Vores verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Vores verden

Her kan vi udfolde vores selvopfundende karakterer

Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email



Seneste emner
» I just want to run away - Jac & Adi
Let it be - Ivy, Art EmptySøn Mar 25, 2012 11:48 pm af Ida

» Som Altid - Jay & Lia
Let it be - Ivy, Art EmptySøn Mar 25, 2012 10:39 pm af Ida

» Are you serious? - Adi & Lia
Let it be - Ivy, Art EmptyTors Mar 22, 2012 12:01 pm af Ida

» the meaning of life. - Cali og Skye
Let it be - Ivy, Art EmptyTors Mar 22, 2012 9:23 am af Ida

» Happybirthday Lia og Jayden
Let it be - Ivy, Art EmptyLør Maj 07, 2011 10:17 am af Ida

» Just for fun.. - lia og jayden
Let it be - Ivy, Art EmptyTors Maj 05, 2011 6:12 pm af Ida

» something you should know - Adi og Lia
Let it be - Ivy, Art EmptyTors Maj 05, 2011 5:57 pm af Ida

» As before?
Let it be - Ivy, Art EmptyTors Maj 05, 2011 11:17 am af Eli

» See you again. - Jac, Adi, Davin & Troye
Let it be - Ivy, Art EmptyTirs Maj 03, 2011 12:54 am af Ida


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Let it be - Ivy, Art

2 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Let it be - Ivy, Art Empty Let it be - Ivy, Art Fre Jan 07, 2011 11:25 am

Ida

Ida

Gaden var lagt still hen imens kun få gadelygter var til at se på denne snefyldte aften som havde taget sin kolde hånd hen over byen København, som var hovedstaden i Danmark. Faktisk var der mange lande der troede at Danmark var hovedstaden i Sverige, sjovt nok. Han fugtede lige så stille læberne mens det kastaniebrune hår langsomt gik hen og blev vådt. Han var på vej over til pizzeriaet, da han ikke lige orkede at lave noget mad der hjemme, selvom hans far havde været strengt imod den slags. Så mad glad som hans far kunne være, tilgengæld lod det altid til at tilfreds stille hans mor, eller... hvilken kvinde blev ikke tilfredsstillet over synet af sin mand som spiste stort set alt hvad der blev sat på bordet. Han fugtede læberne lige så stille imens han kom hen til det pizzeria han skulle ind på, heldigvis var det ikke helt sneet til endnu, han åbnede døren og kiggede hen på manden der stod bag disken og smilede skævt til ham med et lille nik, og gik så derover og sagde at han skulle have en shawarma,som var ved at være godt populær her på det seneste. Han nikkede til at der godt måtte være godt med fyld i. Han satte sig ned på en af stolene og ventede imens han tog den avis der lå på bordet. Han var den eneste på dette sted lige nu, sikkert også for resten af aftenen.

http://VieLaMort.com

2Let it be - Ivy, Art Empty Sv: Let it be - Ivy, Art Fre Jan 07, 2011 11:35 am

Eli

Eli
Admin

En høj kvinde på de 20, kom gående ned af københavnsgader sammen med sine veninder som alle var godt stive, mens hun selv for en gangs skyld var fuldstændig ædru. Hun rystede lidt på hoved og grinte af det som der blev sagt, mens hun gik over mod pizzariaet med hendes faldende veninder i hældende, mens hun ikke andet end at kunne vende øjne af dem, da hun virkelig ikke gad at skulle hjælpe flere op. Men da de kom brasende ind af døren, kunne hun ikke lade være med at grine med hendes klingene latter. Langsomt lod hun fingrene glide igennem det tyrkis grønne hår, og gik over til disken for at spørger om det var i orden de opholde sig her, trods for at de andre var en smugle beruset, hun sukkede da hun fik at vide, hun kunne blive men de andre ville forstyrre kunderne for meget "så.. tøsser jeg er sulten og nu skrider i alle sammen hjem.." uden videre fik hun smidt dem alle sammen ud, og gik selv hen for at få noget at spise, da hun knap nok havde fået noget hele dagen. Hun havde lige fået afleveret hendes eksamens opgave, også skulle hun op og forsvare den i februar, så lige nu, havde hun fri! Hun smilede stort og bestilte en pizza med bacon. Hun kiggede lidt rundt og fik øje på en dreng, det ene øjenbryn røg op, da hun måtte indrømme at han ikke rigtig fejlede noget. Hun smilede venligt til ham og stod lidt og ventede på at hun ville få den, fik dog også en cola og stod lidt og drak af den.

https://voresverden.danskforum.net

3Let it be - Ivy, Art Empty Sv: Let it be - Ivy, Art Fre Jan 07, 2011 11:55 am

Ida

Ida

Pludselig blev den ellers så fredelige stilhed brat ødelagt, og de grå øjne vendte sig op og kiggede hen imod den lille flok af halv- og fulde piger som syntes det var sjovt at drikke hjernen lam. Han gjorde det selv, en gang i mellem... ikke så meget mere, der var for meget arbejde til den slags lige i øjeblikket. Han fugtede sine læber lige så stille, og kiggede endnu en gang ned i sin avis imens han ventede på den mad hans mave hungrede efter. Langsomt kiggede han op og så at der var en pige tilbage fra den lille flok, turkis grønt hår havde hun, han betragtede hende lidt, og overvejede selv at købe noget cola men han havde vidst allerede noget der hjemme. Satans os at broen var blevet lukket pågrund af alt den sne, så var han jo nød til at blive her i DK uden at have mulighed for at kunne hente nogle af hans nødvendige ting i Sverige, men sådan var livet jo. Han brummede lige så stille, og kiggede væk fra avisen imens han folede den sammen og de grå øjne faldt på det snevæld der passerede forbi vinduet, og kiggede derefter hen på manden som stod og var igang med enten den pizza som pigen skulle have eller den shawarma han havde bedt om. Han brummede en smule og kiggede lidt op på uret for at se hvad klokken var, halv tolv, allerede? Han havde troet at den var noget med ti, men kom så i tanke omkring hvordan den fulde flok piger havde kommet her hen. Han sukkede lige så stille og rejste sig op fra sin plads og gik hen og tog nogle øl og en flaske cola og bad om at få dem betalt. Han nikkede stille og rakte manden en hundredkrones sedl, da han ikke lige frem havde mindre på sig lige nu, han tog imod pengene der kom tilbage og lagde dem ned i pungen som kom ned i baglommen, tog posen og colaen, hvor med øllen også lå nede i og gik hen og stillede sig ved døren mens han kiggede ud i viværet.

http://VieLaMort.com

4Let it be - Ivy, Art Empty Sv: Let it be - Ivy, Art Fre Jan 07, 2011 12:07 pm

Eli

Eli
Admin

Hun kunne ikke lade være med at betragte manden, hun synes efterhånden at det var sjældent at hun mødte nogen, og det var hele to uger siden hun sidst havde fået noget, skulle man tage chancen? Hun tog imod sin pizza og takkede inden at hun gik efter manden. "hey..?" sagde hun da de begge var kommet uden for og smilede bredt til ham "jeg tænkte.. hvad hedder du?" hendes smil blev en smugle bedredere mens hun fulgte efter ham, fuldstændig ligeglad med om han ville have det eller ej. Sådan var hun bare anlagt "jeg hedder Ivy.. jeg tænkte.. jeg har ikke set dig før.. bor du her omkring?" spurgte hun nysgerrig og kom lidt op i tempo for at følge med i hans gang. "Jeg selv kommer fra ballerup, men jeg kommer her ret tit da der ikke er så meget at lave der, så jeg synes selv jeg kender ret mange folk fra københavn, men dig, dig har jeg ikke set før, men så igen, københavn er stort, så du kunne sikkert godt have gemt dig i mængden.. studere du eller noget her? Eller bor du måske slet ikke i københavn men er her bare for at besøge nogen, lagde mærke til du købte ret meget at drikke, men kun mad til en person, har du en kæreste?" hun knævrede løs, sådan havde hun altid været, og passede derfor ret godt sammen med hendes rigtige gode veninde Dré. Hun bed sig i læben og slå sig lidt i hoved "Sorry.. snakker for meget, dårlig vane.." hun grinede stille og ventede lidt på en reaktion fra ham.

https://voresverden.danskforum.net

5Let it be - Ivy, Art Empty Sv: Let it be - Ivy, Art Fre Jan 07, 2011 12:15 pm

Ida

Ida

Han fik hvad han kom efter og gik så uden for og sukkede stille, hvorefter han begyndte at gå, men blev i det samme afbrudt, og kiggede lidt til den ene side hvor den turkis hårede pige stod, og hævede det ene bryn over de vanvittige mange ting der kom ud af hendes mund, og begyndte lige så stille at gå selvom hans ben var lange, blev tempoet også hurtigt, selvom han selv syntes han gik rimelig normalt kunne man sige, han lagde lige så stille den ene hånd ned i lommen og prøvede at slappe af og få hold på de mange tanker, og kiggede lettere irriteret hen på pigen men sagde ikke noget før talestrømmen var færdig og sukkede så, han kunne lige så godt vænne sig til det, hans kusine var ikke bedre, altid skulle det ene ord efter det andet siges. "Arthur.. men fortrækker Art..." sagde han som svar på det første hun havde spurgt om, og snakkede med vilje rimelig langsomt dog alligevel ikke, sådan roligt langsomt kunne man sige, en person der ikke lod sig haste, sådan kunne man beskrive ham ja. "Og ja jeg bor her... men jeg har os lejlighed i Sverige, og nej, jeg studere ikke, er journalist." Forsatte han og tog en dyb indånding af den friske kølige luft og beherskede sig selv imens han kiggede ned på hende, "Og nej.. jeg har ingen kæreste, og ja, jeg drikker ret hurtigt og bliver hurtig tørstig, derfor.." sagde han og rystede lidt på hovedet til det med at hun sagde undskyld, som i at hun ikke skulle tage sig af det, "Bare... snak roligt, det er ikke alle der kan måle sig op med svenskernes hurtige raplende stemme på den her tid..." sagde han med et stille smil og kiggede ned på hende, inden han forsatte.

http://VieLaMort.com

6Let it be - Ivy, Art Empty Sv: Let it be - Ivy, Art Fre Jan 07, 2011 12:23 pm

Eli

Eli
Admin

"neeeej det er det der er problemet, jeg kan ikke finde ud af at snakke langsomt, og når jeg først er igang kan jeg slet ikke blive stoppet igen.. og det gør det bestemt ikke bedre at jeg lige har drukket.." grinede hun og nikkede lidt igen til de ting som han have sagt "art siger du.. hmm det navn vil jeg huske, men seriøst.. Arthur, så kommer jeg til at tænke på disney filmen, med Arthur og sværdet i stenen.. men synes nu egentlig at ham der Arthur er ret nuttet.. men hvis du ikke kan lide dit navn, kan du så ikke bare skifte det? Så du rent faktisk hedder Art?" spurgte hun og drak noget mere af hendes cola mens det var som fyrværkeri der fløj ud af hendes mund. "aaaah.. Sverige... det er egentlig et meget dejligt sted, men jeg forstår ikke rigtig hvad du vil der over? Er du så god til at skrive på svensk siden at du er journalist der over eller, bor du bare der og har job i danmark og hvilken stilling har du inde for journalist brancen, hvis der overhoved er noget der hedder det.. altså.. nærmere betegnet hvad laver du som journalist, har du et bestemt emne eller?" hun svingede lidt med posen fra side til side, og betragtede ham med de nødebrune øjne, mens at hun gabte en smugle, sneen faldt mere og mere, og pludselig så hun sig ikke rigtig for, også var hun på røven. En latter skød igennem struben på hende som hun lå der nede og kiggede op i himmelen, langsomt prøvede hun at komme op igen, selvom det var utrolig svært med alt den is som var der.

https://voresverden.danskforum.net

7Let it be - Ivy, Art Empty Sv: Let it be - Ivy, Art Fre Jan 07, 2011 12:37 pm

Ida

Ida

Han hævede det ene bryn og sukkede lidt opgivende, over at hun ikke kunne snakke langsomt og lukkede sine øjne lidt imens han prøvede på at sætte hendes stemme i slowmotion i sit hoved så det kom til at lyde som en normal dansker der snakkede, "Nej virkelig?" spurgte han ironisk da hun sagde det ikke blev bedre efter hun havde drukket og tog en dub indånding imens han så trak lidt på skuldrende, "Arthur er et fint navn, og det er noget mine forældre har givet mig, og vil ikke lade et sådan navn gå væk fra stamtræet, så ville jeg hedde det, blive kaldt det nogle gange, men fortrække et andet, sådan er mennesker opbygget..." sagde han og kiggede lidt rundt imens hendes mund syntes at fortsætte med at bevæge sig i det uendelige, han sagde dog ikke noget og kløede lige så stille sin kind som havde skæg på det halve af den, og trak igen på skuldrende, "Havde en kæreste, flyttede derover, hun gik, gad ikke at flytte tilbage igen med en masse ting så beholdte bare lejligheden derover og den her i københavn, har desuden også familie her, og arbejder sådan hist og her imellem landende." sagde han og kiggede lidt rundt og derefter ned på hende som pludselig snublede, og hævede det ene bryn og bukkede sig ned og tog hendes hånd og hjalp hende op og stå igen, "Helt seriøst, du kan snakke alt det du vil når jeg ikke er træt... min kusine er lige så slem som dig... men vil du ikke.. prøve at snakke i snegle tempo med mig lige nu?" spurgte han så lige så stille og smilede lidt til hende, og fik hende op og stå "Er du okay?" spurgte han så for at hører om hun ikke havde slået noget vigtigt eller noget i den dur.

http://VieLaMort.com

8Let it be - Ivy, Art Empty Sv: Let it be - Ivy, Art Fre Jan 07, 2011 12:43 pm

Eli

Eli
Admin

"oooookaaaaaaaaaaaaay..." sagde hun i slowmotion og kiggede irriteret på ham, men med et glimt i øjet og et smil på læberne, så man ikke rigtig kunne tage det seriøst. Hun lagde hoved en smugle på skrå og fugtede langsomt sine læber, og lod sig blive rest op "tak.." sagde hun og kyssede ham på kinden "din kusine?" sagde hun og løftede det ene øjenbryn, hun kendte kun en der snakkede så meget som hende, og det var Dré. Men det kunne også være lige meget, alt det som han fortalte hende nu ville hun sikkert have glemt næste dag. "hmm... er da ked af at høre det med din eks kæreste nu.. men sådan kan det gå.." hun nikkede lidt og gik så efter ham, til at de stoppede op så hun gik udfra at det var her han skulle op i sin lejlighed, mens hun virkelig ingen anelse om havde hvor hun var henne, og man kunne knapt nok se over en halv meter ud af gaden for sneen der nærmest væltede ned, som ville den aldrig nogen sinde stoppe "arg.. great.." sagde hun irriteret "nåå.. sorry fordi jeg irriterede dig så meget.." sagde hun i et roligt tempo og stillede sig så hen, kyssede ham kort på læberne efter at have givet ham et kram, noget hun bare havde for vane med at gøre efter hånden og stod så lidt og kiggede fra den ene vej til den anden mens hun diskuterede med sig selv, omkring hvilken vej ville være bedst for hende at gå nu.

https://voresverden.danskforum.net

9Let it be - Ivy, Art Empty Sv: Let it be - Ivy, Art Fre Jan 07, 2011 12:54 pm

Ida

Ida

Han smilede lidt af hende, og sagde ikke så meget til kysset på munden og nikkede så lidt til det med hendes ekstra spørgsmål til hans kusine, "Eller hun er ikke blodbeslægtede med mig, eller på sin hvis jo... hvis man tænker på at min mor er søster til hendes mor, som så er kusine til hendes far.." han trak lidt på skuldrende, og tænkte lidt yderligere over det men rystede så på hovedet, "Skal se hende i overmorgen eller noget, nede på torvet.. hvis altså hun ikke er sneet inde.." sagde han og trak lidt på skuldrende og forsatte videre mod hans opgang og kiggede lige frem og glædede sig nu til at komme op i lejligheden med noget cola og en sawarma. Han fandt sin nøgle frem og låste døren op og vendte sig så halvt rundt og smilede lidt til hende, "Men vi ses, Ivy.." længere nåede han ikke da han blev så forbavset over hendes kys mod hans læber og rynkede brynene lidt, "Det går vel nok..." han kiggede lidt på hende sådan som hun så usikkert fra den ene side til den anden og kunne gætte sig til hun sikkert havde drukket nok til at have glemt steds sansen, og sukkede stille, "Kom med op, så laver jeg dig noget te eller kaffe, eller hvad end dine smagsløg ligger på..." sagde han stille, og håbede ikke der kom endnu et hav af underlige spørgsmål men kunne ikke få sig selv til at smække døren i hovedet på hende da hun tydeligvis ikke anede vejen hjem, "Du kan ringe til dine veninder der oppe og sige du er kommet et andet sted hen, og har det fint.. selvom det lyder for en form af kidnapning.." brummede han lidt og rystede på hovedet imens han holdte døren åben og ventede på at hun trådte ind.

http://VieLaMort.com

10Let it be - Ivy, Art Empty Sv: Let it be - Ivy, Art Fre Jan 07, 2011 1:03 pm

Eli

Eli
Admin

"Well.. siger jeg ikke nej til.." sagde hun med et lille smil, og viste nu godt vejen hjem, men hun kunne jo ikke se en skid for den dumme sne, og hun havde ikke fået sine kontakt linser i, så hun kunne ikke se særlig langt uden at det hele bare ville være som en pløret skærm af virvar af farver som blændede sammen. Hun tog en dyb indånding "tak.." sagde hun stille og gik ind i hans lejlighed hvor hun smed sin taske hun havde haft over ryggen og bed sig i læben. "hvad mine smagsløg har lyst til?.. hvad hvis den så slet ikke har lyst til kaffe eller te?" spurgte hun så igen, og vente sig om, mens hendes øjne hvilede på ham. Hun var fuldkommen stille og ikke særlig snakssagelig som hun havde været for et øjeblik siden, men nu havde hun jo egentlig også fået den chance som hun var gået efter, nemlig at være kommet op i hans lejlighed, nu skulle hun bare se hvor langt han egentlig ville lege med. Hun vente sig om og kiggede lidt rundt i selve lejligheden dog uden at snuse for meget rundt, kiggede bare kort ind i rummene og så tilbage til der hvor han stod. "kan godt lide din lejlighed, en del større end min.." grinede hun svagt og kom så i tanke om at hun ikke havde svaret på det med at hun kunne ringe til en veninde "Nå.. det er sgu lige meget de er en del mere fulde end jeg er.. så det behøver jeg sådan set ikke, er fri som en fugl til at gøre det jeg vil." hendes øjne blev ikke fjernet fra ham, og hun studerede ham fra top til tå, selvom hun viste det kunne virke irriterende på nogen, kunne hun ikke lade være. "Viste du godt, at du har noget helt fantastisk hår?" sagde hun med et stille smil på læberne, og lagde hoved en smugle på skrå.

https://voresverden.danskforum.net

11Let it be - Ivy, Art Empty Sv: Let it be - Ivy, Art Fre Jan 07, 2011 1:16 pm

Ida

Ida

"Så kan du få noget varm kakaoe?" sagde han og kiggede hen på hende med et hævet bryn og forstod ikke helt hvorfor hun kom hen til sådan et spørgsmål, "Hvis det ikke behager dig kan vi varme noget mælk med honning i..." forsatte han og tog sine sko af og lod hende bare kigge rundt, havde han ikke så meget imod, han havde trods alt fået det meste på plads, og smilede stille til hende da hun komplimenterede hans lejlighed og nikkede lige så stille til hende, "Tak da.." Sukkede han i mens han så endelig fik sine sko af, og strakte sig i sin fulde længde, og gik ud i køkkenet for at lave noget kaffe til ham selv, da det nok var noget han havde brug for lige nu. Han fandt to kopper frem, og gik så ud på gangen og tog hans pose og og gik ud i køkkenet igen hvor han lagde colaen og øllene ind i køleskabet så det kunne blive koldt til senere når han nu havde havde tænkt sig at drikke af det lige nu. Et stille nik kom fra ham da hun sagde at det kunne være lige meget og fugtede sine læber lidt, og vendte hovedet halvt og kiggede hen mod Ivy med et hævet bryn, "Sjovt det siger mine kvindelige kollegaer hele tiden til mig.." sagde han og og knækkede kort fingre og nakke og kunne godt mærke en hvis udmattelse komme hen over ham. Han fandt nogle tallerkener og noget bestik og gik ind i stuen og dækkede bordet så de kunne spise der hvis det var det hun nu ville, han skulle i hvertfald have noget ned i maven, om kroppen ville det eller ej. Han fugtede lige så stille læberne, og tændte lyset i stuen og derefter fjernsynet.

http://VieLaMort.com

12Let it be - Ivy, Art Empty Sv: Let it be - Ivy, Art Fre Jan 07, 2011 1:31 pm

Eli

Eli
Admin

Hun sukkede irriteret og vente øjne omkring at han bare slet ikke fattede hendes hint, og hun måtte vel indse at det ikke ville ske lige meget hvor meget hun ville prøve. Hun tog sin pizza som sikkert allerede var blevet kold og satte sig ved sidse bordet mens hun kiggede lidt ud af vinduet og på alt det meget sne som der faldt nede fra himmelen "Heldige dig.." sagde hun stille og lod langsomt fingrene glide igennem håret igen, og åbnede hendes pizzabakke. Det var egentlig sjovt som han fik hende til at tænke over ting, ikke en gang havde hun faktisk prøvet at det var drengen som var gået efter hende, jo ved at rage på hende, selvom hun havde sagt nej. Men de drenge som hun faktisk ville have, havde hun altid været nød til at lægge an på dem, var hun virkelig så grim? Og nu når han jo ikke en gang var fuld, måtte man jo konkluderer at det kun gik når de var fulde. Hun tog en dyb indånding, for en model at være, havde hun nok den værste selvtillid man kunne finde. Men smilet spillede stadig på hendes læber, trods hullerne inde i hende. Hun ventede lidt på at han satte sig ned og begyndte så i stilhed at spise da hun var ret sikker på at han ikke længere gad at høre på hende snakke mere.

https://voresverden.danskforum.net

13Let it be - Ivy, Art Empty Sv: Let it be - Ivy, Art Fre Jan 07, 2011 1:42 pm

Ida

Ida

Han kom ind og satte sig med sin Warasma og tog en stor bid af den, mens blikket gled ud af vinduet og hen på de mange snefnug. "Hvad tænker du?" spurgte han så lige så stille, og var vel klar over at han ikke lige havde fulgt hendes hint og så videre, men han var for træt til sex og udfolde sine lyster, han fugtede stille sine læber og kunne vel tydeligt tænke sig hvad det var hun tænkte, "Det er ikke fordi jeg ikke lige frem gider og ligge i lag med dig... men sex tiltaler mig ikke sådan rigtig, ikke så meget mere i hvertfald... Ked af jeg ikke lige kan give dig det du havde håbet på..." sagde han og kiggede på hende meget alvorligt, men fandens træt, men han ville ikke have hun så ondt på det han havde sagt, han mente det godt. Selvom det ikke lige altid var sådan man så det, han tog endnu en bid, og fugtede sine læber lige så stille imens flere og flere bid blev taget og til sidst var han færdig hvor efter han hældte noget cola op til sig selv, og hende og tog glasset op, "Skål.." smilede han skævt og bundede det hele i vejret.

http://VieLaMort.com

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum