han betragtede hende imens hun nu stadig lå i retningen af ham, og fugtede læberne lidt, og tog en dyb indånding hvor efter han vendte sig om i front mod hende, så han lå på siden, og de stærke hænder tog fat i hende, og trak hende hen imod sig. Hvor han lagde armene omkring hende, ”Er du sikker på det er det du virkelig vil?” Mumlede han og nussede hende stille imens hans hoved lå ved hendes ryg og hans arme omkring hendes hofter, hvormed de nussede hende lige så stille. Og ørerene blot ventede på et svar fra hendes læber af. Han havde lidt svært ved at tro at hun var glad for den beslutning hun havde taget, da han var lige så sikker på at hun bestemt ikke brød sig om idéen at skulle vente med at blive advokat, men kunne man ikke tage uddannelsen imens man var gravid til en hvis periode eller noget? Han var ikke sikker, han havde aldrig rigtig gået op i det som sådan, og det var der heller ikke ligefrem noget at gøre ved. Men han skulle selv til at ændre sine uddannelses veje, hvis det var det endte helt galt, desuden tog lærer faget en masse af hans tid, og han var ved at blive træt af det. Faktisk havde tanken om at sige op været i hans hoved længe, også starte på et eller andet maler job, eller mekaniker job hvor han bedre kunne bestemme sine tider, og samtidig med at være lidt mere sammen med familie og venner og den slags. Han sukkede stille og lukkede sine øjne imens han nussede hende og prøvede på at finde et eller andet så de begge kunne få noget ud af det, men i den her situation var en af dem nød til at ofre, den ene mere end den anden så at sige.

http://VieLaMort.com

11Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced Empty Sv: Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced Søn Feb 27, 2011 3:47 am

Eli

Eli
Admin

Hun tog en dyb indånding, ville hun virkelig ofre det for ham? Ja.. det ville hun. Et stille smil krydsede sig hen over hendes læber, som hun sukkede over de berøringer han kom med. "Du ond.. du ved godt at de tænder mig de der berøringer, og det gør det bestemt ikke bedre, at jeg er mindre beruset.." mumlede hun stille og en anelse irriteret. Men smilet på læberne var en del mere ægte end det havde været førhen. Langsomt vente hun sig hen imod ham, og bed sig lidt i læben "ja.. jeg er sikker på at det er det jeg gerne vil, jeg finder ud af noget med uddannelsen.." sagde hun stille og lod fingrene glide igennem hans hår, og følte sig pludselig utrolig nøgen. Hvilket, hun også var. Langsomt lod hun sig glide helt ind i hans arme, så hendes krop var i nærkontant med hans. Nogen gange behøvede det heller ikke være det helt vilde som der tænde hende, men bare det at kunne ligge så tæt med en man elskede, og holde af, så meget som hun holde af Cedric, så fandtes der virkelig ikke noget bedre. "jeg elsker dig.." sagde hun lige så stille, velvidenden at hun ikke havde sagt det siden de havde fundet sammen igen. Hun bed sig lidt i læben, og lukkede øjnene, og indåndede hans duft. Hun håbede aldrig nogen sinde at de ville gå fra hinanden igen, hun var ikke sikker på at hun ville være stærk nok til at kunne miste ham. Men hun turer heller ikke sige det, fordi at hun ikke ville have ham til at blive fordi at han var bange for hvad hun ville gøre ved sig selv, hvis at han forsvandt fra hendes liv. Tungen gled langsomt ud af hendes mund, og fugtede undrelæben, og skubbede hurtigt tankerne væk. Nu skulle hun bare være glad, og forholde sig positiv.

https://voresverden.danskforum.net

12Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced Empty Sv: Hvorfor, hvorfor mig? - Ailey og Ced Søn Feb 27, 2011 5:20 am

Ida

Ida

Han smilede stille og holdte hende stadig rundt om hofterne med hans hoved placeret på midten af hendes ryg, og sukkede stille imens han bare nød at være sammen med hende, at deres kroppe var næsten i et. Hud mod hud, ånde mod ånde. Han nussede hende forsat og nikkede så til det hun sagde omkring uddannelsen og tog en dyb indånding så maven pustede sig op. Selvom der ikke ligefrem skete det store ed den veltrænede mave som han havde. Stille lukkede han sine øjne og løsnede sit greb lidt da hun vendte sig om i hans arme så hans ansigt nu lå imod hendes mave. Han smilede svagt da hendes hånd gled igennem det tykke hår han havde, mens de mange tanker omkring dette ville ende med at blive. Han sukkede stille og lod de mange tanker drive bort som havde de aldrig været i hans sind, og lod den tomme tavshed drive ind i hans åbne hulrum. Derefter kiggede han op på den kvinde han havde i armene og smilede skævt til hende imens han nussede hende, ”Jeg elsker os dig..” Sagde han og kyssede hendes mave lige over navlen, hvormed han puttede sig ind til hende. Han håbede nu ikke der skete det helt store under denne graviditet, at hun ikke gik hen og blev alvorlig syg og den slags. Men man vidste jo aldrig, det kunne os være de var så uheldige at få en masse skænderier omkring dette. Han brummede lidt og lod det være og glemte alt andet end hende.

http://VieLaMort.com

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum