Vores verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Vores verden

Her kan vi udfolde vores selvopfundende karakterer

Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email



Seneste emner
» I just want to run away - Jac & Adi
Artist - Sasha, Neil EmptySøn Mar 25, 2012 11:48 pm af Ida

» Som Altid - Jay & Lia
Artist - Sasha, Neil EmptySøn Mar 25, 2012 10:39 pm af Ida

» Are you serious? - Adi & Lia
Artist - Sasha, Neil EmptyTors Mar 22, 2012 12:01 pm af Ida

» the meaning of life. - Cali og Skye
Artist - Sasha, Neil EmptyTors Mar 22, 2012 9:23 am af Ida

» Happybirthday Lia og Jayden
Artist - Sasha, Neil EmptyLør Maj 07, 2011 10:17 am af Ida

» Just for fun.. - lia og jayden
Artist - Sasha, Neil EmptyTors Maj 05, 2011 6:12 pm af Ida

» something you should know - Adi og Lia
Artist - Sasha, Neil EmptyTors Maj 05, 2011 5:57 pm af Ida

» As before?
Artist - Sasha, Neil EmptyTors Maj 05, 2011 11:17 am af Eli

» See you again. - Jac, Adi, Davin & Troye
Artist - Sasha, Neil EmptyTirs Maj 03, 2011 12:54 am af Ida


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Artist - Sasha, Neil

2 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Artist - Sasha, Neil Empty Artist - Sasha, Neil Lør Jan 22, 2011 12:15 pm

Ida

Ida

En høj dreng på omkring de 179 cm, gik afsted igennem torvet på vej mod den lejligheds bygning som indeholdte nogle 5 etager. Han skulle derind, kunst lektioner som hans mor kaldte det, hans lærer plads, og vej igennem livet. Hun var ved at blive træt af at han sad og tegnede derhjemme, og ikke kom ud og fik inspiration, men det gjorde han også, på sin egen måde kunne man sige. Han fugtede langsomt læben, og lod tænderne gumle forsigtigt på det snakebite han havde i den ene side af læben imens han bevægede sig ned af gaden og kom inden længe til den dør han skulle op af. Et stille suk gled hen over hans læber mens den spinkle hånd med nogle tydelige blodårer trådte frem efter megen slid og slæb på det ene til det andet, lod pegefingeren glide hen over listen af beboere og fandt så etagen og ejeren af den og trykkede tre gange, hvor efter han ventede. Han kunne ikke helt huske hvor når timen ville starte men klokken var halv fire, så mon ikke det først var klokken fire den i realiteten ville begynde. Han ventede lidt og kiggede rundt omkring sig og op på himlen som vidste en mat blå farve og nogle af solens triste stråler på vej mod sin bortgang. Så kom der en stemme i røret og spurgte hvem det var, ”Neil, jeg skulle til nogle Kunst lektioner…” svarede han hurtigt og ventede på at der blev åbnet, han gik indenfor og videre op til etagen hvor han bankede på og blev lukket ind. Et kort smil gled hen over hans læber, ”Hyggeligt at møde dig Jens… Jeg har selv taget nogle blyanter med… ” sagde han så og tog sin jakke og sko af så det ikke ville svine, og gik ind i rummet hvor han blev henvist til som de skulle udøve kunst i åbenbart.

http://VieLaMort.com

2Artist - Sasha, Neil Empty Sv: Artist - Sasha, Neil Lør Jan 22, 2011 12:50 pm

Eli

Eli
Admin

Sascha mumlede lige så stille da hun samlede sine papirer op, efter en eller anden idiot havde ramlet ind i hende, så hun ikke havde kunne holde balancen, det værste var hun var i førvejen forsent på den. Hun fik samlet det sidste sammen, og trak sin skulder taske længere op og gik så hurtigt afsted, for at håbe på at hun ville nå det inden at deres lære var gået igang, flot Sasha, virkelig kommer forsent på første dag, det er da også bare typisk dig.. Hendes ben blev hurtigt ført hen over tovet, mens at hun kiggede sig for så hun ikke ville løbe ind i flere folk. Hun var omkring 1.72, hvilket hun selv så som relativt høj, men trods det var der stadig rigtig mange som var meget højere end hende, og det irriterende hende utrolig meget, mere end man faktisk skulle gå hen og tro. Hun hæv en smugle efter vejret, mens hun måtte huske sig selv på, at hun snart skulle stoppe med de smøger og begynde at være mere nede i fitnesscenteret, hendes mor havde jo egentlig betalt for det, hun kunne jo lige så godt bruge det. Endelig kom hun til det sted som var blevet hende anvist, og hun fandt Jens Jacobsens etage, og trykkede på opkalderen, hurtigt blev en stemme angivet "Ja kan jeg hjælpe dig med nået?" Sascha bed sig i læben, og følte sig allerede som lærernes torn i øjet "Ja undskyld jeg kommer forsent, men jeg skulle til kunst undervisning, Sascha, Sascha Queen.." hun ventede en lille stund inden at døren sagde den summene lyd efter fuldt af et klik. Hurtigt skubbede hun den op, og løb op af trapperne og bankede på døren som blev åbnet. Hun smilede undskyldende og stillede skoende og hængte jakken op, inden tasken blev bragt ind i det rum, hvor der sad fem andre mennesker "jeg undskylder fordi jeg kommer forsent" sagde hun forlegen og gik langsomt hen til en høj dreng på omkring hendes alder og satte sig ved siden af ham, lagde sine ting på bordet og vente meget hurtigt sin opmærksomhed på læreren da der ikke rigtig var tid til at præsentere sig. Egentlig var hun jo slet ikke kommet her for at få venner, men for at lærer noget.. så hvorfor i grunden præsentere sig?

https://voresverden.danskforum.net

3Artist - Sasha, Neil Empty Sv: Artist - Sasha, Neil Lør Jan 22, 2011 1:23 pm

Ida

Ida

Han fugtede sine læber og trommede lidt med hænderne imod bordet, og kiggede hen på Jens som skulle til at begynde med at snakke da der kom en afbrydelse og døren ringede, Neil sagde ingen ting og kiggede lidt ned i bordet imens hans blik gled videre ud af vinduet og betragtede lidt den lysegrå himmel der så ud til at adsprede sig mere og mere hen over verdenen til der ikke længere ville kunne være bare en rest tilbage af hul, som ville kunne få solens stråler til at trænge igennem, og opløse de mange skygger mere og mere. Langsomt kiggede han hen imod læreren som kom ind igen denne gang med en pige med rødt hår, han sagde dog ikke noget, ventede bare på at undervisningen skulle begynde og fik så at vide de alle sammen skulle præsentere sig selv til mulige gruppe arbejde. De grå øjne der syntes at lysne forneden med en kraftig regnbuehinde i mørkegrå og krystalblå streger i, mens det øverste af irissen var nærmest sort, kiggede hen imod hver elev der præsenterede sig selv, han var stum, stille, og urokkelig til det kom til hans tur, ”Neil Kofoed.” svarede han neutralt, og kiggede op på læreren der begyndte at snakke igen, og sagde de i første omgang skulle tegne en tegning der perspektiverede til de følelser de havde inden i sig. Han tænkte lidt over opgaven, og kiggede ud på himlen imens tankerne kredsede rundt i hans hoved, hvordan havde han det..? Han anede det ikke, det var et svært spørgsmål, han forholdte sig gerne neutral, men han var for det meste glad, eller det syntes han selv i hvert fald. Langsomt kiggede han ned på papiret og hvor han begyndte at tegne nogle øjne, ikke midt mere ude i siden. Øjnene var udspekuleret og det samme gik det sjove ansigt hen og blev, det var en form for comic tegning kunne man sige. Resten af det han tegnede vidste forskellige humører; glade som sure ansigter.

http://VieLaMort.com

4Artist - Sasha, Neil Empty Sv: Artist - Sasha, Neil Søn Jan 23, 2011 1:41 am

Eli

Eli
Admin

Hun fik lagt sin penalhus og andet grej op på bordet, og nikkede lidt til det han sagde, at de skulle præsentere sig, det kunne de vel godt. Hun fugtede langsomt sine læber, og smilede skævt til de mange mennesker som sagde hvad de hed, da det endelig kom til hende "Sascha Queen.." sagde hun med en halv høj stemme, så alle kunne høre det. Hun havde altid fundet sit efternavn meget irriterende, fordi at folk kunne finde på at gøre grin med det, det var jo noget for sig selv, men hendes far havde kommet fra England, hvor hun dog savnede ham. Hun tog en dyb indånding, det var da også typisk at hun skulle have efternavnet efter sin far, så hun skulle mindes omkring ham, og få den klump i halsen som om man bare ikke kunne få noget tale frem, og man bare havde lyst til at græde. Men ingen af delene var sket siden at hendes far var død i en bilulykke da hun var 10 år gammel, siden da blev hendes mor alkoholiker da hun ikke kunne komme sig over tabet af sin elskede, og hun blev flyttet fra plejefamilie til plejefamilie, ind til at moderen lige pludselig bestemte sig at nu skulle hun da have hende tilbage igen. Hun sukkede stille og fugtede sine læber, mens hun tænkte lidt over det hele, det var da også typisk sådan noget, altid tænkte andre mennesker ikke på andet end sig selv. Hun fandt sin blok frem da de havde fået opgaven tildelt og begyndte at tegne en pige som der stod kiggede ind i et spejl, med et meget neutralt blik, og kiggede ind på en pige der smilede tilbage. Fingrene på den ene hånd lagde sig på spejlet, mens at inde i spejlet var der meget lyst mens rundt omkring pigen var der meget mørkt. Hun havde altid været meget bedre til at tegne i hånden end når det kom til at tegne på computeren, men alt skulle man jo øve sig i.

https://voresverden.danskforum.net

5Artist - Sasha, Neil Empty Sv: Artist - Sasha, Neil Søn Jan 23, 2011 4:25 am

Ida

Ida

Han fugtede langsomt læberne og blev til sidst færdig med den komiske tegning, som ikke rigtig havde taget ham mere end et kvarter og blev der efter færdig. De grå øjne kiggede hen imod hans siddemands tegning, Sascha som hun hed, og fugtede langsomt læberne og hævede det ene bryn til det der gik hans øjne i møde, han kommenterede dog ikke, den var flot, kreativ, dyster, men på samme tid meget strålende. Han kiggede hen på læreren som nu bad os om at fortælle omkring billedet hvorfor vi lige netop tegnede det her, og det var i grunden et godt spørgsmål hvorfor, havde han tegnede de mange ansigter, forskellige udtryk. Han fugtede læberne imens han kiggede på sin tegning og ventede på de andre var færdige, og lod dem tage sin tid, imens han grå øjne blinkede et par gange og tog så tegningen op i hænderne og vidste den til de andre, ”Jeg har tegnet det her udelukkende fordi jeg er rimelig neutral omkring alting, og mit humør derfor ikke ville kunne spores specielt meget, andet end når jeg rent faktisk begiver mig til at tegne.. tegninger viser mange af de følelser som jeg blandt andet vil have svært ved at udtrykke med på rent fysisk.” sagde han så og trak lidt på skuldrende, og lagde tegningen tilbage imens han ventede på en ny opgave og kiggede ud af vinduet og betragtede den grå himmel som nærmest opslugte det hele.

http://VieLaMort.com

6Artist - Sasha, Neil Empty Sv: Artist - Sasha, Neil Søn Jan 23, 2011 10:43 am

Eli

Eli
Admin

Hun brummede lidt, da den ikke blev helt som hun havde forventede, der var nogle af perspektiverne som ikke forholde sig helt rigtigt til de andre, men det kunne jo altid blive bedre. Hun nikkede lidt til at de skulle præsentere hvorfor de havde tegnet det som de havde tegnet, hun smilede skævt til de det andre sagde, og betragtede hvad de havde brugt af forskellige tegne metoder, det var altid den bedste måde at gøre det på. Hun vente hoved da drenge på omkring hendes alder begyndte at snakke, og synes nu at hun havde set ham et eller andet sted før, men hvor var hun ikke helt sikker. Hun skød tanken fra sig, og kunne i grunden virkelig godt lide det han havde lavet, og nikkede lidt til det han havde sagt, da det pludselig kom til hendes tur "Ehm.." mumlede hun og trak sin blok op så alle kunne se hvad hun havde tegnet og rejste sig, da det altid var nemmere at snakke på den måde. "jeg tegnet dette, for at afspejle jeg meget tit føler mig alene, og ikke rigtig føler jeg har andre end mig selv, og savner den glade og ubekymrede Sascha frem for den tilbage trukket voksende Sascha" sagde hun med et stille smil og satte sig så ned, for at høre på de sidste snakke færdig, og betragtede så deres lærer, at nu skulle de begynde på noget gruppe arbejde og at han ville komme hen til dem alle for lige at tage en snak omkring deres billeder. Deres opgave var at gå på nettet og ind på en side hvis navn var Sketchfu, også skulle de lave en opgave hvad der var godt ved at have sådan en side. Et lille smil bredte sig over hendes læber, og fiskede sin bærbar frem, da hun kom lige fra skolen af. Hun betragtede ham og fik så at vide at hun var sammen med Neil, hun vente sig langsomt og smilede skævt "Nå skal vi gå igang?" spurgte hun og åbnede klappen og ventede på at den ville starte, tastede koden ind, og ventede på at alle tingene var startet op inden hun gik ind på google chrome og gik straks ind på Sketchfu og hævede lid brynene over de mange messages der pludselig var kommet, og grinede lidt, inden hun gik ind og sagde tak til dem som havde givet hende cheers, og vente sig så ellers mod ham "nå.. hvordan skal vi gribe det an?"

https://voresverden.danskforum.net

7Artist - Sasha, Neil Empty Sv: Artist - Sasha, Neil Søn Jan 23, 2011 11:21 am

Ida

Ida

Han fugtede læberne lidt og kiggede hen på de mange der snakkede og det kom til sidst til en ende, han kiggede derefter hen på Sascha som fortalte om sit billede og nikkede lige så stille til det der blev sagt, og fugtede sine læber stille. Han tog en dyb indånding og kiggede hen på læreren som nævnede SketchFu, og var lidt overrasket over den information men sagde ikke noget, og kiggede hen på hans medarbejder i gruppen, som havde taget bærbar med og nikkede stille imens han kløede sig lidt i panden og kiggede ned i bordet og derefter op igen og så så hendes brugerne navn og måtte hæve brynet, ”Nåå… så det er dig der er hende der som jeg overspammede med cheers… der kan man da bare se…” sagde han og grinte lidt hvorefter han forplantede albuen i bordets plade og kiggede lidt på hjemmesiden og derefter læreren der kom med en bærbar til ham. Han åbnede den og ventede lidt til den startede op hvor efter han gik ind på internettet og derefter videre ind på sketchfu.com som de skulle snakke om. Han fugtede langsomt læberne og tastede brugernavn og kode ind, hævede brynet lidt over de mange messages der var, og gik ind og tjekkede dem for at se hvem der havde skrevet, hvem der havde kommenteret, givet cheers og ansøgt. Han godkendte dem der havde spurgt om venskab, tjekkede det folk havde kommenteret på hans tegninger hvor efter han gik ind og skrev til de folk som havde skrevet på hans profil. Han var nu lidt irriteret over at de kun skrev til ham af udseende og hvis han havde taget et billede ind af en abe ville de lade ham være for evigt, men så ville mængden for cheers os være mindre. "Hmm well... det gode ved Sketchfu er vel der er så mange muligheder, selvom Muzy nu os er ret fedt. Folk kan gå ind og beddømme og følge med i hvad man laver, og man kan komme i kontakt med andre og få inspiration. Samtidig med lærer mere fra folks ekspertiser med tegning." I grunden var det kun godt de skulle nævne havde det været dårligt ville han have sagt at folk troede hele siden kun var til for dating og opmærksomhed ved at skrive deres humør ind i tegning hvilket han bare ikke forstod.

http://VieLaMort.com

8Artist - Sasha, Neil Empty Sv: Artist - Sasha, Neil Søn Jan 23, 2011 9:10 pm

Eli

Eli
Admin

Hun kiggede undrene på ham "Huh?" sagde hun og viste ikke helt hvad han mente og åbnede word, for at få skrevet tingene ned, da hun bare gik ud fra det skulle være en mundtlig præsention og ikke en eller anden form for stil. Ellers håbede hun de fik længere tid. Hun bed sig lidt i læben da Neil fik sin egne computer og smilede så lige så stille til læreren og spurgte så "Skal dette være en stil, eller hvordan havde du tænkt dig vi skulle fremlægge dette for dig?" hun hævede det ene øjenbryn over svaret omkring, at de skulle lave en stil, men det var bygget sådan op, at de skulle lave den der hjemme, på den måde ville de lærer hinanden bedre at kende, sådan nogle opgaver ville de få nogle flere af, bare med andre, sådan så der blev et bedre sammenhold på selve kunst holdet. Hun nikkede lidt og vente sig så om mod Neil som var kommet ind på SketchFu og hævede så begge øjenbryn "er det dig?!" grinede hun og lænede sig hen over og så alle de meddelelser som han havde fået "Ja... må sige jeg aldrig har været interesseret i hvor mange meddelelser i får som drenge, som pigerne synes der ser godt ud that is.. har i grunden aldrig forstået det, du tegner pisse godt, og det eneste de giver dig cheers for er fordi at du har været heldig med dit udseende.." hun rystede på hoved og begyndte at skrive en problemstilling op, hun plejede altid at få tolv i dansk stil. Så, hvorfor ikke udnytte de evner hun havde nu?

https://voresverden.danskforum.net

9Artist - Sasha, Neil Empty Sv: Artist - Sasha, Neil Søn Jan 23, 2011 9:28 pm

Ida

Ida

han brummede lidt da hun begyndte at kommentere at det var hans bruger og pigerne kun var efter ham pågrund af udsendet, "var heller ikke lige hvad jeg havde brug for at hører fra din mund.. Desuden meget bedre at smile over deres hjernedøde sans for talent end at lade det provokere mig." Han tænkte lidt bugtip man lun roste siden til skyerne, så os finde noget kritik omkring det. Efter hans mening ville det være bedst. Han kiggede lettere skeptisk på en tegning der havde taget livet af ham det seneste stykke tid og rodede lidt rundt i håret og kiggede hen på hende. "du skal nok regne med jeg vil skrive på det når jeg kommer hjem.." sagde han så i hentydning af at han ikke gad at skrive en hel masse hvor han så skulle gemme det uden mulighed for at kunne få det hjem. Langsomt fugtede han læberne og begyndte at ramse nogle positive ting op, men samlignde den os med dets søster side muzy som bestod af bedre tegne tilbehør. Nævnte os lidt kritik omkring folk der tegnede der inde eller rettere folk der skrev deres humør ned i et kedeligt link i stedet for at uddybe følelsen med farver og figurer.

http://VieLaMort.com

10Artist - Sasha, Neil Empty Sv: Artist - Sasha, Neil Søn Jan 23, 2011 9:47 pm

Eli

Eli
Admin

Hun trak på skuldrene "Ingen siger at du ikke kan gøre det faktisk kan jeg i grunden slet ikke se hvad pigerne ser i dig, hvis de går efter dit udseende, det har aldrig interesseret mig, går mere efter ens personlighed.. men for at komme tilbage til min konklusion omkring at alternative fyre har flere tilhænger en fx, mig så kan vi jo se på dine cheers også hvor mange jeg har fået, men så igen.. du er også meget bedre til at tegne, så det har vel også noget med det at gøre.. det kan også være lige meget, jeg hader at siden at blevet til en stor dating side, og så snart at folk bare synes at man ser nogen lunde godt nok ud.. hvor mange piger har måske ikke spurgt dig om du vil date dem, eller bare noget lignede?" sagde hun drillende, og fugtede langsomt læberne, hun nikkede lidt til de positive ting han sagde, og begyndte at skrive det hele ned som han ramsede op og tog en dyb indånding "well til det med at du først skriver når du kommer hjem, så kan du jo bare give mig din email adresse så sender jeg det til dig, også kan vi også lige finde ud af hvornår vi skal mødes?" hun smilede skævt, og tog en dyb indånding, hun var ikke just så meget for det, da hun ikke var særlig god til at møde folk. Især når hendes mor drak og det ikke var særlig rart at være hjemme hos hende, så hun åbnede for alt i verden at det kunne være hjemme hos ham, hvis det skulle være hos nogen af dem. Hun fugtede langsomt sine læber og strakte sig inden hun skrev hurtigt videre.

https://voresverden.danskforum.net

11Artist - Sasha, Neil Empty Sv: Artist - Sasha, Neil Tirs Jan 25, 2011 7:43 am

Ida

Ida

Han trak lidt på skuldrende til det igen, ”Kunne sikkert sætte et billed ind af en abe, og havde stadig fået lige så mange cheers, bare ikke så hurtigt..” sagde han og tog en dyb indånding og kiggede på hende imens han ventede på at hun var færdig med at snakke, og smilede en smule over den joke hun fyrede af. Han forholdte sig ellers tavs, indtil hun havde skrevet færdigt, og kiggede op på hende fra hans plads hvor han havde lænet sig til skrækkeligt tilbage så han næsten lå i stolen, med den spinkle krop der så nået ranglet ud, han trak lidt på skuldrende, ”Hos mig er fint nok…” sagde han så med et stille suk og hev sig op at side med et fast tag i bordet. Han kiggede hen på hendes skærm og lukkede sin egen ned. Imens øjnene reducerede hvor meget hun sådan cirka havde skrevet uden at kigge for meget på bogstaverne. Ikke pågrund af ordblinde, men det var bare svært at koncentrere sig om at læse noget uden hans briller på. Han kiggede hen på hende da hun nu spurgte ind til om det kunne være hos en af dem, han fugtede langsomt læberne og trak igen på skuldrende, ”Hos mig så? .. kan hente dig på banegården i weekenden eller noget?” spurgte han så betragtede hende lidt med hovedet på skrå og fugtede langsomt læberne imens han ventede på hun ville svarer ham, i grunden havde han ikke noget imod at det blev hjemme hos ham, han var rimelig åben over for sådan nogle steder, og havde det altid bedst hjemme end hos andre, det virkede mere trygt kunne man sige. Han kiggede hen på læreren og derefter hen på hende.

http://VieLaMort.com

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum