Vores verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Vores verden

Her kan vi udfolde vores selvopfundende karakterer

Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email



Seneste emner
» I just want to run away - Jac & Adi
Last day of my life - Ivy og Art EmptySøn Mar 25, 2012 11:48 pm af Ida

» Som Altid - Jay & Lia
Last day of my life - Ivy og Art EmptySøn Mar 25, 2012 10:39 pm af Ida

» Are you serious? - Adi & Lia
Last day of my life - Ivy og Art EmptyTors Mar 22, 2012 12:01 pm af Ida

» the meaning of life. - Cali og Skye
Last day of my life - Ivy og Art EmptyTors Mar 22, 2012 9:23 am af Ida

» Happybirthday Lia og Jayden
Last day of my life - Ivy og Art EmptyLør Maj 07, 2011 10:17 am af Ida

» Just for fun.. - lia og jayden
Last day of my life - Ivy og Art EmptyTors Maj 05, 2011 6:12 pm af Ida

» something you should know - Adi og Lia
Last day of my life - Ivy og Art EmptyTors Maj 05, 2011 5:57 pm af Ida

» As before?
Last day of my life - Ivy og Art EmptyTors Maj 05, 2011 11:17 am af Eli

» See you again. - Jac, Adi, Davin & Troye
Last day of my life - Ivy og Art EmptyTirs Maj 03, 2011 12:54 am af Ida


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Last day of my life - Ivy og Art

2 deltagere

Gå til side : 1, 2  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 2]

1Last day of my life - Ivy og Art Empty Last day of my life - Ivy og Art Lør Jan 08, 2011 11:30 pm

Eli

Eli
Admin

Hun sad og stirrede på lægen som fortalte hende hvad det var, som gjorde at hun blev ved med at være så syg. Nu havde hun efterhånden været hos Art i to uger, og hun havde ikke fået det bedre, hendes hosten og snøtten var væk, men hun havde feber stort set hver dag, og hun havde ondt i hoved samt resten af kroppen. "ja... det er en lidt kedelig nyhed at fortælle dig, men.. som det ser ud nu, har du en knude i brystet, og vi bliver nød til at operere den væk, så hurtigt som muligt, da den kun ser ud til at blive større, også ender det med at hele brystet skal væk." det meste af det som der blev sagt, hørte hun slet ikke. Hun viste ikke om hun skulle græde, eller grine og fortælle ham at hun ikke troede på hans underlige joke, men han var læge.. sådan noget jokede man ikke med, trods for at hun gerne ville have det lige nu. Hun kiggede hen på Art som var gået med ind, og nikkede så til at hun gerne ville være alene. Hun tog en dyb indånding, og trak benene op på den stol hun sad på, og lukkede øjnene. Kræft.. en alt ødelæggende sygdom, også havde hun fået den.

https://voresverden.danskforum.net

2Last day of my life - Ivy og Art Empty Sv: Last day of my life - Ivy og Art Lør Jan 08, 2011 11:46 pm

Ida

Ida

Han fugtede stille læberne og kiggede hen på lægen som snakkede og havde lænet sig op af væggen imens han lyttede til hvad der blev sagt, og nikkede et par gange imens han tog oplysningen til sig. Hun havde efterhånden været under hans pleje i godt to uger nu, men at hun lige fejlede det her, havde han virkelig ikke regnet med. Han brummede lige så stille, og tog en dyb indånding inden han kiggede hen på hende. Han nikkede stille til lægen som gik ud, og ventede i lidt tid hvor han gik hen til hende, og tog en stol med sig hvor han så satte sig ned overfor hende, og kiggede på hende. Langsomt kørte han en hånd igennem hendes hår og sagde lige så stille og opmuntrende at det nok skulle gå. Han nussede stille hendes baghoved, og var efterhånden ved at blive ret glad for hende, men var sikker på det var som en ven. ”Det er okay… Det skal nok gå… Det er ikke din skyld…” sagde han lige så stille, og følte mere det var hans skyld, at han måske ikke havde passet hende godt nok og så videre. Han nussede hende forsat og kiggede på hende imens han ventede på at hun ville sige eller gøre noget.

http://VieLaMort.com

3Last day of my life - Ivy og Art Empty Sv: Last day of my life - Ivy og Art Lør Jan 08, 2011 11:56 pm

Eli

Eli
Admin

Hun sad lidt, og stirrede ud i luften, anede ikke hvad hun skulle sige eller gøre, hvad var der i grunden at sige? Hun lukkede øjnene, og mærkede så en hånd der gled hen over hendes kind og om til baghoved, hun åbnede langsomt øjnene og hørte stemme at det nok skulle gå. Hun nikkede stille, og bed sig i læben mens at hun tænkte over alt det hun havde spildt sit liv med at gøre, og nu, kunne hun risikere at dø. "hmm.." mumlede hun stille og lagde hoved ind mod hans brystkasse, og ville så gerne græde igen. Men hun kunne ikke, sidste gang havde været den første dag hjemme hos Art, ellers var der komme kommet noget, hvor hun dog hadet at hendes tårer havde deres eget liv, og hun ikke bare selv kunne få lov til at bestemme over det. Hun tog en dyb indånding "Måske.. måske ikke, det er vel bare straffen jeg får, for ikke at leve mit liv som jeg burde.." sagde hun stille. Hun trak en smugle på skuldrene og lænede sig tilbage igen "jeg burde tage hjem til mig selv, og få ordnet tingene til operationen..." mumlede hun stille, og viste ikke hvorfor hun nu havde den følelse at hun bare ville være for sig selv, alene.. Hun tog en dyb indånding, mens følelserne bare rasede rundt i hende, som aldrig før.

https://voresverden.danskforum.net

4Last day of my life - Ivy og Art Empty Sv: Last day of my life - Ivy og Art Søn Jan 09, 2011 12:31 am

Ida

Ida

Han nikkede stille til det hun sagde, og kyssede hende kort på panden inden han rejste sig, ”Jeg kommer forbi i løbet af ugen og ser hvordan det står til…” sagde han og smilede lige så stille, ”Uanset hvad du siger…” fastslog han så i at hun ikke kunne komme uden om det, han fugtede stille sine læber og betragtede hende, og kunne ikke selv forstille sig hvordan det måtte være at skulle have bekræftet at man var en af de mange uheldige der havde sygdommen kræft i sig, han håbede bare på han kunne hjælpe hende så det ikke gik hen i alt for meget spetakkel, mange, kræft ramte mennesker havde normalt svært ved at udfører de opgaver de vil have kroppen til at udfører, og han ville ikke have hun manglede noget. Han sukkede lige så stille inden han kiggede lidt rundt og forbandede sig selv for at man ikke bare kunne tage noget medicin også forsvandt det, men det var ikke just tilfældet man var nød til at have noget mere end bare det.

http://VieLaMort.com

5Last day of my life - Ivy og Art Empty Sv: Last day of my life - Ivy og Art Søn Jan 09, 2011 1:04 am

Eli

Eli
Admin

To uger efter:

Ivy sukkede stille som hun stod og kiggede sig selv i spejlet, hun havde tabt sig så meget siden at hun havde været inde og få opereret sin knude i brystet væk, og var allerede begyndt på kemo terapi. De sagde at efter en måned skulle hun nok regne med at hendes hår på hoved ville falde af. Hendes chef på model jobbet, havde sagt de sagtens kunne klare det, de ville købe en masse parykker og de kunne også lave en serie omkring at sætte fokus på det med kræft, hvilket hun havde fundet som en rigtig god ide. Hun gik langsomt ind i køkkenet for at tage noget mælk ud af køleskabet, men hun havde ikke lige været opmærksom på at den var helt fuld og tabte den derfor ned på gulvet hvor det hele plaskede ud på gulvet. Hun sukkede stille og følte sig mere og mere hjælpeløs. Langsomt blev kluden taget fra vasken og hun satte sig ned på hug for at tørrer det op, selvom hun slet ikke følte hun havde kræfter til det på nogen måde. Hun hostede en smugle, og følte sig egentlig ret ensom, trods for at mange af hendes veninder var kommet forbi. Men det med fester og sex, var stillet på standy, faktisk havde hun ikke fået noget siden hun mødte Artfor første gang.

https://voresverden.danskforum.net

6Last day of my life - Ivy og Art Empty Sv: Last day of my life - Ivy og Art Søn Jan 09, 2011 1:28 am

Ida

Ida

Der var gået nogle uger siden han sidst havde set Ivy, og fordi hun havde sagt hun gerne ville være alene havde han gjort det. Han fugtede langsomt sine læber og var på vej hen imod hendes lejlighed og buzzede lige så stille på opgangens ringeklokke til hendes lejlighed, og ventede på den ville blive åbnet, han fugtede læberne lige så stille og tog en dyb indånding og ventede på at der ville blive åbnet, han fugtede sine læber lige så stille, og kiggede op på himlen som lyste lyseblå, og håbede lidt at dette ville blive en god dag, ”Det er bageren..” sagde han da der var nogen der tog røret, og ventede på at der ville blive åbnet og smilede stille, han kom endelig inden for og gik så op af de mange trapper til hendes lejlighed, og kom indenfor, hvorefter han kiggede på hende, og fugtede sine læber, ”Okay, nu sætter du dig ind i stuen, og tager dig et hvil også skal jeg nok klarer huset og lave noget godt mad til dig.” Sagde han så og smilede til hende, og før hun fik lov til at protestere tog han hende op i sine arme og gik ind og lagde hende i sofaen og gik derefter ud i køkkenet og så mælken som lå på gulvet, og fandt kluden hvor han hurtigt fik det tørret op, og kiggede ind i køleskabet for at se om der var noget han kunne bruge.

http://VieLaMort.com

7Last day of my life - Ivy og Art Empty Sv: Last day of my life - Ivy og Art Søn Jan 09, 2011 1:40 am

Eli

Eli
Admin

Hun kiggede undrene da der blev ringet på nede fra, rejste sig langsomt op, og gik der over for at tage røret og høre hvem det var "yeah?" spurgte hun hæst og rynkede endnu engang brynet, da hun hørte at det var bageren "den var ny.." lo hun lidt, da hun kunne høre det var Arts stemme, hun lod ham komme ind og åbnede døren, mens hun gik ind i køkkenet og fik samlet mælken op og smed den ud, da der ikke rigtig var mere ved at beholde den lille rest mælk der måske stadig havde været der nede. Hun sukkede lidt og tørrede noget sved væk fra panden, kiggede så over på Art der kom ind af døren "nej nej du, nu .. Arg!" grinede hun halvt da han løftede hende op i sine arme og prøvede halv hjertet at komme ned igen. Hun sukkede da hun mærkede sofaen under hendes ryg og kiggede stille op på ham, med et stille smil. Hvor hun dog ikke ville ønske at han så hende sådan her, men der var jo sådan set ikke rigtig så meget at gøre ved det når det kom til stykket. Hun lukkede øjnene og trak sit tæppe hen over sig, stadig med smilet på læberne.

https://voresverden.danskforum.net

8Last day of my life - Ivy og Art Empty Sv: Last day of my life - Ivy og Art Søn Jan 09, 2011 2:00 am

Ida

Ida

Han grinede lidt af hende, og fandt så noget mælk fra en anden katon af, derefter noget chokolade pulver, og en masse andet, som han så begyndte at lave chokolade moush ud af, fandt noget mel, sukker frem og lavede derefter en masse pandekager, boller, og en god gammeldags drømmekage. Hurtigt tog han noget frugt og fik fremannet en god frugtsalat med noget vanilje dressing i også var han ellers færdig, chokolade moushen blev inde i køleskabet så den kunne få den tid den skulle have, resten tog han op på en bakke og gik ind med det til hende og stillede det på bordet, gik derefter ud igen og fandt nogle tallerkener en æske tændstikker, og nogle glas som han hældte noget juice i alt sammen kom ud, og stearinlysene blev tændt, og nikkede så tilfreds, han satte sig ned på sofaen ved siden af hende og nussede hende lige så stille over håret, ”Så nu må du gerne åbne øjnene ellers bliver det bare koldt..” sagde han så med et roligt smil på læberne, og håbede bare det ville hjælpe hende, han fugtede sine læber lige så stille. Og ventede på at hun gjorde som han sagde.

http://VieLaMort.com

9Last day of my life - Ivy og Art Empty Sv: Last day of my life - Ivy og Art Søn Jan 09, 2011 2:20 am

Eli

Eli
Admin

Hvor længe hun havde ligget der og døset hen, havde hun ingen anelse om, men lige pludselig fik hun at vide at hun skulle åbne øjnene. Langsomt blev det ene åbne, og derefter det andet. Men da hun så hvordan det hele var forandret, og duftede de mange ting som var blevet lavet, viste hun virkelig ikke hvad hun skulle sige. Han var virkelig, noget for sig selv, og hvis det ikke var fordi at hun var som hun var, havde hun prøvet at få ham som kæreste, så han kun ville være hendes ene og alene. Men hun var ret sikker på, at hendes ry om ikke at kunne holde sig på stregen når det kom til sex, hvilket hun hellere ikke kunne, og at han nok også bare så hende som en ven, var nok til at stoppe med at prøve på at gøre noget videre ud af det. Hun tog en dyb indånding og kiggede hen på ham "tak.. du er i sandhed en virkelig god ven at have.." hun lænede sig forover og trak noget hen som hun kunne spise og puttede det i munden, derefter klappede hun på sofaen for at vise hun gerne ville have han satte sig ned ved siden af hende. Da han endelig satte sig, lagde hun armene omkring hans mave, og lade hoved mod hans skulder. Hendes øjne blev igen lukket i og hun trak vejret tungt ned "jeg føler mig hele tiden så træt for tiden, som jeg bare kunne sove dag ud, og dag ind.."

https://voresverden.danskforum.net

10Last day of my life - Ivy og Art Empty Sv: Last day of my life - Ivy og Art Søn Jan 09, 2011 2:34 am

Ida

Ida

Han smilede lige så stille til hende da hun begyndte at spise og satte sig lidt bedre tilrette imens han selv tog en bolle med glasur på og gumlede lidt på den, inden han kiggede hen på hende da hun så krammede ham og han nikkede lige så stille til det, ”Hm… du får det snart bedre, det er jeg sikker på..” smilede han og løftede hendes hoved op og kyssede hende kort på munden. Jo han kunne godt lide hende, meget endda, og selvom han havde sagt nogle virkelig dumme ting, og i grunden slet ikke været kommet måske, men han kunne ikke holde sig tilbage fra at se hende, hun havde sat nogle spor i hans hjerne og nu kunne de ikke slettes. Han sukkede lige så stille, og lagde bollen fra sig, og tog noget appelsin juice og fik det drukket inden han tænkte over det hele, det var i grunden også bare typisk, han altid skulle klokke i det ind i mellem, han fugtede sine læber lige så stille, og overvejede lidt hvordan det i grunden ville være at skulle give sig hen til en kæreste igen, det var efterhånden ved at være et år siden han sidst havde været sammen med nogen, men det var der ikke noget at gøre ved. Han brummede et eller andet, inden han vente blikket imod hende med et hævet bryn og smilede en smule.

http://VieLaMort.com

11Last day of my life - Ivy og Art Empty Sv: Last day of my life - Ivy og Art Søn Jan 09, 2011 4:31 am

Eli

Eli
Admin

"Jeg håber virkelig du har ret.. eller har jeg jo været heldig og møde dig inden jeg skulle forsvinde.." sagde hun stille med et smil på læben, da hun kiggede op på ham, måtte hun dog blive lidt forbavset da han kyssede hende på munden. Godt nok bare et lille et, men det havde ikke været noget hun lige havde regnet med. Hun tog en dyb indånding og rynkede brynene "hvorfor gjorde du det?" spurgte hun stille, og lagde hoved en smugle på skrå, og bed sig i læben "og.. kunne du måske.. gøre det igen?" hun følte sig pludselig så dum, uden helt at vide hvorfor, men det følte hun sig virkelig. Hvorfor havde han kysset hende, det spørgsmål gled nu igennem hendes hoved hele tiden, mens hun bare kiggede afventene på ham, omkring det han havde tænkt sig at gøre. Det kunne godt være det hele gik hurtigt, men det kys havde alligevel sat nogle tanker igang inde i hendes hoved, nogle tanker som hun i den grad ikke var sikker på hvad var. Hun tog en dyb indånding og masserede hendes tændinger, og kiggede så væk, og ind i væggen i stedet for, mens hun prøvede at holde hoved klart, selvom det var lidt svært, når hun var så træt som hun var. Typisk, mumlede hun stille og krammede sine ben ind til sig, i et forsøg på at slappe af.

https://voresverden.danskforum.net

12Last day of my life - Ivy og Art Empty Sv: Last day of my life - Ivy og Art Søn Jan 09, 2011 5:46 am

Ida

Ida

Han smilede stille opmuntrende til hende, og trak stille på skuldrende hvor efter han betragtede hende stille, ”Jeg ved det faktisk ikke, det skete bare, som om min hjerne ikke havde kontrol men hjertet… selvom at hjertet ikke har nogen kontrol over noget…” sagde han så lidt tænkefuldt, og trak igen på skuldrende til om han ville gøre det igen, ”Tjo… hvis du spiser noget mere vil jeg gerne gøre det..” sagde han med et stille smil og kørte en hånd igennem hendes hår inden han rejste sig, ”I hvertfald spis to boller mere, så kan du få noget chokolade moush..” sagde han så og gik ud i køkkenet og tog dem ud af køleskabet og helte et jordbær og lagde et ned i hvert glas og fandt så noget hjemmelavet vanilje is som han havde medbragt hvor der var nogle cookies stykker i, lidt lige som ben and jerry isen denne her var bare hjemmelavet, han lagde en lille smule allerøverst og fik hurtigt lavet noget flødeskum som kom oven på og derefter noget kakaoe drys hen over. Han ryddede hurtigt op så der kunne se acceptabelt ud, og gik så ind til hende og stillede de to glas ned på bordet og hentede nogle skeer som de kunne spise af, han fugtede læberne lige så stille og kiggede på hende, ”Jeg håber det smager dig..” sagde han så og tog en dyb indånding med et stille smil og nikkede til hende, inden han lod en finger kærtegne hendes kind, og tog derefter først en pandekage og spiste den hvorefter han hapsede en bolle, og kunne nu godt spise resten af det der var men lod være da det faktisk var beregnet til hende så hun kunne få noget mere fedt på kroppen, også ville de give noget mere energi. Han tog så moushen og kiggede på hende og ventede på hun gjorde det samme, ”Skål for god bedring.” smilede han og begyndte så at spise noget af det.

http://VieLaMort.com

13Last day of my life - Ivy og Art Empty Sv: Last day of my life - Ivy og Art Man Jan 10, 2011 9:24 am

Eli

Eli
Admin

Hun rakte tunge af ham, da han sagde at hun skulle spise noget mere hvis hun ville have flere kys, en eller anden form for bestikkelse eller hvad? Hun tog en dyb indånding, og tog en bolle op og begyndte at spise af den, lidt efter lidt fik hun fortæret den, og derefter den næste. Hun tog noget af frugtsalaten, og kiggede på ham da han kom ind med mousen "virkelig.. jeg kan da ikke få ... alt.. det ned.." mumlede hun og kiggede med store øjne på det han havde lavet, første gang at hun havde mødt en mand, som faktisk kunne omgå sig i et køkkenet. Hun hævede det ene bryn og lagde hoved en smugle på skrå, "det smager mig virkelig godt.." sagde hun stille og fik spist resten af det frugtsalat hun havde taget op, og tog imod hendes mouse. Hun tog en dyb indånding og grinede hun til hans slål. "Jo.. tak.." sagde hun stille og begyndte ellers bare at spise af det, aldrig havde hun følt sig så mæt, men hun kunne bare ikke stoppe sig selv, det var som om at en eller anden eksposition var gået igang inde i maven, og sagde hun skulle æde alt det hun kunne komme i nærheden af. Da hun var færdig satte hun glasset på sofabordet og faldt tilbage i sofaen med et suk. "hmm.. de siger at jeg om 4 måneder kan komme ind igen og få tjekket om der skulle være mere af kræften tilbage, men de regner med at have fået fjernet det hele, nu skal de bare give mig kemo, for at sikre at det ikke kommer tilbage igen, men nej hvor det tapper mig fra energi, det er jo næsten værre end selve operationen for slet ikke at tale om at jeg snart mister alt mit hår.. men min chef har da sagt at han synes det kunne være en fed idé at bruge det til at sætte mere fokus på brystkræft.. men jeg sagde til ham at jeg synes at han burde gøre det på kræft i det hele taget, da vi allerede har så meget på kræft.. også tænkte jeg hvorfor ikke lave en hel kampane omkring alle de sygdomme som ikke bliver sat fokus på, som for eksempel muskelsvind, der er næsten ingen forskning i det overhoved, og ja det er bare utroligt hvorfor for ikke gøre noget.. det kan gøre mig så irriteret at gå og vide at man kunne gøre så meget for de stakkels børn med sådan en sygdom... også er det eneste der bliver lagt fokus på er kvindernes bryster fordi at de har stører chance med at få kræft, men hvad med protese kræft for mænd? Det høre man ikke særlig meget om, og vi vil have ligestilling, måske vi skulle begynde at tænke en smugle mere på mændende i stedet? Og ved du hvor mange kvinder jeg har mødt som der skænder højlydt på at der ikke bliver gjort noget for brystkræft.. men hvad skulle man mere gøre!? Man kan jo ikke forhindre det, det kommer jo fordi at nogle af vores celler bliver syge.. det er altså intet man kan forhindre, men man kan forebygge det, og det gør man allerede .. ej det kan bare gøre mig så sur.." plaprede hun løs, og anede ikke engang hvor det hele kom fra, men nu skulle det bare ud!

https://voresverden.danskforum.net

14Last day of my life - Ivy og Art Empty Sv: Last day of my life - Ivy og Art Man Jan 10, 2011 9:44 am

Ida

Ida

Han nikkede stille til hende da hun så endelig spiste noget mere, og fik efter ikke så lang tid spist sin moush, han hævede det ene bryn da hun begyndte at snakke omkring det lægerne havde sagt, og lige pludselig var de over i job og efter ikke så lang tid kampagner, det ville ikke undre ham hvis han ikke lagde mærke til at hun sagde gris, rose, eller et eller andet random noget i hendes talestrøm. Langsomt kløede han sig i nakken, og nu blev det altså for meget for ham, han tog fat om hendes kæbe og vendte hendes hoved hen imod hans og kyssede hende blødt på munden og holdte det i et stykke tid, før end at han slap hendes læber, ”Helt seriøst… jeg fatter ikke hvordan i kvinder kan holde ud at hører på hinanden snakke… det var dog utroligt…” sagde han så og kyssede hende så kort på munden igen inden han slap hende, og tog alle tingene ud i køkkenet og rystede lidt på hovedet og fik lagt dem på plads, skyllet af, og sat ind i køleskabet eller skabe, hvor efter han så gik ind til hende igen og satte sig ned i sofaen og sukkede så lige så stille, ”Men det lyder da godt at jobbet tager imod muligheden omkring det.. og det er altid lettere at tage fra en håndfuld af.. kvinder er mere vigtige end mænd og sådan vil det altid være… der var grund til at man i gamle dage afskaffede kvinder rettigheden til at arbejde ude på arbejdsmarked og det var for at beskytte dem, og sandsynligheden for protese kræft er ikke så sandsynlig som brystkræft så lad det nu ligge…” sagde han og gned sin pande lige så stille og fandt det utroligt at disse kvindfolk kunne snakke så ustoppeligt meget, det var da lige til at blive vanvittig af. Han brummede lige så stille, og lukkede sine øjne mens brynene blev hævet.

http://VieLaMort.com

15Last day of my life - Ivy og Art Empty Sv: Last day of my life - Ivy og Art Man Jan 10, 2011 9:52 am

Eli

Eli
Admin

Hun skulle lige til at forsætte da hun mærkede hans læber mod hendes, og kiggede overrasket på ham, men kyssede ham langsomt igen, en smugle tøvende dog. Hun tog en dyb indånding og rakte så tunge af ham "Måske fordi vi alle sammen snakker lige meget, så derfor er det ikke så trist.. hvordan i mænd bare kan sidde og stene computer dag ud og dag ind, uden at sige et ord til hinanden.. ja det er jo en helt anden sag!" brokkede hun sig, og mærkede så atter hans læber mod hende. Hun fandt det meget underligt at han var sådan, hvorfor han kyssede hende i det hele taget, det virkede for hende bare.. underligt? Hun masserede langsomt hendes tændinger og kiggede ud i den blå luft mens at han tog tingene ud i køkkenet, rynkede brynene en smugle, det var da en underlig følelse som hun havde inde i sig over det hele. Hun rystede stille på hoved, og vente så opmærksomheden mod ham da han igen snakkede, og trak på skuldrene "forskellige holdninger.." mumlede hun stille, og ville ytre sig om mere, da hun ikke ville irritere ham med at skulle snakke for meget igen. Hun tog en dyb indånding og trak begge sine ben op til sig og vuggede lidt frem og tilbage, mens at hun lukkede øjnene efter noget tid, og følte sig utrolig træt igen, som om hun lige havde brugt alt sin energi med at snakke omkring alt det som var kommet ud af hendes mund for lidt siden. Hun mumlede lidt, og åbnede munden igen og kiggede uden rigtig at kigge på noget når det kom til stykket. En hånd gled igennem det grønne hår som hun endnu havde, og trak nogle hårstumper med, og lagde dem på bordet "det betynder allerede.." sagde hun trist og bed sig hårdt i læben og viste ikke helt om hun ville være stærk nok når alt kom til alt.

https://voresverden.danskforum.net

16Last day of my life - Ivy og Art Empty Sv: Last day of my life - Ivy og Art Man Jan 10, 2011 10:04 am

Ida

Ida

Han kiggede på hende og nikkede lige så stille til det hun sagde med at der var forskellige holdninger og det kunne man vel ikke komme udenom. Han fugtede langsomt sine læber, og kiggede lidt rundt inden han satte sig til rette, og kløede stille sin hage og savnede lidt det fuldskæg han havde haft, han brummede en smule inden han så lagde hånden ned i skødet. Derefter lagde øjnene sig hen på hende da hun sagde hendes hår var ved at blive tyndt, og trak lidt på skuldrende, ”Du er sikkert lige så pæn med det som du var før du blev syg…” sagde han så i betydning af at han ikke tænkte så meget på om hun var skaldet eller ej, han ville stadig se hende som pæn. Han lænede sig langsomt ned i sofaen og kiggede op i loftet og betragtede det han kunne se på det. Tog så en dyb indånding og satte sig op igen. ”Kom..” sagde han og tog fat om hendes hofter lige så stille og vendte hende rundt så hun sad med ryggen til ham. Han tog lige så stille fat om hendes ene side af skulderen og begyndte at massere den ganske blidt imens han tænkte lidt over det der med at hun var syg, han havde medlidenhed med hende, selv ville han ikke vide hvordan han ville reagere hvis han fandt ud af at han en eller anden form for kræft. Han fugtede langsomt sine læber og betragtede hende stille underligt når alt kom til alt, så følte han sig i grunden utroligt tiltrukket af hende, men han ville ikke presse på, trods for at han lige havde kysset hende, men det havde vel mere været fordi at hun havde snakket så ustandseligt. Han rystede langsomt på hovedet af sig selv, og forsatte med at massere hende lige så stille.

http://VieLaMort.com

17Last day of my life - Ivy og Art Empty Sv: Last day of my life - Ivy og Art Man Jan 10, 2011 7:06 pm

Eli

Eli
Admin

"Hmm.." mumlede hun stille, og kunne ikke helt set det. For hende var håret alt, hun varemærkede sig selv med det hår hun havde, og hun elskede det virkelig. Også følelsen af at hun vist at hun ville miste det, virkede bare forkert, alt for forkert. Hun sukkede stille og kiggede på det hår som lå på bordet, og havde næsten lyst til at stikke hoved ned i sandet, og først trække det op igen når at det hele var overstået, hvor hun dog hadet dette. Kunne man ikke bare.. ja hvad kunne man ikke bare. Hun fugtede sine læber, og lod langsomt tandkødet glide ned i det, det hele var bare så mærkeligt for hende, og hun følte at det meste bare var blevet vent op og ned på, uden at hun havde haft en chance for at gøre noget ved det. Og den følelse hadet hun, da hun var en form for kontrolfreak når det kom til hendes eget liv. Hun kiggede undrene på ham da han flyttede hende, så hun havde ryggen mod ham, og sukkede så lavt da han begyndte at massere hende. Hun sank lettere sammen og nød det i fuldedrag, der var bare virkelig ikke noget bedre end at få masserede sin ryg. Da han efterhånden var færdig med dem begge to, vente hun sig langsomt om, og lod fingrene glide fra hans kæbe op i hans hår, og rykkede en smugle tættere på, lige nu ville hun i grunden ikke kunne styre sig. Langsomt pressede hun sine læber mod hans, uden at slippe men hvor hun flyttede hovedet nogle gange, og lod hendes læber massere hans, da hun virkelig.. bare ikke kunne holde sig tilbage mere, syg eller ej.

https://voresverden.danskforum.net

18Last day of my life - Ivy og Art Empty Sv: Last day of my life - Ivy og Art Man Jan 10, 2011 8:08 pm

Ida

Ida

han fugtede langsomt læberne, og trak sine hænder til sig, og kiggede på hende med et hævet bryn og undrede sig lidt over hvad det var hun lavede. Han lod hende nærme sig ham og nød de berøringer hun gav ham og sukkede en smule ud af næsen, hvorefter han lod sine hænder glide rundt om hendes talje og trak hende tættere på, da han mærkede hendes læber, et stille suk gled endnu en gang igennem ham, da det var så længe siden hun havde oplevet noget som det, længe siden han havde ladet sådan noget her ske. Kysset blev noget dybere og stille lagde han hende ned i sofaen og holdte omkring hende, imens han støttede sig på den anden hånd og kunne slet ikke lade være med at nyde dette. Langsomt nussede han hendes hofter og forstod ikke helt hvad det var der gik af ham, lige som han heller ikke helt forstod hvorfor han havde kysset hende.

http://VieLaMort.com

19Last day of my life - Ivy og Art Empty Sv: Last day of my life - Ivy og Art Tirs Jan 11, 2011 1:45 am

Eli

Eli
Admin

Hun lagde benene omkring hans hofter, mens hun holde kysset, som ville hun aldrig nogen sinde give slip igen, som hvis hun gjorde ville hun ikke længere kunne gøre det igen, eller hun ville vågne op, og vide at det bare hele var en drøm. Men lige nu ville hun nyde det, hun ville nyde det som aldrig før, at ligge sådan her med en, havde hun aldrig nogen sinde prøvet, typisk var der slet intet forspil bare af med tøjet, og ind i hende. Når der så var gået nogle små tyve minutter, trak de sig ud af hende, vente sig om og sov. Hun fugtede langsomt sine læber da hun trak læberne tilbage igen, mens hun betragtede ham lige så stille, lod begge hænder glide op i hans hår, og lod sig blive lagt ned i sofaen med et lille smil på læben, og kiggede op på ham med sine tyrkis blå øjne. Hun lod den ene hånd glide ud af håret, og ned af hans kæbe, til hans læber som hun lige så stille nussede hen over med fingeren. Hun bed sig i underlæben i den ene side, mens smilet stadig var plantet på læberne. Langsomt lod hun fingerne blive fjernet fra hans læber, og pressede selv sine læber mod hans. Hun strammede grebet med sine ben og trak ham længere ned til sig, fuldstændig ligeglad med hvad folk ville tænke om dem, eller tro om dem. Hun tog en dyb indåndingen næsen og fortsætte med at kysse ham.

https://voresverden.danskforum.net

20Last day of my life - Ivy og Art Empty Sv: Last day of my life - Ivy og Art Tirs Jan 11, 2011 3:56 am

Ida

Ida

Han lagde sig lige så stille tættere på hende med overkroppen trykket let imod hendes og sukkede stille ud af næsen, hans hænder kærtegnede siderne, og videre op af låret imens hans lyst til bare at ligge med hende i sine arme var noget så stor. Han betragtede roligt hendes træk og former, som han lod sine hænder udforske med en rimelig nysgerrig adfærd. Han trak lige så stille sine læber til sig igen, da hun trak hendes til sig, og nød de få kærtegn hen over ham, som hun skabte. Hvad var dette for en følelse? Det var længe siden han havde haft det sådan her hvis der overhovedet var noget ligne, hvilket han stærkt tvivlede på. Han lod lige så stille sin hånd glide lidt inden under hendes trøje og nussede svagt den barer hud som hun havde under trøjen, hvor efter han kyssede hende derefter ned af halsen og videre ned af kravebenet, inden han løftede sit hoved, og mærkede så hendes læber imod hans og åbnede sin mund let, inden det blev gengældt i et dybt kys, lagde sig efterhånden tættere på hende, dog uden at masse hende, imens hans lyster stadig var utroligt store, og havde nærmest lyst til at flå tøjet af hende, men gjorde det ikke, han ville bestemt ikke være lige som alle de andre drenge der havde udnyttet hende pågrund af hendes udseende. Derfor ville han gerne være anderledes, gerne være den der gjorde en forskel for bare et menneske, bare et. Han lagde sig ned ved siden af hende og trak hende så over ham og nussede hendes lår stille.

http://VieLaMort.com

21Last day of my life - Ivy og Art Empty Sv: Last day of my life - Ivy og Art Tirs Jan 11, 2011 7:21 am

Eli

Eli
Admin

Flere kuldegysninger gled igennem hendes krop, som ville det aldrig nogen sinde stoppe. Aldrig, aldrig i sit liv havde hun oplevet noget som dette, det var som om at han lige havde vist hende en helt ny vej. Hun bed sig hårdt i læben over alle de følelser der skyllede ind over hende, og hun havde en smugle svært ved at kapere det hele, når alt kom til alt. Hun lukkede øjnene og følte sig fortabt i hans mange berøringer hen over kroppen, som hun aldrig nogen sinde ville have til at stoppe, hun ville bare have lov til at ligge her forevigt bare ligge og nusse hinanden, det var ikke engang fordi det behøvede at ende med at de havde sex, men bare sådan.. at man kunne ligge sammen. Men hun var ret sikker på, at hvis han blev ved på den måde ville hun ikke kunne holde sig i skinnet og overfalde ham, om han ville det eller ej, nu var han selv uden om det. Hun sukkede stille da han lod fingrene glide inde under hendes trøje, og måtte suge maven ind, da fingrene nussede hendes bare hud. "forhelvede Art.." mumlede hun stille og lod sig glide om på siden da han lagde sig ved siden af hende, hun betragtede ham stille hvor efter hun satte sig på hans skød, og lod langsomt sine fingre glide ned af hans mave, og nussede lige så stille ude på trøje. Igen måtte hun kysse ham på munden, som hurtigt blev meget følelsesladet, som kunne hun ikke længere styre det, og var alle bare følser ved at gå amok over endelig at få lov til at komme ud. Hun lod fingrene glide ned mod hans bukser, og stak nogle af fingrene ned i dem, dog uden at gøre yderligere, havde dem bare der nede, for at markere at hun havde svært ved at styre lysterne efterhånden som tiden gik med nysningen.

https://voresverden.danskforum.net

22Last day of my life - Ivy og Art Empty Sv: Last day of my life - Ivy og Art Tirs Jan 11, 2011 11:47 am

Ida

Ida

Han smilede stille og fugtede langsomt sine læber imens han kiggede op på hende, og kunne ikke lade være med at grine lidt af hende, ”Hvad?” spurgte han så og nussede hende forsat og videre op til hofterne som han så blidt masserede hvor efter han mærkede det følelsesladet kys som hun plantede imod hans læber, og blev lidt overrasket over de følelser der strøg igennem dette kys, han gengældte dette kys, inden han lod hånden glide op til hendes nakke og pressede hende tættere på, han rynkede brynene lidt da han mærkede hvordan hendes fingre gled ned i bukserne på ham, og havde ikke ligefrem regnet med denne udvikling i det hele. Stille lod han hånden glide ind under hendes trøje endnu en gang og kunne allerede mærke hvordan hans lem begyndte at snøre sig sammen og blive stift, rejsningen var dog ikke sat ind endnu, men snart ja så ville den komme. Selvom han havde holdt sig i skindet i godt og vel et halvt år, men han havde heller ikke haft lyst til det der, men nu når hendes berøringer begyndte at kærtegne ham, var han ikke sikker på om hans Neder parti ville hvad han forventede det gjorde, at holde sig i ro og mag og ikke kræve noget, men sådan var mænds kroppe ikke skabt, uheldigvis. Han fugtede langsomt sine læber, og trak sig op og sidde ved hjælp af mavemusklerne der spændte sig sammen, kyssede hende dybt på munden, imens han holdte omkring hende med sine stærke muskuløse arme, som han havde fået fra hans store far af. Med stor var der ikke ment som om han var bred eller tyk, tværtimod, havde hans far den perfekte bodybuilder krop, og det havde han jo så været så heldig at få. Han lagde hende langsomt ned i sofaen og lod lige så stille hånden liste op til hendes bh’s string og lod tommelfingeren glide ind under og kærtegnede hende lige så stille hen over den bløde hud, inden han lod hånden glide ned og videre ned langs hendes side.

http://VieLaMort.com

23Last day of my life - Ivy og Art Empty Sv: Last day of my life - Ivy og Art Ons Jan 12, 2011 6:23 am

Eli

Eli
Admin

Det hele var så uforventet, det var slet ikke noget hun havde forventet, noget som hun havde troet ville ske, faktisk så var det virkelig en omvæltning af hele hendes verden. Hun lod sig blive trukket tættere på i kysset, og slap det så lidt efter lidt, selvom hun ikke rigtig havde lyst, hun lod langsomt øjenlågende blive åbnet og kiggede ned på ham, lagde hoved en smugle på skrå, og sukkede over de mange berøringer mod hendes hud han lavede. Det var utroligt, utroligt at sådan noget kunne ske, sket for hende, det var ikke just noget hun havde forventet ville ske. Hun tog en dyb indånding igennem næsen, mens hun prøvede bare sådan nogen lunde at få styr på de mange tanker som der rasede igennem hoved på hende. Hun smilede skævt til ham, og trak fingrene op af hans bukser og lod dem glide hen over maven, hvor hun mærkede hvordan hans mavemuskler blev spændt, og lod sig blive lagt ned i sofaen igen efter det dybe kys som hun havde gengældt. "jeg ved.. ikke om jeg.. kan holde mig tilbage.." hviskede hun hæst og kiggede op på ham, med tænderne plantet i den ene side, så hvis han ikke ville gå der til, skulle han stoppe det hele nu, og den chance ville hun give ham, da han sikkert slet ikke havde lyst. Men mænds kroppe ikke just havde en stop knap lige som kvinder, eller jo.. men det var mange gange en del sværere for dem at gøre det end kvinder. Hun lod langsomt fingrene glide igennem det tykke hår, og nussede stille hans hovedbund mens hun afventede en eller anden form for reaktion, mens et suk gled igennem hendes næse da han nussede huden under hendes bh, og derefter ned af siden. Dette ville blive svært..

https://voresverden.danskforum.net

24Last day of my life - Ivy og Art Empty Sv: Last day of my life - Ivy og Art Ons Jan 12, 2011 8:54 am

Ida

Ida

Han brummede lige så stille da han kunne mærke hvordan lemmet allerede havde rejst sig, og forstod nu i grunden ikke helt hvorfor, han sukkede stille ud af næsen da hun trak sine læber til sig, og kiggede på hende med et hævet bryn. ”Hmm… vil du selv?” spurgte han så og kyssede hende stille på halsen imens hans tommelfinger forsat nussede hende under bh’en og lod den lige så stille glide helt op til det perfekt formede bryst og lod sin hånd lukke sig omkring det, hvorefter han masserede det lige så stille og blidt. Han var klar over han overskred sin egen grænse lige nu, men han havde længdes så forfærdeligt meget efter dette, bare at kunne være sammen med en pige, selvom det store ikke blev forventet så bare være sammen med hende og nyde dette. Han tog sukkede lige så stille, ud af næsen, og lod den anden hånd glide om bag hendes bh, og løsnede hendes lås så begge hans hænder kunne komme op til de runde og bløde formede bryster som havde gemt sig under bh’en. Han fugtede langsomt sine læber, og kyssede hende langsomt ned af maven og lod sin hånd glide væk fra hendes bryst, og ned af siden hvor han lige så stille førte sine læber hen og videre ned imod hendes buksekant hvor han langsomt lod det yderste af sin tunge glide hen langs hendes hud. Han greb stille fat i hendes buksekant i siden som han svagt hev ned i, men slap den så mens hans hånd kørte videre hen imod hendes inderlår inden munden langsomt strejfede hende op af huden til hendes mund som han dybt kyssede.

http://VieLaMort.com

25Last day of my life - Ivy og Art Empty Sv: Last day of my life - Ivy og Art Lør Jan 15, 2011 12:53 am

Eli

Eli
Admin

"mmmmh.." var det eneste hun kunne få ud, over alle hans berøringer det var utrolig, hun havde aldrig troet at sådan noget kunne føles så skønt, at hun faktisk ville gå hen og nyde det, dét havde hun virkelig aldrig troet. Hun bed sig i læben, og lukkede øjnene af bare nydelse, hun gik ikke så meget op at når han ville rører hendes bryster ville han mærke arret fra de havde åbnet det op, og fjernet den knude som der havde ligget der inde. Et stille støn gled igennem hendes læber, mens at hun egentlig ikke rigtig viste hvad hun skulle gøre, det var som om at han havde taget kontrollen over alt, og ikke efterladt hende noget som helst andet at gøre end, bare at ligge og vente på at han sagde hun skulle gøre sådan og sådan. Et sug gled igennem hendes mave, og videre ned i hendes underliv, da han begyndte at kysse hende ned af maven, og lod derefter tungen kærtegne uden lige over hendes buksekant, aldrig nogen sinde var der nogen som var gået så meget op i det, som han gjorde lige nu. Hun vred sig lidt, og viste virkelig ikke hvordan at hun skulle holde sig tilbage og ikke bare overfalde ham, men til hendes overraskelse lod kroppen til at kunne finde ud af holde sig i ro, selvom om hun godt kunne mærke at hun var ved at blive ret våd. Hun betragtede ham stille, og kyssede ham dybt igen da han endnu en gang havde fundet sin vej op til hendes læber. Hænderne gled langsomt igennem hans hår og nussede det lige så blidt, mens hun kyssede ham dybt igen, mens at hun stadig ikke helt kunne fatte hvad der skete omkring dem, langsomt slap hun kysset og betragtede hans ansigt "du er fantastisk ..." mumlede hun lige så stille inden hun kyssede ham utrolig passioneret på munden. Fingrene gled ud af deres tag i håret, ned af hans ryg, til buksekanten, flugtede med den til hun kom til lynlåsen som hun langsomt lignede ned i, og lod fingrene glide ned til han allerede rejste lem, hun lod fingrene lige så blidt glide rundt om det, udforskede det, inden at det greb hårdt omkring det. En dyb indånding blev taget igennem næsen, inden hun langsomt begyndte at rokke løs på hans stive spyd.

https://voresverden.danskforum.net

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 2]

Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum