Vores verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Vores verden

Her kan vi udfolde vores selvopfundende karakterer

Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email



Seneste emner
» I just want to run away - Jac & Adi
hos Anio og Neru; Efter sermonien på Hogwarts. EmptySøn Mar 25, 2012 11:48 pm af Ida

» Som Altid - Jay & Lia
hos Anio og Neru; Efter sermonien på Hogwarts. EmptySøn Mar 25, 2012 10:39 pm af Ida

» Are you serious? - Adi & Lia
hos Anio og Neru; Efter sermonien på Hogwarts. EmptyTors Mar 22, 2012 12:01 pm af Ida

» the meaning of life. - Cali og Skye
hos Anio og Neru; Efter sermonien på Hogwarts. EmptyTors Mar 22, 2012 9:23 am af Ida

» Happybirthday Lia og Jayden
hos Anio og Neru; Efter sermonien på Hogwarts. EmptyLør Maj 07, 2011 10:17 am af Ida

» Just for fun.. - lia og jayden
hos Anio og Neru; Efter sermonien på Hogwarts. EmptyTors Maj 05, 2011 6:12 pm af Ida

» something you should know - Adi og Lia
hos Anio og Neru; Efter sermonien på Hogwarts. EmptyTors Maj 05, 2011 5:57 pm af Ida

» As before?
hos Anio og Neru; Efter sermonien på Hogwarts. EmptyTors Maj 05, 2011 11:17 am af Eli

» See you again. - Jac, Adi, Davin & Troye
hos Anio og Neru; Efter sermonien på Hogwarts. EmptyTirs Maj 03, 2011 12:54 am af Ida


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

hos Anio og Neru; Efter sermonien på Hogwarts.

2 deltagere

Gå til side : 1, 2  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 2]

Ida

Ida

Blach; Fugter lige så stille læberne, tænker lidt at det måske var dumt af ham, overhovedet at gøre det her... men nu var det jo også sådan at det heller ikke lige frem var livs nødvendigt at de gjorde det. Tager en dyb indånding og trækker hende ned og ligge ved siden af sig hvor efter han trækker hende ind til sig så de ligger i en ske, og nusser lige så stille hendes mave.

Jess; Rejser sig lige så stille op og hæver det ene bryn til af Neru, "Du har fandme noget af en mave Neru x'D" Griner lidt og går så ud på toilettet for lige at få noget vand i hovedet da hun er en smule træt, men gider ikke til at være en lyseslukker så at sige. Betragter lidt hendes spejlbilled og laver nogle store kinder og ryster så på hovedet af sig selv og tørrer ansigtet og går ud til de andre igen.

Neru; "Altid :'D" Griner lidt, og læner sig veltilpas tilbage i stolen med den ene arm over Kirians ryglæn, og kigger hen på sin bror med et hævet bryn bare mere for at sige at han burde lette røven og komme igang med Jess.

http://VieLaMort.com

Eli

Eli
Admin

Quin: Sukker stille, og bider sig i læben, mens hun tænker lidt over det hele. Lukker øjnene da hun bliver hævet ned i sengen og lægger hoved på hans ene arm. Vender sig dog om efter noget tid, og betragter lige så stille hans ansigt "det er ikke fordi jeg ikke vi.. det er bare.. jeg har.. aldrig.. gået det skridt videre.." bider sig i læben, og er nu ret stolt af, at trods de mange kærester som hun havde haft, havde hun formået at holde sig på måtten, så at sige. Hun smilede lige så stille, mens hun lod finger spidserne glide ned af hans ansigt.

Anio: Betragter sin bror med et hævet øjenbryn, som for at sige, hvad kigger du nu på? Betragter derefter Kirian som vælger at rejse sig og sige at hun har brug for at sove nu, nikker lidt "Godnat.. ses en gang i morgen.." griner skævt, og regner med at skulle overnatte her, da han havde brug for at være lidt sammen med sin familie, da det meste af hans tid gik hjemme hos Jess for øjeblikket.

Kirian: Lader blikket glide hen på Jess og smiler lige så stille over det hun siger, og føler sig bare mere og mere utilpas. Rejser sig langsomt op og siger at hun ville gå i seng nu, da hun var ret sikker på at ungerne ville vågne snart. Smiler halvt og går langsomt ind i soveværelset, hvor hun begynder at tage tøjet af, betragter sig lige så stille i spejlet, og vender hurtigt blikket væk, hvor en stor t-shirt bliver trukket hen over hoved, og nogle natbukser, da hun hellere ikke kunne klare hendes ben. Krymper ned under dynen og har bare lyst til at gemme sig væk.

https://voresverden.danskforum.net

Ida

Ida

Nikker stille til det hun siger "Jeg bebrejder dig ikke..." smiler skævt og kysser hendes pande og sukker lige så stille, imens øjnene er lukket helt i, og kan i grunden mærke den pludselige træthed overvælde ham.

Ser lige at Kirian går ind på soveværelset og smutter efter hende, "Kir...?" Sætter sig hen og kigger ned på hende med et stille smil og lægger sig ned ved siden af hende, "Ved du godt... hvilken smuk kvinde du er?" smiler lige så stille og stryger hende hen over håret, og betragter hendes pink røde hår, og lader en hånd glide igennem det.

Kigger hen imod Jess der kommer men sukker så da hans bror ikke fatter noget, tager så chancen da Jess går ind til Kirian, "Let røven, og gør noget ved dit forhold..." kigger hen på ham med et hævet bryn.

http://VieLaMort.com

Eli

Eli
Admin

Nusser stille hans kind, mens hun ikke rigtig ved noget som helst, når det kommer til stykket. Føler sig utilpas, så pludseligt, og rejser sig langsomt op, går langsomt ud af rummet og ned af gangen for at komme ind i badeværelset, lukker langsomt døren og låser den så, mens blikket bliver rettet mod spejlet, sukker stille over synet, og trækker langsomt op i hendes bukseben, og betragter stille hendes mange ar som kommer fra ankelen og hele vejen op af hendes skinneben. Snøfter lidt og tænder for vandet.

Hører at der kommer en ind i soveværelset efter hun har lagt sig, og kigger bare ud i luften, mens at tårerne prikker sig på, tager en dyb indånding og kigger ned i stoffet da hun hører hvad Jess siger, "kan du sagtens sige.. du er smuk og har en kæreste der har lyst til dig.." sagde hun stille og slog hendes hånd væk, da hun begyndte at ae hende hen over det, gemte sig under dynen og havde i grunden slet ikke lyst til at snakke om det, da hun viste at hun bare ville begynde at græde.

Kigger lidt over på Neru og trækker på skulderen "jeg tager det som det kommer, jeg er ikke typen der forhaster sig, og jeg er ikke klar til at få børn eller gifte mig endnu, det er et stort skridt.. og hvad med dig selv? Burde du så ikke også fri eftersom at i allerede har fået børn.. >_>.." kigger lidt væk og taget noget brød der ligger i brødkurven, som endnu ikke var blevet taget ind, sukker stille og brækker nogle stykker af, hvor efter de bliver puttet i munden. "Du Neru.. hvornår er det egentlig sidst at dig og Kirian har haft sex?.." hæver det ene bryn, og putter igen et stykke brød i munden.

https://voresverden.danskforum.net

Ida

Ida

Tænker lidt og smiler en smule da hun nusser hans kind, og kører en hånd igennem hendes hår, og lader hende få lov til at rejse sig, og sætter sig selv op, hvor efter han kigger lidt rundt, og sukker lige så stille, imens han kører en hånd igennem hans hår, "Idiot.." brummer stille til sig selv.

"Det er nu længe siden jeg fik noget sidst, både Anio og mig er travlt beskæftet med arbejde... og han tegner det meste af natten og sover det meste af dagen så der er ikke rigtig tid til det..." Trækker lidt på skuldrende, "Men jeg er sikker på at Neru også har lyst til dig, og du er en smuk kvinde Kirian, du skal bare se det selv, når du først ser det selv er du endnu smukkere end noget andet." Tager en dyb indånding og kigger lidt rundt imens hun tænkte over det hele, "Kunne problemet ikke have været at i begge blev rimelige udkørte når i har job og børn i skal tage jer af... også er det ikke lige at man tænker over de lyster man nu har.."

Tænker lidt over det og trækker på skuldrende, "Er igang med at spare sammen til en, problemet er at jeg ikke lige har fundet den rette lejlighed til det, der har været for meget arbejde også når man kom hjem så er der børn..." Brummer stille og puster ud imens han ryster kort på hovedet, "For lang tid siden, bliver for udkørt når det kommer dertil... men har bedt mor og far om at tage dem i næste uge... så vi kunne have noget tid for os selv.."

http://VieLaMort.com

Eli

Eli
Admin

Trækker ned i buksebenet igen, og smider noget vand i hoved, og lader langsomt sine fingre glide igennem det stadig knald orange hår, faktisk havde det fået mere farve, men det var fordi hun havde fået farvet nogle flere orange og røde striber i, så det ikke var sådan en mat orange farve. Strækker sig en smugle, og går ud af badeværelset igen, smiler kort over drengenes samtale, og går så ind på værelset igen "Nå.. jeg kan trøste dig med, at dine brødre snakker om at blive gift x3.." griner kort og smider sig i sengen og strækker sig en smugle. Vender sig om på maven, og løfter benene op i luften, som langsomt begynder at svinge frem og tilbage, mens hun tænkte en smugle over hvad hun dog skulle gøre med Blach, det var underligt at han i starten da hun havde hentydet til at hun gerne ville have ham, at han ikke havde gjort noget, men nu nu ville han pludselig godt? Det virkede bare underligt.. eller det gjorde det for hende.

"blah.." brummer lidt og krummer sig sammen, føler sig bare flomme fed, og grim. Lukker øjnene og ville ønske hun havde den figur hun havde før i tiden, lader langsomt tungen glide hen over læberne, og trækker så på skulderen "Kan godt være det er det.. men det er bare.. ja jeg ved ikke.." sukker lidt og lader fingrene glide igennem håret, jeg er i det mindste blevet forfremmet så for flere penge ind.." mumler stille og har egentlig bare lyst til at være alene, og ikke rigtig snakke omkring hvordan hun havde det. Tager endnu en dyb indånding for at prøve at falde ned, men synes bare ikke rigtig det virker.

"Hmm.. når vi nu snakker om det har jeg faktisk fundet et hus, der burde være stort nok til os alle sammen, Blach kan få sit eget værelse oppe på loftet, hvor at han kan få lov til at være stort set for sig selv, eftersom at det kan være ret meget at skulle rende rundt mellem 4 årige børn, og hvis mig og Jess nu skulle få nogle også.. bliver det lige pludselig ret meget når man er teenager og vil have sit privat liv.. der ud over er huset delt op, så det faktisk er to huse slået sammen.. det skal bare bruge en kærlig hånd.." betragter sin bror, afventene på hans forslag, det med at det var to huse slået sammen i et, var mest af hensyn til Jess, så hun faktisk kunne få sit eget, mens at han kunne få lov til at være sammen med sin familie uden at han skulle tænke særlig meget over det.

https://voresverden.danskforum.net

Ida

Ida

Hæver det ene bryn til det hun siger, "Er det en trøst? >_>..." brummer lidt og føler sig allerede flad over at der er to små rollinger, ikke fordi han ikke kunne tage dem men ind i mellem blev det for meget, tager en dyb indånding og kigger hen på Quin og trækker hende ind til sig, og kan nærmest læse hendes tanker ud fra udtrykket i hendes øjne, "Jeg ved jeg er underlig, men i toget... det virker som om det er år siden faktisk... vidste jeg ikke hvordan jeg skulle gribe det an, jeg har tænkt på dig... pokkers meget faktisk... bare ikke vidst hvad jeg skulle gøre.." Brummer lidt og kigger lidt på hende og derefter op i loftet.

Nikker til det hun siger og kigger ned på hende, med et stille smil, "Det lyder godt." Strækker sig lidt, og kigger lidt rundt i rummet, "Hvornår kommer du i grunden over og ser lejligheden? den er blevet virkelig fed siden sidst..." smiler til hende og kører en hånd igennem håret, og ved i grunden ikke helt om hun ville blive, eller tage hjem, ligger sig ned ved siden af Kirian og betragter hende med et stille smil, "Hvis jeg nu.. tog børnene ind i mellem så du kunne være sammen med Neru uden forstyrrelse, tror du så det ville hjælpe på den mund der...?" Smiler lidt til hende og peger på den hængende mund.

"Et hus siger du?" Tænker lidt over det og kigger rundt i den store lejlighed, "Noget om det... hvor slemt er skaderne på det?" kigger på ham et spørgende blik, og klør sig lige så stille i nakken og venter tålmodigt på svar hvorefter han tager sit glas og drikker det sidste der er i, og kigger hen på Quin som kommer forbi og smiler lige så stille til hende.

http://VieLaMort.com

Eli

Eli
Admin

"haha xD sorry.. du kan jo altid komme over og bo hos mig lidt.. jeg er alene hjemme lige i øjeblikket da Renai stadig er i rumænien.. desværre.." brummer lidt, og smiler skævt, mens hun lader sig blive trukket ind til ham, og smiler nu over det hun elskede allermest ved deres forhold til hinanden, de kunne nærmest se hvad de tænkte "men.. det er også i orden jeg blev bare så forvirret af den pludselige vælting af dine mure. Prikker ham lidt i brystkassen og lægger hoved en smugle på skrå og fugter langsomt sine læber "jeg tænker altid på dig.. og grunden til jeg i det hele taget fik de mange kærester som jeg gjorde.. var intet med kærlighed at gøre, jeg tror ikke engang jeg elskede en af de drenge.. jeg prøvede bare at finde en måde hvor på at jeg kunne blive ved med at være din bedsteveninde.. selvom jeg hellere ville være så meget mere.." kigger stille ned på sine fingre der lige så stille begynder at nusse omridset af hans brystkasse, op til hvor hans nippel sad, roligt omkring det og ned af maven igen. Mest af alt fordig at hun udforskede det hun havde med at gøre, tage sig tid til at finde ud af, hvad han egentlig var for en størrelse.

Kigger på hende med et stille smil, og sukker så "Når jeg engang for tid.. lige i øjeblikket har jeg rigtig meget at skulle gøre, vi har tre film igang hvor jeg skal opstille scener til dem alle sammen nærmest, og de har ikke fundet mig nogle assistenter, så lige i øjeblikket må jeg gøre alt selv, så jeg knokler virkelig røven ud af bukserne lige i øjeblikket, og ferie kan der slet ikke blive tale om, så jeg glæder mig bare til at de er overstået fordi så har jeg omkring en måneds fri før at der kommer et nyt manuskript jeg skal have læst.." sukker stille og trækker dynen en smugle ned "Vi finder vil på noget.. på et eller andet tidspunkt falder det hele på plads igen, det kom bare så pludseligt at jeg var gravid, og det hjalp ikke just da det også var tvillinger.. de troede i starten af det faktisk var trillinger, jeg sværgere jeg troede jeg skulle dø xD" griner en smugle.

"yeah.. der skal males og der skal nyt køkken ind og så videre, men man kan nærmest skabe det efter hvad vi selv vil, og vi kunne få det for under en milion hvis vi slå til med det samme, så jeg tænkte på om at du ville ned og kigge på det i morgen sammen med Jess og Kirian og de små, bare lige se hvad de synes omkring det, også tage stilling til om vi skal slå til nu, eller vente.. jeg kan ikke lide idéen at skulle splittes igen.. så hellere finde en eller anden ordning hvor vi stadig kan få vores privat liv.. og det kan vi ikke i en lejlighed.. det bliver nød til at være et hus." smiler skævt og fører sit drikke glas for munden sukker stille, inden glasset bliver stillet ned igen, og strækker sig så.

https://voresverden.danskforum.net

Ida

Ida

Nikker lige så stille til det hun siger, og lader en hånd glide igennem hendes hår, og bider sig lige så stille i læben, imens et svagt smil over det hun siger dukker frem, "Hmm.. lyder til jeg har været lidt af en paine in the ass.." Nyder de svage berøringer hun kommer med, og nusser hende forsat igennem håret, og tager en dyb indånding for at kunne få tankerne på det rene.

"Lyder som om det job tager livet af dig..." griner lidt og klør sig i nakken imens hun kigger op i loftet og griner så igen af det hun siger, "Tror jeg havde meldt mig død for resten af året så.. xD" Smiler skævt og strækker sig lidt i sengen og ligger sig ned og kigger så hen på hende, "Selvom jeg overvejer at tage et model job... du kunne jo joine mig?" Kigger på hende med et hævet bryn og et glad smil.

"Hmm du har fat i noget..." Brummer lidt og klør sin hage lidt, "Jo... jeg vil se om jeg ikke kan få fri imorgen så :].. synes selv jeg fortjener det xD" Griner lidt og tager en dyb indånding og stryger en hånd igennem det sorte hår og kigger stille rundt, og kan huske turen i tivoliet, "Kan du huske da vi mødte pigerne i tivoliet...? også den der kvinde der som du var lige ved at få til at gå ind i en lygtepæl..?" Griner lidt af det, og ryster på hovedet.

http://VieLaMort.com

Eli

Eli
Admin

"Neej... det var en pain in the ass at jeg ikke kunne få dig.." smiler lige så stille, og fugter langsomt læberne "viste du.. lige inden at Rain kom og alt det der.. havde jeg en drøm omkring.. at du.. sagde du elskede mig.. og at du tog mig op i et af tårnene og viste mig udsigten, hen over slottet, troede virkelig ikke jeg skulle blive meget mere lykkelig, da alt pludselig bare ramlede sammen da jeg fik at vide at du var min fætter.. eller halv, når alt kommer til alt.. men nu" kigger ham dybt ind i øjnene med hendes læber kun nogle få millimeter fra hans mund, og hvisker stille "er jeg fuldstændig ligeglad.. jeg elsker dig.. og det har jeg altid gjort, og det vil jeg nok altid gøre lige meget hvad der sker." lukker øjnene og lægger panden mod hans, mens hun mærker lettelsen over at have fået det sagt.

"gør det altså også snart -o-''" brummer lettere irriteret og tager en dyb indånding, holder dog rigtig meget af sit job, og ville ikke give det væk fra noget andet "nej da.. det er så hyggeligt at sidde og læse manuskript, og jeg har omkring tre måneder til at få læst det færdigt, før at vi begynder med at skulle sætte tingene op og begynde at skyde filmen." smiler skævt, og glæder sig virkelig til at få sig en dejlig lang pause fra alting hvor hun bare kunne gå her hjemme. "Model -.-''? Helt ærlig Jess, kig lige på mig, hvis jeg var ti kg mindre kunne vi måske snakke omkring det.. femte ja så var jeg gået med >_>.." brummer lidt og fugter langsomt sine læber.

"lyder great.. jeg tager selv fri i nogle dage, jeg har massere penge faktisk ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre med stordelen af dem, virkelig, kvinderne betaler mig alt for meget for at få lavet selvprotrætter o_o.. det er vildt xD" griner lidt og nikker så til det hans bror siger "Det er sgu ikke nogen dag man glemmer x'D Fuck hvor var det grineren, og egentlig bare fail fordi jeg havde sagt at jeg havde været den som ingen piger havde været interesseret i x3.." griner lidt og ryster svagt på hoved.

https://voresverden.danskforum.net

Ida

Ida

"hmm..." nusser hende stille ned af ryggen og lukker sine øjne imens han bare nyder nærværet af hende, bare at have hende så tæt på og slappe af. Fugter lige så stille læberne og smiler svagt af det hun siger, "hvordan kunne det ramle sammen... når du ligger her, og lige har sagt det til mig?" Smiler stille, og kysser hende så på panden og fugter sine læber igen, "Men jeg elsker os dig Quin, på alle mulige måder... der er ingen måder på hvordan ikke kunne elske dig... og har altid gjort det..." Griner lidt af mindet der dukker frem i ham, "Lige siden du ramlede ind i mig inde ved skoven.." tilføjede han.

Griner lidt af hende x'D... "Model handler altså ikke kun om vægt Kir... og du er smuk.. jeg tror faktisk du vil blive glad for det, kunne hjælpe dig med at acceptere dig selv noget mere..." Smiler stille og gaber så en smule over klokken er så mange og hun ikke havde sovet så overdrevent meget. Ryster kort på hovedet for at vågne lidt mere op og betragter hendes veninde med et glad smil, "Lavede i grunden lidt sjov med Anio til morges... spurgte om han ikke ville have en lille en... mente så en hundehvalp og han var allerførst total '=_=.. glem det, jeg springere hellere ud af et tog så'" xD

>_>... "Håber for guds skyld ikke det er nøgne billeder... Jess ville få det største flip ever..." Tænker lidt over det, og kan ikke engang forstille sig det, ryster på hovedet af og kigger hen på hans bror og griner af ham "Det var virkelig fail xD" Ryster på hovedet, "Men du havde ret i... at Blach var en lille charmetrold x'D så du alle de piger der gloede på ham?" smiler skævt af det, og tager noget mere at drikke.

http://VieLaMort.com

Eli

Eli
Admin

Smiler skævt af ham, og ryster lidt på hoved "Dumme altså, det ramlede sammen for mig der, der var jo en grund til at jeg stoppede med at snakke med dig i så lang tid.." smiler skævt og lader langsomt sine fingre list inden under hans t-shirt og nussede lige så stille stykket ved hans bukser, bider sig svagt i læben og griner så over det han siger "ja.. det var noget af en rulle tur jeg fik mig der.. men vil blev da vasket? x3" smiler skævt og kan mærke gåsehuden glide igennem hende, bare ved at lægge så tæt på ham, lader langsomt hånden flytte sig op af hans mave til brystkassen og ned af siden, udforsker nærmest hans krop med finger spidserne, næsten lige så let som var det en fjer som gled hen over hans hud. Bider sig i læben og kigger ned af hvor hendes hånd bevæger sig hen, og lukker så øjnene.

"blah.. synes du .__. jeg synes ikke jeg er spor smuk.. og det hjælper jo ikke just på at det eneste mig og Neru har af intime forhold til hinanden for øjeblikket, er små tante kys, og et kram bagfra når en af os står og laver mad.. må vel bare begynde at gøre noget ud af mig selv igen" sukker lidt, og gnider sine øjne, og gaber, måske hun bare skulle sove nu, men smiler så over det næste som Jess kommer med og ryster lidt på hoved "Det med at man vil have en 'lille en' skal man passe på med at sige, det skræmmer desværre mænd ret meget x3" griner og ryster lidt på hoved, da hun kom i tanke om hvordan at det havde været at fortælle Neru at hun var gravid, og ville beholde barnet. Smiler skævt og savnede nu tiden før at hun var blevet gravid, og før skænderierne, der hvor de bare havde haft det vildeste need for hinanden.

"selvfølgelig er det ikke det o_o.. det er bare helt almindelige potræt billeder, ingen nasty ting omkring det xD" griner lidt af ham og strækker sig, mens at han tænker yderligere over den dag, og smiler så stille "Det forbliver mig stadig en gåde at det tog ham så lang tid at få Quin, når det helt tydeligt var hende han ville have fra starten af, når han kunne få alle de andre, var Quin nok den stædigeste og sværeste xD" ryster en smugle på hoved og drikker det sidste fra glasset.

https://voresverden.danskforum.net

Ida

Ida

”Hmm ja det blev vi…” Smiler lige så stille, og tænker over det hvor efter han sukker lige så stille og nussede hendes hår ganske langsomt mens tankerne blev ved med at kører rundt i hovedet på ham og fugtede langsomt læberne, og rystede så på hovedet, ”Hold kæft jeg er træt…” gnider stille sine øjne og kigger så ned på hende og nyder hendes berøring og kysser hende kort på munden og trækker hende helt ind til sig imens han nusser hende ned af ryggen og ved virkelig ikke hvad han skulle have gjort uden hende, ”Men selvom du ikke snakkede til mig… bragte det dig vel tættere på dit valg…” smiler stille af mindet af det, han kunne smile af dem alle sammen, han var faktisk slet ikke ked af den måde det var gået hen og var end på den gang, det kom jo til noget godt nu.

"Kir... jeg tror grunden til at i ikke har lavet noget af intime oplevelser er fordi at i har haft for travlt... hør selv på dig og dit job, du er ved at gå i stress over det, og i har også nogle børn.." Sukker lige så stille og fugter sine læber lige så stille og kigger op i loftet, "Men søde ... jeg vil ind og sove nu... jeg tror Neru vil have dig og sin seng for sig selv.. xD vil ikke lige frem stå i vejen." Smiler stille og læner sig over og kysser hende på panden og rejser sig så op og går ud af værelset og lader en hånd glide igennem hendes hår og smiler stille til drengene, "Smutter i seng... godnat.." vinker lidt til dem og går hen til døren til Anio's soveværelse, og tager sit tøj af så hun står i undertøj, og kaster sig så ned under dynen og sukker over det bløde underlag.

Trækker på skuldrende, "Quin lod ham kæmpe og det var det han ville have..." gaber lidt og kigger hen på Jess og nikker til det hun siger, "Godnat..." Gaber så selv, og klør sig i håret, "Men jeg tror sq os selv jeg vil til køjs nu her.. hvis du vil have mig undskyldt? xD" Smiler skævt og rejser sig op og tager det tilbage værende is, og stiller det ud i køleskabet, og tager staven på køkkenbordet og laver et let vip med det og så resten af bordet er total ryddet og går så hen til sit soveværelse.

http://VieLaMort.com

Eli

Eli
Admin

Lader hånden glide ud af hans trøje da han siger han er træt, og lader langsomt fingrene glide igennem hans dejlige sorte hår og lægger hoved en smugle på skrå "så skulle vi måske lægge os? Gider ikke tage hjem nu når det er så sent" gaber selv og glider langsomt ud af hans greb og stillede sig på gulvet, trak tasken der lå neden under hans seng ud, og fandt en stor t-shirt frem. Tænkte ikke rigtig videre over det, da hun trak hendes strømpebukser, nederdel og derefter trøje af så hun i grunden kun stod i undertøj, og lod langsomt t-shirten glide hen over hoved.

Nikker stille til det hun siger, og smiler så da hun rejser sig "godnat ^^" putter sig under dynen og slukker for lyset på hendes side og hører så at Neru kommer ind, sukker stille og lukker øjnene for egentlig bare at falde i søvn, da hun var sikker på at der ikke ville ske noget nu. Bevæger sig lidt for at ligge noget bedre, og kan så mærke trætheden overvælde hende med det samme, det ville blive godt med en fridag i morgen, bare ikke at skulle lave noget som helst.

Nikker lidt til det hele og rejser sig så op, da han er vildt træt, dog ikke træt nok. Betrager stille Jess som står i undertøj foran ham, også derefter smider sig i sengen, smiler skævt og får selv sit tøj af ud over hans boksers, og kravler så op i sengen til hende, og fanger hendes løber i et dybt og passioneret kys.

https://voresverden.danskforum.net

Ida

Ida

”Mmmh.. måske…” smiler skævt og nyder de små berøringer fra hende, og sukker lige så stille af utilfredshed da hun trækker sig væk fra ham, og rejser sig selv op fra sengen og tager sit tøj af, havde aldrig rigtig følt sig genert over sin krop, havde i grunden heller ikke brug for det, finder sine natbukser, og smider sig ned i sengen igen, og lægger kigger stille op i loftet og derefter hen på hende da hun lægger sig ned ved siden af ham og trækker hende ind til sig, og nusser hendes side lige så stille og smiler svagt imens han i grunden bare er glad for at have hende ved sig og bare nyde øjeblikket.

Sukker lige så stille og tager sit tøj af, lige udover boksers, og går hen til sengen og ligger sig ned i den med et lettet suk, og kigger hen på Kirian og ligger armene omkring hende under dynen og kysser lige så stille hendes hals og derefter op af skulderen, op af halsen igen og nappede så i hendes øreflip mens han åndede lige så stille ud igennem næsen, hvor med hænderne lige så stille løftede op i hendes t-shirt og nussede hende ved buksekanten.

Smiler stille da hun ser Anio’s skikkelse komme til syne over hende, og gengælder den passionerede kys, og lader lige så stille hænderne liste op i hans hår, og mærker et stille sug glide igennem hendes mave, og lader der efter den ene hånd glide ned langs hans brystkasse og ligger hovedet lige så stille på skrå og gør kysset noget dybere.

http://VieLaMort.com

Eli

Eli
Admin

"sov nu.." smiler skævt til Blach og kysser ham svagt på kinden, inden hun putter sig ned under dynen og krammer sin ene pude ind til sig, og lukker langsomt øjnene, faktisk ville det ikke være særlig svært for hende at falde i søvn, hvis det ikke var for de mange tanker der blæste igennem hendes hoved, og bare ikke ville lade hende være i fred. Sukker irriteret og lægger sig om på den anden side og krummer sig sammen til en lille kugle, i håb om at dette ville hjælpe så hun kunne sove bedre, dog synes det ikke at gøre det så meget bedre. Lader fingrene glide igennem håret, og massere langsomt sine tændinger, mens tankerne bare flyder igennem hoved, ude afstand til at vide hvad der egentlig blev forventet af hende nu. Hun havde jo aldrig haft et direkte seriøst forhold når det kom til stykket.

Sukker stille da hun mærker sengen give en smugle efter da en ny vægt bliver lagt på den. Lukker øjnene igen, men må dog blive overrasket da nogle hænder pludselig lægger om hendes mave og trækker hende tættere på, bider sig i læben og må virkelig anstrenge sig for ikke at skubbe ham væk, da hun har det så dårligt omkring sig selv som hun har det nu. Mærker den våde væske glide ned af hendes kinder, og påtrænger sig selv et smil, fjerner langsomt hans hænder og kysser ham blidt på munden "jeg.. kan ikk.. lige nu.." glider langsomt ud af sengen og går hen over gangen for at komme ind i badeværelset. Lukker langsomt døren efter sig og sætter sig på brættet inden at hun fisker vægten frem og stiller sig op på den, noget hun ikke havde gjort i lang tid.. 18 kg for meget. Bider sig hårdt i læben, og prøver at tørrer tårerne væk så godt hun kan.

Lader langsomt fingerne glide hen over hendes hofter og trækker hende tættere på, mens at han kysser dybt igen. Nusser stille kanten ved trusserene, mens den anden hånd bevæger sig op mod hendes bh, vender sig dog så om, så han ligger på ryggen og hiver hende med sig, så hun ender med at sidde på ham. Smiler skævt og nusser lige så stille hendes lår, mens blikket bliver rettet mod hende.

https://voresverden.danskforum.net

Ida

Ida

Nikker stille til det hun siger, men har slet ikke lyst til at sove, sukker stille og lukker sine øjne tungt i, og prøver at slappe helt af, og falder dog langsomt i søvn selvom en del af ham er lys vågen, vender sig langsomt om på denne side og sukker tungt og falder længere og længere ind i drømmen. Vågner dog med et sæt og ryster lidt på hovedet og sætter sig op i sengen og læner sin ryg ind imod væggen og kigger irriteret ud i mørket, vender derefter blikket mod vinduet der var ved siden af sengen og betragter lidt det der er der ude.

Bliver selv rimelig overrasket da hun pludselig trækker sig væk fra ham, siger ikke noget og nikker bare til det og ligger så til rette og stirre derefter ud i luften som om han forventer der skulle ske et eller andet stort, men det gjorde der ikke, brummer stille og kigger stille rundt i værelset som om det havde ændret sig på en eller anden måde også alligevel ikke, sukker stille, og ville ønske der ikke var så meget at skulle tage højde for, men det var ikke fordi han hadede at det var sådan som det nu var nu… tvært imod, han elskede det, bare lidt tidskrævende med job ind i mellem, regnede nu i grunden at sige op de nærmeste dage.

Smiler skævt da hun ender med at sidde over ham, og nusser lige så stille hans mave og videre op til brystkassen som hun kærtegner lige så stille, sukker stille over de mange berøringer og lyster der tændes inde i hende. Bider sig lidt i læben over det, og lader langsomt sine læber glide ned mod hans brystkasse og kysser den lige så stille mens hendes ene hånd lige så stille glider hen til hans ene nippels og lader pegefingeren let glide rundt om den som var det en fjer.

http://VieLaMort.com

Eli

Eli
Admin

Vender sig efter noget tid da hun høre ham rumstere rundt i sengen og kigger op på ham, lægger hoved en smugle på skrå og nusser lige så stille hans lår "kan du ikke sove?" fugter langsomt læberne, og hiver sig op i siddende stilling, og lagde hoved på hans skulder og lukkede kort øjnene, hun kunne i grunden hellere ikke sove, var ikke engang tæt på at falde i søvn. Bider sig i læben, og lader sine fingre gribe blidt rundt omkring hans hage og vender langsomt ansigtet mod hendes, presser sine læber mod hans, som hurtigt bliver mere dybt og krævende. Flytter en smugle på sig så hun sad bedre. Tager en dyb indånding igennem næsen, og trækker ham tættere på sig.

Begynder at græde helt vildt, mens at hånden griber fat omkring håndvasken, prøver dog bare så godt hun kan at komme til fatningen igen, dog går det ikke så godt, i hvert fald ikke som hun ville ønske det. Lægger armene omkring sig selv og rejser sig så lige så stille op, fjerner det værste af tårerne, og slukker lyset inden at hun går ud af døren lukker den langsomt efter sig for ikke at vække nogen, og går så ind i soveværelset, sætter sig på hendes side af sengen og lægger sig lige så stille ned i sengen igen, og bider sig hårdt i læben, og trækker vejret dybt ned i lungerne. Ville ønske hun bare kunne være så smuk som hun altid havde været, og besluttede sig nu, at hun ville gå på slankekur hun ville ikke længere føle sig som hun gjorde nu.

Smiler skævt over hendes berøringer, og lader fingrene glide ned af hendes lår, og op af inderlårene, hvor han kommer til hendes trusser, lader nogle fingre glide ind under stoffet, hvor han kommer til hendes kvindelige guddommelighed, skiller langsomt hendes skamlæber fra hinanden, og lader langefingeren glide imellem dem, så han kan mærke safterne omslutte fingeren, går dog ikke for hurtigt frem, bare lige så stille og roligt, mens hans øjne langsomt lukkes. Fugter læberne og begynder så at lede efter hendes klitoris som han lige så stille gnupper på, hvor det hurtigt bliver til en mere krævende bevægelse.

https://voresverden.danskforum.net

Ida

Ida

Brummer stille til svar som et nej, han kunne ikke sove ville nok heller ikke ligefrem komme til det lige foreløbig. Sukker lige så stille da hun nu begynder at nusse hans lår, og lukker derfor øjnene mens hovedet bliver lagt tilbage mod væggen og nyder bare hendes berøringer. Åbner så det ene øje da hun tager fat omkring hans hage og vender sit ansigt lige så stille og kigger på hende med et stille smil, hvor efter han gengælder det dybe men krævende kys fra hende, og tager en dyb indånding igennem næsen, og puster den lige så stille ud igen.

Kigger hen på Kirian der kommer han ind igen og fugter læberne lige så stille hvor efter han trækker dynen af sig og sætter sig så hen til hende, med et ben på hver side af hende, og derefter med hænderne rundt omkring hende, uden at lade hende få chancen for at komme fri eller noget. Nusser lige så stille hendes arme og sukker så, ”Kirian… Vil du ikke nok fortælle mig hvad pokker der er i vejen?” synes det her har stået på længe nok, og at der nu skulle blive gjort noget ved det.

Bider sig hårdt i læben over hans berøringer og lader lige så stille neglende glide ned igennem hans hud og gisper så da han finder hendes klitoris, og har utrolig svært ved at sidde stille mens at det ene sug efter det andet glider igennem hende, og lader langsomt sine egen hån med megen besvær da den kildrende følelse virker som alt reagerende. Lader hurtigt sin hånd glide ind under hans boksers kant og rejser sig lige så stille op på knæene så hun kan få bedre fat om hans manddom. Hånden lister lige så stille ned til dens rod, og griber så fat om den, og begynder at rokke lige så stille først med et hårdt tag omkring det da lysterne er svære at holde nede over hans berøringer, bliver så mere brutal og krævende da hun får lidt mere hold på sig selv.

http://VieLaMort.com

Eli

Eli
Admin

Sætter sig efter noget tid op på hans skød, og lader fingrene glide op i håret, og holder det dybe kys, og har slet ikke lyst til at holde op nu, vil bare gerne have ham, mærker hvordan at hjertet begynder at pumpe afsted, og vil slet ikke falde ned igen. Dog slipper hun kysset efter noget tid, og hiver lidt eftervejret, lægger hoved mod hans brystkasse, og bider sig hårdt i læben, da hun ikke ved om hun skal gå skridtet og faktisk have sex med ham, eller bare lade det være? Hun viste det ikke, og så mange spørgsmål der dukkede op, nej det var nok bedst bare at vente i stedet for at skulle gøre noget ved det, selvom at hun havde lyst, faktisk virkelig meget. Men det var vel bedre at vente, end bare at kaste sig ud i det, selvom.. nu havde hun ventet så længe? Hun sukkede dybt mens hun nussede hans brystkasse lige så stille, og kæmpede med sig selv om hvad hun skulle gøre eller ej.

Kigger overrasket på Neru der trækker hende ind til sig, inden hun når at lægge sig ned. Fugter langsomt læberne, og ved ikke rigtig hvad hun skal sige til ham,hvad der var at sige når det kom til stykket. Hun lukkede øjnene og tog nogle dybe indåndinger i håb om at det måske ville hjælpe, dog gjorde det ikke rigtig "jeg.." synker noget mundvand som har samlet sig i munden, og bider sig hårdt i læben ".. det.. er bare.. jeg føler, mig så grim.." trækker sine ben op til sig, og vender sig så op, og lægger hoved mod hans brystkasse. Har det som om at hun er gravid igen, med den topmave hun har, hvilket går hende utrolig meget på, af en eller anden grund. Hun havde aldrig følt sig særlig smuk, men hendes vægt gjorde det hele meget værre.

Begynder at gå en smugle mere hårdt på, og stønner så tungt da hun griber omkring hans manddom, og åbner halvt det en øje, da han mærker hvordan at lysterne bare griber fat, det var efterhånden så længe siden, at hans lem allerede begyndte at rejse sig og blive stift under hendes berøringer, som gjorde at han bare ikke kunne holde sig tilbage. Vender hende hurtigt rundt, og river hendes trusser og derefter hans boksers af, hvor manddommen blev ført hårdt og kontant ind i hende. Begynder dog i et roligt tempo, inden hans hænder griber omkring hendes lår, spreder dem en smugle mere, og går så dybt ind i hende.

https://voresverden.danskforum.net

Ida

Ida

Lader lige så stille hænderne glide ned langs hendes lår og nusser dem lige så stille, og lader sig slippe kysset og smiler lige så stille til hende, og nusser hende forsat på lårene og lader så armene glide rundt om hende, ”Du behøver ikke…” sagde han lige så stille, og strøg hende igennem håret imens han lukkede sine øjne lige så stille imens han vuggede hende i sine arme og ville ikke lige frem slippe igen, ville bare gerne sidde her sammen med hende, og bare… gøre intet kunne man sige, men i grunden ville han utrolig gerne bare være alene med hende, uden at skulle tage sig af det store.

Nusser lige så stille hendes side, og videre ned af ryggen og tager en dyb indånding da han hører hvad det er der er problemet, ”Det er du ikke Kirian, og det skal du ikke lade nogen i hele verden lade dig bilde ind at du er… du er fuldstændig perfekt som du er… men hvis du gerne vil gøre noget ved det, altså hvis det kun handler om vægt og hvad ved jeg… så kan vi jo sagtens indsætte et program for dig?” nusser hende forsat og kysser hende lige så stille på håret.

Gisper så da han kommer ind i hende, og synes pludselig det hele går utrolig stærkt, bider sig hårdt i læben, imens den ene hånd glider op i hans hår, og lader de indre organer klemme fat om hans lem når det var han gled ud af hende, kan allerede mærke at det er forfærdelig lang tid siden hun sidst var blevet tilfreds stillet, stønner en smule ud af næsen da hendes indre kræver mere, ville have mere. Lader stille sine negle glide ned langs hans skuldre og videre ned til brystkassen mens hendes egen bevæger sig i et rytmisk tempo, under bh’ens støttende folder.

http://VieLaMort.com

Eli

Eli
Admin

Kigger stille på ham og nusser lige så stille hans hals og kæbe, og tænkte lidt over hvad hun skulle svare ham, fordi hun ville jo gerne "hmm.." mumlede hun stille og kløede sig på hagen mens hun tænkte, tænkte så det knagede. Eller, måske var det bare hendes krop mod hendes hjerte der talte for og imod, hendes hjerte fortalte hende at hun skulle vente, trække det en smugle ud, da hun ikke ville træde alt for hurtigt ud i det, hende og Blach var jo sådan set ikke engang kærester, de havde bare givet nogle udtryk for deres følelser lige nu, men de var jo ikke sådan.. disideret kærester endnu, kunne man vel sige? Hun fugtede langsomt sine læber, og kiggede op på ham "det er ikke fordi jeg ikke vil.. og især fordi det er dig.. men jeg vil gerne vente med det, og gøre det noget specielt frem for noget som bare blev bragt ud i livet, og bag efter viste sig at være en stor fejltagelse.. eller hvordan man nu skal sige.." bider sig nervøst i læben og trækker dynen hen over dem, og putter sig ind til ham, og har ikke tænkt sig at gøre noget ud af det i dag, men ville hellere vente når de var sikker på at de var de to der skulle være sammen. Hvilket altid kunne ændre sig, især når man tænkte på hvordan hun havde været den sidste stykke tid, faktisk forstod hun slet ikke at Blach faktisk ville have noget med hende nu.

Bider sig i læben og betragter ham lidt "vi kan vel finde ud af det.. det er bare alt det med arbejde.. også at skulle lave sund mad.." sukker stille og nusser lige så stille hans mave, og griner så lidt "for det andet skal det vist kun være noget for mig.. du er alt for tynd til at skulle på nogen form for slankekur, faktisk burde du på opfedningskur xD" smiler skævt og lukker så øjnene, og mærker hvordan at hun meget hurtigt falder i søvn og brummer lidt i søvne, og putter sig helt sammen som en lille kugle i hans arme.

Kysser hende langsomt ned af halsen, og ned af den ene skulder hvor at han bider bh stroppen ned, mens at han forsætter i sit ret dybe tempo, hvor at han kun kommer nogle få cm ud af hende, også ind igen, hvor at han nærmest er inde og ramme væggen, da hans lem langsomt vokser sig større og bredere. Bider sig hårdt i læben som han mærker kravet på mere vokse sig større og større. Trækker hende op på sine hofter og rejser sig fra sengen, presser hende derefter ind mod væggen og begynder at gå en smugle vildere end hvad det førhen havde været.

https://voresverden.danskforum.net

Ida

Ida

Smiler lige så stille til det hun siger, og nusser ned forsat ned af siden og tager en dyb indånding for at få sine tanker til at falde på plads. Han havde ikke noget imod at vente, og det ville i bund og grund også være bedst efter hvad han selv syntes, fordi hvis de gik hen og fik et forhold nu her, ville de først skulle have lidt tid sammen, og vænne sig til at være i et forhold med hinanden. Han sukkede stille og nikkede til det hun sagde, ”Det er okay… du skal heller ikke presses til noget…” smilede han forsigtigt og nussede hende forsat hvor efter han lagde sig ned i sengen med armene omkring hende og nusser stille hendes mave og prøver at falde i søvn, alligevel var der en del af hjernen der stadig var vågen. Uheldigvis. Trækker hende bare tættere in til sig, og tænker på en rimelig mørk nuance, nemlig Sort, det virkede altid når han havde svært ved at holde hovedet klart.

”Sådan er det altid, men derfor kan vi godt alligevel… vi begynder i næste uge så..” Smiler stille og nusser forsat hendes arm så hun ikke skulle gå hen og fryse og griner så lidt af det hun siger, ”Vil da hellere end gerne bytte. :]” smiler skævt og kysser hendes hovedbund lige så stille imens han vugger hende frem og tilbage i sine arme. Ligger hende så lige så forsigtigt ned i sengen og trækker dynen hen over dem hvor efter han ligger sig indtil hende.

Grebet omkring læben blev hårdere da han begyndte at kysse hende ned langs halsen, mens de slanke fingre gled igennem hans hovedbund og masserede den lige så stille, og derefter ned af halsen og kravebenene og om på ryggen hvor neglende stille tog fat. Mærker så et støn glide igennem hendes strube da uhyret nu vokser sig større. Lader sine ben lukke sig omkring hans hofter og giver ham fri adgang til at presse hende ind i væggen, griber fat omkring hans ansigt, og lader sine læber møde hans i et passioneret kys, hvor med underlivet forsætter sin færd, og hendes safter lader sig omslutte hans salnge.

http://VieLaMort.com

Eli

Eli
Admin

Smiler skævt og kysser ham på kinden, mens hun putter sig ind til ham, og nusser stille hans mave "Hmm.. du er den første der ikke prøver på det, heldvis havde jeg altid en flugtvej hvis at det gik hen og blev for meget for mig.. godt nok har jeg været sammen med mange.. men jeg har ikke givet mig fuldt ud.." mumler lidt og er i grunden ved at blive ret træt, og vil bare sove nu, hun havde på fornemmelsen at hun skulle en masse ting i morgen, men hun var ikke sikker på hvad det kunne være hun faktisk skulle. Hun sukkede stille, og rystede på hoved, mens at hun bare ville have de tanker ud. Nu ville hun gerne sove, og så var det også bare det. Stopper efter noget tid med at nusse hans mave, og har hånden placeret mod hans brystkasse, tager en dyb indånding, og mærker hvordan at hun glider ind i drømmeverden og langsomt forsvinder fra den rigtige.

Lægger ikke rigtig mærke til at hun bliver lagt ned, krammer sig bare ind til ham, og tager nogle dybe indåndinger, mens at filmen begynder at dreje inde i hendes hoved, ingen anelse om hvad tid og sted var, men bare at hun nu sov, og nu havde en drøm, en drøm som hun nok ikke engang ville huske når hun vågnede, hvilket var en smugle ærgerligt når det kom til stykket. Sukker lidt i søvne og ruller sig så om på den anden side.

Kysser hende passioneret tilbage, og kan godt mærke at det var alt for længe siden at de sidst havde lavet noget sammen, og fortsætter af den grund meget vildere end før, slipper kysset efter noget tid, og går langsomt langsommere, så hun lige kan vende sig til at han efter noget tid ville glide ud af hende, da det godt kunne gøre ondt da det kom så pludseligt, og han ville hellere ikke gøre for meget skade, når det nu efterhånden var så længe siden. Mærker sveden glide ned af hans overkrop, og lader sin ene hånd glide op og åbner hendes bh, smider den ned på gulvet, og presser sin krop ind mod hendes, og nyder den kontakt der kommer. Fugter sin læber, og ånder på hendes ansigt, mens at det går helt langsomt, dog dybt lige nu. Lader fingrene glide ned af hendes lår, og op af hofterne, som han lige så lidt nusser inden at fingeren glider ned mod hendes skamlæber, og lader pegefingeren endnu en gang glide ned imellem dem, finder hurtigt hendes klitoris og begynder så stille at nusse den lille knub som var noget af det følsommeste sted på en kvindes krop.

https://voresverden.danskforum.net

Ida

Ida

Kigger forsat ud af af vinduet i et godt og vel stykke tid endnu, før han lukker sine øjne og trækker Quin tættere på imens hånden forsat nusser hendes side. Mærker dog indenlænge hvordan trætheden overvælder ham, og hans tomhed i hovedet blev dybere og dybere, mens vejrtrækningen blev tungere for hvert sekund der gik.

Sukker tungt og lukker sine øjne, hvor efter han selv falder i en dyb søvn, og de sidste der nu ville være oppe var Anio og Jess. En sagte brummen gled ud af hans næsebor, og søvnen blev dybere. Øjnene ville først åbne op når natten blev til dag, og solen atter ville stå op på denne halvklode.

Stønnende blev ved ud af hendes næse over det han gjorde, og rynkede lige så stille brynene da han så begyndte at gå langsommere ind i hende, og lod lige så stille hænderne glide ned af hans muskuløse overarme og masserede dem lige så stille, imens hendes underliv tog imod hans langsomme stød. Hjælper ham med at tage hendes BH af, så de faste sæt bryster kommer til syne, og vugger lige så stille op og ned over hans stød, og kan mærke hvordan hun igrunden bare bliver mere og mere våd i underlivet, mærker så hans pegefinger mod hendes klitoris, og må kæmpe for at holde sig så godt siddene på hans hofter, og læner hovedet mod hans hals og napper lige så stille i hans hud.

http://VieLaMort.com

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 2]

Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum