Vores verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Vores verden

Her kan vi udfolde vores selvopfundende karakterer

Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email



Seneste emner
» I just want to run away - Jac & Adi
So we meet again? - Heath og Black EmptySøn Mar 25, 2012 11:48 pm af Ida

» Som Altid - Jay & Lia
So we meet again? - Heath og Black EmptySøn Mar 25, 2012 10:39 pm af Ida

» Are you serious? - Adi & Lia
So we meet again? - Heath og Black EmptyTors Mar 22, 2012 12:01 pm af Ida

» the meaning of life. - Cali og Skye
So we meet again? - Heath og Black EmptyTors Mar 22, 2012 9:23 am af Ida

» Happybirthday Lia og Jayden
So we meet again? - Heath og Black EmptyLør Maj 07, 2011 10:17 am af Ida

» Just for fun.. - lia og jayden
So we meet again? - Heath og Black EmptyTors Maj 05, 2011 6:12 pm af Ida

» something you should know - Adi og Lia
So we meet again? - Heath og Black EmptyTors Maj 05, 2011 5:57 pm af Ida

» As before?
So we meet again? - Heath og Black EmptyTors Maj 05, 2011 11:17 am af Eli

» See you again. - Jac, Adi, Davin & Troye
So we meet again? - Heath og Black EmptyTirs Maj 03, 2011 12:54 am af Ida


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

So we meet again? - Heath og Black

2 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1So we meet again? - Heath og Black Empty So we meet again? - Heath og Black Fre Feb 25, 2011 8:21 am

Eli

Eli
Admin

Han grinede lidt af en af hans venner, og greb chipsposen ud af hans hånd, mens at han ventede på at det fjerde medlem skulle ankomme. Han brummede lidt, og gik ud i køkkenet og fandt noget at drikke frem, og kom så tilbage, og smækkede sig atter ned i sofaen. Det var nu nogle dage siden efter at han havde været på diskoteket, hvor hele slænget havde været tilstede. Det havde nu været meget rart at se dem alle sammen, men det havde bare sket så meget, at man i grunden ikke rigtig kunne huske det gode der skete, men mest alt det dårlige. Som Troye der slå Natalie ud, og derefter endte Kelly med at blive stukket ned, hvad var det i grunden for en verden vi levede i, når alt kom til alt? Han lukkede øjnene, og smilede skævt til det som der blev sagt i baggrunden og åbnede så det ene øje da han hørte en ny, og dog velkendt stemme. Det ene øje blev langsomt hævet og grinede så "jamen, så mødes vores veje igen.." sagde han og rejste sig op for at give sin hånd til den nyankommende "rolig, min bror er der hjemme med alt hans alkohol.." drillede han, og nikkede en smugle.

https://voresverden.danskforum.net

2So we meet again? - Heath og Black Empty Sv: So we meet again? - Heath og Black Fre Feb 25, 2011 8:41 am

Ida

Ida

Han fugtede læberne imens han var på vej hen imod en af hans venners lejligheder som han var blevet inviteret til, til noget venne hygge kunne man vel sige. Han knækkede kort nakken, og kiggede lidt rundt omkring sig sådan som han gik afsted, og krydsede så vejen. Der gik ikke længe før end han var ved opgangen og ringede på, og derefter traskede op af de mange trapper til vennens lejlighed. Da han endelig var kommet inden for, og kunne få jakken af og nyde varmen omkring sig, var der self også lige de to drenge der skulle have et kram, ”Hey.” grinede han og kløede sig lidt i håret, hvor efter han gik ind i stuen og så en lettere velkendt skikkelse og smilede skævt til ham, og tog imod hånden, ”Det gør vi vidst…” og gav den overstående dreng et fast håndtryk, og tænkte lidt over det der med hans bror, og grinede så af ham, ”Et held for mig da.” grinede han så nikkede selv lidt hvor efter han slap hans hånd, ”Men jeg nåede jo aldrig rigtig at få fat i dit navn, jeg hedder for resten Heath.” Præsenterede han sig selv, og nikkede lidt til det som den omkring 18-19 årige dreng sagde.

http://VieLaMort.com

3So we meet again? - Heath og Black Empty Sv: So we meet again? - Heath og Black Fre Feb 25, 2011 10:04 am

Eli

Eli
Admin

"de vidst.." sagde han i et drillende toneleje, da han vidste hvor meget hans venner hadet når han rettede deres grammatiske fejl, især fordi at han tit havde lige så mange. Men han havde altid været den kloge i familien, og den som havde gået mest op i skole, han var også igang med uddannelse som forsker. Måske, var han bare født til en pain in the ass? Af en eller anden grund så gjorde det ham ikke så meget, om hvad andre syndes om ham, hvis de ville være sammen med ham, fordi at han havde de fejl han nu havde, var det så ikke godt nok? Han smilede skævt over det næste han sagde "jo.. det er vidst et held for os alle sammen at Davin valgte at plante sin mås der hjemme og faktisk lave noget fornuftigt, som at lave lektier.." grinede han og forplantede sin røv ned i sofaen igen, og lod langsomt tungen glide hen over hans underlæbe "Black.." sagde han med et smil, inden at han kiggede på de andre "Nå.. skal vi se film eller?" sagde han og tog en slurk af sin øl, og ventede på hvad de andre istemte det nu skulle lave.

https://voresverden.danskforum.net

4So we meet again? - Heath og Black Empty Sv: So we meet again? - Heath og Black Fre Feb 25, 2011 10:15 am

Ida

Ida

”Huh?..” kom det fra ham i et spørgende tonefald da han ikke helt forstod meningen men lod det ligge, som så meget andet og nikkede lidt, imens han kiggede lidt rundt og overvejede lidt hvilken form for film de andre havde tænkt sig de skulle se. I grunden var rimelig ligeglad, han elskede alle mulige former for film, gode som dårlige, de var sq alle sammen et pragteksemplar for hans vedkommende. Han tog en dyb indånding og sukkede lidt. Hvorefter han kiggede hen på Black og grinede lidt af det han sagde, ”Eller os har han tændt for fjernsynet?” sagde han og trak lidt på skuldrende til det, han gik ikke rigtig op i det, han var sådan set færdig med sin uddannelse, lige nu lå han bare mere eller mindre på en skillevej, hvor han ikke helt anede om det han lavede nu var noget han ville forsætte med. Han kunne godt tænke sig at være film producer, også på den anden side, så var det ikke rigtig noget der sagde ham så meget igen. Han brummede lidt over sine tanker, og kiggede hen på sine venner der fandt nogle film frem efter at havde istemt i at det var nu det skulle ske. Heath satte sig godt tilrette og knækkede kort nakken hvorefter hans blik betragtede det sceneværk der gik i gang i filmen.

http://VieLaMort.com

5So we meet again? - Heath og Black Empty Sv: So we meet again? - Heath og Black Søn Feb 27, 2011 4:15 am

Eli

Eli
Admin

"lige meget.." grinede Black, da han så det store spørgsmålstegn i Heaths ansigt, over det han havde rettet ham i, og gad ikke rigtig forklare det. Han havde en meget underlig tanke gang, og sådan var det jo. Han trak lidt efter på skuldrene omkring det med at Davin sikkert havde tændt for fjernsynet "ja det ville ligne ham" sagde Black med et smil på læben, og var nu ret ligeglad, hans bror var som han var, og Black og Davin havde altid haft et ret godt forhold til hinanden. Man kunne sige at Jac nok var det sorte får i familien.
Efter noget tid hvor filmen var færdig, betragtede han de to venner som der var gået hen og faldet i søvn. En lille hovedrysten fandt sted, inden at han kiggede over på heath, som så ud til at være lige så lysvågen som han selv "nå... hvad går du så ellers og laver?" spurgte han, egentlig mest bare for at få en samtale igang. Han havde aldrig været den bedste til at virke særlig interesseret i andres liv, eller jo nogen gange kunne han godt finde ud af det, men det kom meget an på hvordan hans humør var. Han sukkede stille og fugtede sine læber, mens at han kiggede hen på tv'et, måske at man skulle vække de andre, og sætte en ny film på, eller bare gå hjem?

https://voresverden.danskforum.net

6So we meet again? - Heath og Black Empty Sv: So we meet again? - Heath og Black Søn Feb 27, 2011 7:37 am

Ida

Ida

Han fugtede læberne, og smilede skævt af ham, og kiggede derefter hen imod skærmen da filmen begyndte og tog sin øl op til munden og tog nogle slurker af den hvor efter han satte den ned på bordet igen, og lagde sig behageligt tilbage i sofaen, og lod tæppet glide op for filmens begyndelse, i grunden var den meget spændende. Utrolig meget klimaks, og drama der skete i den, lidt for mange lange sex scener kunne man vel sige, men nu ikke fordi der var så meget at ændre i dette da nutidens film, simpelthen havde de her lange sexscener for at lokke unge liderlige mennesker til sig, så det gav lidt mere for pengene.
Han kiggede hen imod de andre, der så ud til at være faldet i søvn under filmens slutning, og smilede lidt af dem, da han fandt det rimelig typisk men gad ikke kommenterer det, og kiggede hen på Black da han spurgte indtil hvad han gik og lavede, ”Når.. jeg forlod min kæreste her for en uge eller to.. og sådan i gang med at sætte min lejlighed i gang og den slags… Ellers så er jeg mekaniker.” sagde han med et smil, og tænkte lidt, ”Hvad med dig?” Spurgte han så, og kløede sig lidt på den ene side af kæben, hvor en fin kant skæg omkredsede hans mund længere henne. I grunden var han utrolig glad for skægget, og havde heller aldrig tænkt sig at barberer det af medminder der kom en ekstremt god grund til det. Han fugtede læberne lidt, og betragtede den yngre drengs karakteriske træk. Det var nu lidt underligt i grunden at være single igen, efter at have været sammen med en i tre år. Han folede sine hænder lidt og lod derefter sine egne mat brune øjne, med grønne prikker i, betragte dem som var de yderst fascinerende, men i grunden sagde de ham ingen ting.

http://VieLaMort.com

7So we meet again? - Heath og Black Empty Sv: So we meet again? - Heath og Black Søn Feb 27, 2011 8:15 am

Eli

Eli
Admin

Han hævede det ene bryn over alle de informationer som han lige pludselig fik, og grinede lidt. "wow, man spørger om et simpel spørgsmål, og får en hel persons liv at vide, eller næsten dag.." grinede han drillende, og tog det sidste af sin øl, og bællede det. "Hmm, men hvorfor slå du så op med din kæreste?" spurgte han nysgerrigt, og ville gerne have en samtale igang, da det var for kedeligt bare at skride, eller lægge sig til at sove, som de andre venner havde gjort. Han kiggede dog over på dem, med et hævet bryn, da den ene begyndt at snorke, og den anden puttede sig ind til den anden. "det lige før at man skulle tage et billed af dem, og lægge det på facebook, de ville dø af skam, da de begge er store homofober.." grinede han og rystede lidt på hoved, man kunne dog ikke rigtig kalde dem homofober, da de godt kunne lide Black, og det var vidst ingen hemmelighed, at han var til begge køn. Selv hans bror mente at Black var mere homoseksuel end at han var biseksuel, bare fordi at man ikke gik så meget op i det med at have kærester? Faktisk sagde det ham ikke så meget, lige som det ikke sagde ham det store at have sex.. måske skulle han bare kalde sig selv aseseksuel, når alt kom til alt. "jeg studere lige i øjeblikket til at blive forsker på universitet.. vil gerne have en doktor grad i fysik" sagde han, og trak en smugle på skuldrene, med et stille smil på læberne, da øjnene igen blev vent mod Heath, mest af alt, fordi at han godt kunne lide at have øjenkontakt med de folk som han snakkede med.

https://voresverden.danskforum.net

8So we meet again? - Heath og Black Empty Sv: So we meet again? - Heath og Black Søn Feb 27, 2011 9:20 am

Ida

Ida

Han grinede lidt, ”Nah du spurgte om hvad jeg går og laver, og hver ting har en begrundelses baggrund.” Sagde han så og tænkte lidt over det, imens han lod den ene hånd glide op i hans hår og trak det væk fra hans øjne så det ikke generede ham så meget, hvor efter han kiggede hen på Black da han spurgte indtil hans kæreste og smilede lidt og trak lidt på skuldrende, ”Vi havde til sidst ikke følelser for hinanden, vi har været sammen i noget med to-tre år vil jeg tro, og her på det sidste har kærligheden bare slippet mere og mere op, og hun var vidst ved at falde for en anden.” sagde han med et smil, det gjorde ham nu ikke så meget, så længe de begge var glade for beslutningen om at gå fra hinanden så var han i grunden meget glad for det. Han kiggede hen imod de andre der nu begyndte at snorke, og grinede let og lavmældt af dem, mere som et, ’Heh’ med den ene mundvige trukket op til et smil så der kom en form for smilehul en halvcentimeter fra. ”Ja det er lige før..” sagde han så, og anerkendte at de næsten burde gøre det, men gjorde det ikke, og kiggede derefter lidt ned i gulvet og betragtede det lidt imens han overvejede om turen skulle gå hjem ad, eller om han skulle sove her eller noget. Kiggede derefter hen på Black og nikkede lidt til det han sagde, ”Interessant.. så må du da være en af de mange kloge hoveder i den her verden..” drillede han lidt og smilede skævt, mens øjnene blev en smule smallere. Men sådan gjorde de når han smilede. Måden de blev smallere på var dog ikke ond mere en anden form for at få nogle smilehuller under øjnene frem også, eller bedre sagt nogle rynker.

http://VieLaMort.com

9So we meet again? - Heath og Black Empty Sv: So we meet again? - Heath og Black Tirs Mar 29, 2011 6:47 am

Eli

Eli
Admin

"Shit happens.. og nogen gange skal man bare videre.. Må dog sige jeg misunder dig, overhoved at kunne tage den frihed, at gå fra en, fordi at følelserne ikke længer rækker til at kunne forsætte et forhold. Jeg kan ikke en gang få et forhold.. Men sådan er det vel, når man ikke tænder på noget, og egentlig er stemplet som et misfoster af sine to brødre, der har det med at kneppe som kaniner.." han brummede lettere irriteret over at det altid var sådan, altid ham som der var den underlige, fordi at han ikke gad at have sex? Fordi at han ikke gad at have en kæreste rendende i hans liv, fordi at han kunne så meget bedre uden? Ja, måske havde han ikke lige så store lyster som alle andre, og ja måske var han underlig, fordi at han ikke ville have et forhold. Men det gjorde ham fucking ikke til et misfoster, og det var ikke særlig sjovt at blive mindet om det hele tiden. En dyb indånding blev langsomt draget ned i hans lunger. "Vil du have en ny øl?" spurgte han pludseligt, og nikkede stille til det som han sagde, med kloge hoveder "er jeg vel.. men lige nu er jeg også lidt i et dilemma, jeg overvejer at blive doktor, eller at blive forsker den er lidt sværd for mig.. men det er det eneste jeg sådan set kan finde ud af. Altså at være klog" afsluttede han, inden han gik ud i køkkenet for at få fat i en ny øl, til sig selv i hvert fald. Nu havde Heath jo ikke en gang fået chancen til at sige om han ville have en. Endnu et suk gled igennem hans læber, mens at han tænkte lidt over, hvordan ville det være.. at være en som dem? En som der faktisk kunne have et normalt liv, og ikke hele tiden tænkte på sin karriere? På det punkt, mindede Ailey og Black faktisk meget om hinanden, begge ville de hellere have job, end at de ville have familie livet på plads. Men til forskel for Black, kunne Ailey finde ud af, at have et normalt sex liv, og et liv sammen med en person. Måske var han i grunden et misfoster? Og når man nu var igang, var han så straight, homoseksuel, eller biseksuel? Det var fandeme da hellere ikke til at finde ud af! Langsomt gik han tilbage til stuen, hvor de to drenge lå op af hinanden og sov, i den ene af sofaerne. Black dumpede lige så stille ned i den som han og Heath havde siddet i. "vi kunne også sætte en ny film på? Jeg har ikke så meget lyst til at tage hjem endnu."

https://voresverden.danskforum.net

10So we meet again? - Heath og Black Empty Sv: So we meet again? - Heath og Black Tirs Mar 29, 2011 10:28 am

Ida

Ida

”Ja sådan er det vidst..” han trak på skuldrende med et stille smil, dog forsvandt smilet mere eller mindre da han sagde at han havde det som om at han var et misfoster. ”Du kan da umuligt være et misfoster… bare fordi du ikke ved hvad du er til, sex er jo ikke alting, dog kan første gang gøre en sindssyg afhængig af det, også igen… man må lærer at leve uden.” sagde han og smilede lige så stille, og kiggede hen imod ham imens tankerne cirkulerede lidt omkring det han havde sagt, underligt, tænkte han ved sig selv, han mente at alle mennesker tændte på noget, muligvis var det bare uanet. ”Nogen sinde været i seng med nogen da?” spurgte han så og lagde hovedet lidt på skrå hvorefter han rystede lidt på hovedet af sine tanker, og sukkede dybt imens han ventede på svar fra Black af, og fugtede læberne lige så stille, han kiggede en smule rundt, og skulle så lige til at svarer til det han spurgte om men nåede det ikke før end han var væk. Så kan det vel også være lige meget… tænkte han lidt for sig selv og rystede kort på hovedet og kiggede derefter hen imod de sovende gutter der lå i sengen og rynkede panden en smule, over den måde de lå op af hinanden på, ind i mellem forstod han virkelig ikke heteroseksuelle mennesker, mest fordi at når de så gik hen og havde gruppe sex, eller sex med en anden mand eller kvinde, så viste det sig ofte at de faktisk tændte på det, og derfor mente han det var dumt at fast lægge at man ikke var til sit eget køn. Men sådan var det vel, hvis der var homo så var der hetero mennesker, og bi, og panseksuelle, og han kunne vel blive ved med at remse alverdens navne op for forskellige seksualiter. Men sådan var det vel. Han kiggede hen på Black da han kom ind igen, og smilede skævt til det han sagde, ”Sure.. nogle bestemte ønsker?” kom det så fra ham og ventede på at han havde svaret, og ville nu gerne vide hvilke former for film han kunne lide.

http://VieLaMort.com

11So we meet again? - Heath og Black Empty Sv: So we meet again? - Heath og Black Tors Mar 31, 2011 12:59 am

Eli

Eli
Admin

"lol, om jeg har været i seng med nogen?.. Lad mig sige det sådan, jeg tror jeg har været i seng med flere på kortere tid, end black og jac har.. men ikke sig det til dem, de freaker bare ud over at deres bror er lige som dem.. men ja, jeg har været i seng med nogen, flere endda, nogen flere gange, andre kun en gang. Har aldrig sagt mig noget, og piger der vil være kærester med mig, alle sammen.. jeg kan ikke tage dem, samme med drenge, har efterhånden prøvet alt.. just dosn't work." han satte langsomt øllen foran munden og drak lidt af den "hmm, har altid godt kunne lide disney? Måske de har en disney film eller noget" han fik sat øllen ned på bordskåneren og gik hen for at rode filmene igennem, for at se om der ikke skulle være noget held. Hans blik gled igen over mod deres fælles venner, og rystede lidt på hoved af det "skal vi vække dem? Eller ville det være for synd" grinede han, og bed sig i læben, inden at han trak skatteplanten op. "Noget du har lyst til at se?" brummede Black, og viftede lidt med dvd'en fra side til side, for at se om det fangede nogen opmærksomhed, ellers måtte han jo bare lede videre.. man kunne jo også altid se the mumie, den skulle siges at være ret god. Han selv havde aldrig nogen sinde set den før.

https://voresverden.danskforum.net

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum